Gå til innhold

Dere som tar imodium fast

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Når tar dere det? Jeg har lest at en del tar om morgenen, mens på pakken står det etter løs avføring. Tar dere det daglig uavhengig av hvordan avføringen har vært?

Anonymkode: 188e8...42b

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Har du løs mage? De med løs mage tar det enten etter hver tømming som er løs, eller til faste tider, f.eks morgen og kveld. Noen må ta det hver 4 time. Kommer helt ann på hvor løs magen er. 

Anonymkode: c2e27...754

AnonymBruker
Skrevet

Jeg tar to om morgenen og to om kvelden. Da er avføringen sånn passe. Kunne fint tatt to midt på dagen også (har gjort det i perioder), men glemmer det så ofte. Om jeg har en dag med magesmerter og diare, så tar jeg to ekstra. Har brukt det i flere år.

Anonymkode: 8a519...8e3

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Har du løs mage? De med løs mage tar det enten etter hver tømming som er løs, eller til faste tider, f.eks morgen og kveld. Noen må ta det hver 4 time. Kommer helt ann på hvor løs magen er. 

Anonymkode: c2e27...754

Ja jeg har løs mage, men ikke direkte vandig. Synes det er vanskelig å vite hvordan jeg skal ta det for best effekt på mine symptomer. Legen foreslo om morgenen eller sammen med første måltid, men det hjelper ikke nødvendigvis 

Anonymkode: 188e8...42b

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...