Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hei, har ikke råd til å gå til frisør å har mørkebrunt hår (nesten svart) vil egentlig ha det lysebrunt/balyage eller lyse striper (sånn hår som bianca ingrosso) 

lurer på om det vil bli orange om jeg striper det med hette hjemme? Har en del erfaring med bleiking/farging hjemme men har aldri stripet det.

Anonymkode: 89142...cb6

AnonymBruker
Skrevet

Ville forsøkt med et lite område som ikke synes, først. Om det funker det sparer du jo titusenvis av kroner i året😀

Finnes ulike striper også. Så jeg mener det er verdt å prøve ulike :)

Anonymkode: 928c5...7a0

Skrevet

Tråden er ryddet for reklame. Elaine Marley, mod. 

Skrevet
AnonymBruker skrev (På 25.3.2022 den 20.27):

Hei, har ikke råd til å gå til frisør å har mørkebrunt hår (nesten svart) vil egentlig ha det lysebrunt/balyage eller lyse striper (sånn hår som bianca ingrosso) 

lurer på om det vil bli orange om jeg striper det med hette hjemme? Har en del erfaring med bleiking/farging hjemme men har aldri stripet det.

Anonymkode: 89142...cb6

Heia💖

Håret vil alltid gå gjennom ulike varme nyanser når man lysner et mørkt hår. Vi har en god forklaring på fargelære inne på siden. 
Ellers ville jeg også anbefalt deg å benytte en toning etter striper, dette for å nøytralisere de varme pigmentene som kommer frem etter striping av mørkt hår. 
Siste ting er at striper som pakkes inn i folie oppnår en høyere lysning i mørkt hår💗

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...