AnonymBruker Skrevet 25. mars 2022 #1 Del Skrevet 25. mars 2022 Hei, har ikke råd til å gå til frisør å har mørkebrunt hår (nesten svart) vil egentlig ha det lysebrunt/balyage eller lyse striper (sånn hår som bianca ingrosso) lurer på om det vil bli orange om jeg striper det med hette hjemme? Har en del erfaring med bleiking/farging hjemme men har aldri stripet det. Anonymkode: 89142...cb6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. mars 2022 #2 Del Skrevet 26. mars 2022 Ville forsøkt med et lite område som ikke synes, først. Om det funker det sparer du jo titusenvis av kroner i året😀 Finnes ulike striper også. Så jeg mener det er verdt å prøve ulike Anonymkode: 928c5...7a0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Elaine Marley Skrevet 27. mars 2022 #3 Del Skrevet 27. mars 2022 Tråden er ryddet for reklame. Elaine Marley, mod. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
by Bente Skrevet 28. mars 2022 #4 Del Skrevet 28. mars 2022 AnonymBruker skrev (På 25.3.2022 den 20.27): Hei, har ikke råd til å gå til frisør å har mørkebrunt hår (nesten svart) vil egentlig ha det lysebrunt/balyage eller lyse striper (sånn hår som bianca ingrosso) lurer på om det vil bli orange om jeg striper det med hette hjemme? Har en del erfaring med bleiking/farging hjemme men har aldri stripet det. Anonymkode: 89142...cb6 Heia💖 Håret vil alltid gå gjennom ulike varme nyanser når man lysner et mørkt hår. Vi har en god forklaring på fargelære inne på siden. Ellers ville jeg også anbefalt deg å benytte en toning etter striper, dette for å nøytralisere de varme pigmentene som kommer frem etter striping av mørkt hår. Siste ting er at striper som pakkes inn i folie oppnår en høyere lysning i mørkt hår💗 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå