Gå til innhold

Stripe hår hjemme

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Hei, har ikke råd til å gå til frisør å har mørkebrunt hår (nesten svart) vil egentlig ha det lysebrunt/balyage eller lyse striper (sånn hår som bianca ingrosso) 

lurer på om det vil bli orange om jeg striper det med hette hjemme? Har en del erfaring med bleiking/farging hjemme men har aldri stripet det.

Anonymkode: 89142...cb6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker

Ville forsøkt med et lite område som ikke synes, først. Om det funker det sparer du jo titusenvis av kroner i året😀

Finnes ulike striper også. Så jeg mener det er verdt å prøve ulike :)

Anonymkode: 928c5...7a0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 25.3.2022 den 20.27):

Hei, har ikke råd til å gå til frisør å har mørkebrunt hår (nesten svart) vil egentlig ha det lysebrunt/balyage eller lyse striper (sånn hår som bianca ingrosso) 

lurer på om det vil bli orange om jeg striper det med hette hjemme? Har en del erfaring med bleiking/farging hjemme men har aldri stripet det.

Anonymkode: 89142...cb6

Heia💖

Håret vil alltid gå gjennom ulike varme nyanser når man lysner et mørkt hår. Vi har en god forklaring på fargelære inne på siden. 
Ellers ville jeg også anbefalt deg å benytte en toning etter striper, dette for å nøytralisere de varme pigmentene som kommer frem etter striping av mørkt hår. 
Siste ting er at striper som pakkes inn i folie oppnår en høyere lysning i mørkt hår💗

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...