AnonymBruker Skrevet 25. mars 2022 #1 Skrevet 25. mars 2022 Når tar dere det? Jeg har lest at en del tar om morgenen, mens på pakken står det etter løs avføring. Tar dere det daglig uavhengig av hvordan avføringen har vært? Anonymkode: 188e8...42b
AnonymBruker Skrevet 25. mars 2022 #2 Skrevet 25. mars 2022 Har du løs mage? De med løs mage tar det enten etter hver tømming som er løs, eller til faste tider, f.eks morgen og kveld. Noen må ta det hver 4 time. Kommer helt ann på hvor løs magen er. Anonymkode: c2e27...754
AnonymBruker Skrevet 25. mars 2022 #3 Skrevet 25. mars 2022 Jeg tar to om morgenen og to om kvelden. Da er avføringen sånn passe. Kunne fint tatt to midt på dagen også (har gjort det i perioder), men glemmer det så ofte. Om jeg har en dag med magesmerter og diare, så tar jeg to ekstra. Har brukt det i flere år. Anonymkode: 8a519...8e3
AnonymBruker Skrevet 25. mars 2022 #4 Skrevet 25. mars 2022 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Har du løs mage? De med løs mage tar det enten etter hver tømming som er løs, eller til faste tider, f.eks morgen og kveld. Noen må ta det hver 4 time. Kommer helt ann på hvor løs magen er. Anonymkode: c2e27...754 Ja jeg har løs mage, men ikke direkte vandig. Synes det er vanskelig å vite hvordan jeg skal ta det for best effekt på mine symptomer. Legen foreslo om morgenen eller sammen med første måltid, men det hjelper ikke nødvendigvis Anonymkode: 188e8...42b
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå