Gå til innhold

Shadowbanned på Tinder. Vente 3 måneder?

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg prøvde meg på Tinder for noen uker siden. Fikk 9 match og 4/5 chat på en dag. Fine damer også. Restartet profilen og fikk 4 match( altså færre) dagen etter. Og nå har jeg restartet profilen to ganger til og jeg får bare tullelikes og bots. 

Jeg skjønner at jeg har feilet. Men skal det gå an å bruke Tinder igjen fra Juli/August av? Eller må jeg vente lenger? Hvilke andre datingapper bør jeg bruke i mellomtiden?

Anonymkode: 9a9bd...5dc

Videoannonse
Annonse
Gjest FunnyBoy123
Skrevet (endret)

Ja, du blir straffet dersom du lager nye tinder brukere om og om igjen. 
Du burde vente minimum 3 måneder før du lager en ny bruker. Lag brukeren med en ny e-post adresse, ny ip og bruk nye bilder. Ikke skriv akkurat det samme i bioen din som sist gang. Dette er for å forhindre risikoen om at tinder "kjenner" deg igjen. 

Jeg ventet 4 måneder før jeg lagde en ny bruker og det funket utrolig bra! Gikk fra å få 2 matcher i uken til å få ca 10 matcher dagen med 99+ likes! (Noe som aldri har skjedd før tidligere). Endelig vises profilen min i kortstokkene igjen :) 
Hppn er vel det beste alternativet til tinder.

Endret av FunnyBoy123
AnonymBruker
Skrevet
FunnyBoy123 skrev (10 minutter siden):

Ja, du blir straffet dersom du lager nye tinder brukere om og om igjen. 
Du burde vente minimum 3 måneder før du lager en ny bruker. Lag brukeren med en ny e-post adresse, ny ip og bruk nye bilder. Ikke skriv akkurat det samme i bioen din som sist gang. Dette er for å forhindre risikoen om at tinder "kjenner" deg igjen. 

Jeg ventet 4 måneder før jeg lagde en ny bruker og det funket utrolig bra! Gikk fra å få 2 matcher i uken til å få ca 10 matcher dagen med 99+ likes! (Noe som aldri har skjedd før tidligere). Endelig vises profilen min i kortstokkene igjen :) 
Hppn er vel det beste alternativet til tinder.

Da er du en chad. Er så urettferdig at noen skal få så mange likes, mens jeg kun får 1 match i måneden. Damer er vanskelige.. 

Anonymkode: 62fdb...69a

Gjest FunnyBoy123
Skrevet
Just now, AnonymBruker said:

Da er du en chad. Er så urettferdig at noen skal få så mange likes, mens jeg kun får 1 match i måneden. Damer er vanskelige.. 

Anonymkode: 62fdb...69a

Med den holdninger der er det klart at det er vanskelig for deg å finne damer.. 😕 Og hva søren betyr chad? 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...