Midnattsol Skrevet 4. november 2002 Forfatter #21 Skrevet 4. november 2002 Jeg også!! Kjempelurt!! :D
Tusenfryd Skrevet 4. november 2002 #22 Skrevet 4. november 2002 Jeg har hatt min julekalender siden jeg var halvannet år. Da jeg passerte 30 og sto hjemme hos mamma og ville ha den fylt - fikk jeg beskjed om å skaffe meg en mann til å ta vare på meg og julekalenderen min Så - det gjorde jeg - og han tar jobben dødsseriøst. Til han laget jeg en julekalender første året vi bodde sammen, og vi koser oss masse med å lage små gaver - forskjell på hverdag og helg - sokker og marsipan - juletrekuler og annen julepynt - telys - smågodt - julesrvietter etc. Brødrene mine har også holdt tradisjonen vedlike og med sine respektive samboere som er voksnere enn meg - er de like seriøse - dette skal gjøres skikkelig - du kødder ikke med julekalenderene! Gleder meg til å finne dem frem igjen jeg - ble inspirert til å begynne å sanke sammen litt jeg nå...
Cilla Skrevet 4. november 2002 #23 Skrevet 4. november 2002 Hva med en sex julekalender, hver dag skal vi prøve noe nytt Sikkert beste førjulstida mannen min hadde hatt tenker jeg.........
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå