Gå til innhold

Jeg driter i at jeg er stygg og feit

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg er en av de damene som blir kalt for stygge og feite, og det skal folk bare tåle. Jeg har speil hjemme og vet hvordan jeg ser ut, jeg bruker ikke sminke og går ofte i joggebukse ute blant folk. Noen ganger med fett hår også. Det eneste jeg bryr meg om å bruke i ansiktet er dagkrem, for jeg kan ha tør hud av og til. At man er stygg er det vanskelig å gjøre noe med, og jeg har ingen interesse av å sparkle inn trynet mitt med sminke. Jeg ser ut som jeg gjør som alle andre og alle har rett til å gå ute i samfunnet uten at folk skal bry seg om det. 

Anonymkode: 46748...a1f

• Liker 20
  • Hjerte 6
  • Nyttig 3
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Amen, søster! Så klart du kan se ut akkurat som du vil!

Anonymkode: f2d30...be7

• Liker 10
Skrevet

Good for you!

Du skylder ingen å se ut på en bestemt måte. 

• Liker 9
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Sitter i samme båt! Jeg er stygg og jeg vet det. So what? Deilig å slippe press om flotte klær/dyr sminke osv.. Jeg går i det jeg vil og blåser i sminken. Hadde nok kommet meg fra en 2er til en 3er om jeg ikke gjorde det, men hva er vitsen? Nei, da er jeg heller fornøyd med meg selv slik jeg er. Man kan ha mange gode sider selv om man ikke har utseendet med seg heldigvis :) 

Anonymkode: 1964c...57f

• Liker 9
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Sitter i samme båt! Jeg er stygg og jeg vet det. So what? Deilig å slippe press om flotte klær/dyr sminke osv.. Jeg går i det jeg vil og blåser i sminken. Hadde nok kommet meg fra en 2er til en 3er om jeg ikke gjorde det, men hva er vitsen? Nei, da er jeg heller fornøyd med meg selv slik jeg er. Man kan ha mange gode sider selv om man ikke har utseendet med seg heldigvis :) 

Helt riktig. Det er en del folk som har en trang til å fortelle andre at de er stygg og feit, Eh.. Ja, man vet jo det veldig godt selv. Men hva så da? 

• Liker 7
AnonymBruker
Skrevet

Det er tragisk at andre skal legge skam på folk for hvordan de ser ut. Hesten mot fedme er helt sjokkerende for meg.

Anonymkode: 3cc1f...0ed

• Liker 10
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

De som sier at de er stygge og feite er mennesker som ikke vil investere i seg selv.

1. Det krever ikke så mye å bli kvitt overflødig vekt. Handler bare om prioriteringer.

2. Få er født billedskjønne, veldig mye handler om klesstil, stell og ønske om å ta seg bra ut.

Anonymkode: 14a03...c2f

• Liker 8
  • Hjerte 1
  • Nyttig 4
AnonymBruker
Skrevet

De som sier at de er stygge og feite er mennesker som ikke vil investere i seg selv.

1. Det krever ikke så mye å bli kvitt overflødig vekt. Handler bare om prioriteringer.

2. Få er født billedskjønne, veldig mye handler om klesstil, stell og ønske om å ta seg bra ut.

Hjelpes.

Anonymkode: a3efb...02f

• Liker 21
AnonymBruker
Skrevet

Prøver du og være morsom? 

Hvis ikke er du veldig uvitende. Hvorfor tror du det er så mange overvektige?  

Hadde det vært så lett hadde ingen vært overvektige.

• Liker 17
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

1. Har man først blitt overvektig, er det vanskelig å komme ned på normal vekt igjen og holde seg der. Man legger nemlig på seg lettere etter at man har slanket vekk overvekten. Kroppen vil alltid prøve å komme seg opp igjen dit man var da man veide mest. 

2. Det interesserer ikke alle. 

• Liker 7
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker said:

Er ikke overvektig, så den kan jeg ikke svare på, men hva er vitsen med å bruke tid og penger på klær/sminke som er ubehagelig når det kan få deg fra en 2er til en 3er? Jeg vil heller være en komfortabel 2er enn en ukomfortabel 3er. Hygiene er selvfølgelig noe helt annet. 

• Liker 9
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Prøver du og være morsom? 

Hvis ikke er du veldig uvitende. Hvorfor tror du det er så mange overvektige?  

Hadde det vært så lett hadde ingen vært overvektige.

Det er så mange overvektige fordi vi på grunn av industrialisering har overflod av mat og tilgang på det hele tiden. Menneskekroppen måtte opprinnelig spise når den hadde sjansen og lagre fett for ikke å dø. I dagens samfunn handler det om VILJESTYRKE til å la være. 
ikke spis flere kalorier enn du bruker. 

Anonymkode: a9363...536

• Liker 4
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Du bryr deg såpass lite om det at du lager et innlegg om det........? 😏

Anonymkode: d8125...628

• Liker 7
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Det er så mange overvektige fordi vi på grunn av industrialisering har overflod av mat og tilgang på det hele tiden. Menneskekroppen måtte opprinnelig spise når den hadde sjansen og lagre fett for ikke å dø. I dagens samfunn handler det om VILJESTYRKE til å la være. 

We know ☺️

Du bryr deg såpass lite om det at du lager et innlegg om det........? 😏

Ja. Synes det har blitt skrevet mye stygt om feite og stygge mennesker, særlig kvinner her inne de siste dagene. 

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Handler om hva folk prioriterer. Nytter ikke å spise masse fet mat med fete sauser, drikke brus til og ikke mosjonere i det hele tatt, også klage over overvekt.

Det er mange overvektige fordi et stort flertall velger å være det.jeg var selv overvektig i mange år, før jeg innså at det er kun jeg som kan gjøre noe med det.

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

We know ☺️

Ja. Synes det har blitt skrevet mye stygt om feite og stygge mennesker, særlig kvinner her inne de siste dagene. 

Da bryr du deg jo en hel masse om det, selvom du sier akkurat det motsatte.

• Liker 3
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Handler om hva folk prioriterer. Nytter ikke å spise masse fet mat med fete sauser, drikke brus til og ikke mosjonere i det hele tatt, også klage over overvekt.

Det er mange overvektige fordi et stort flertall velger å være det.jeg var selv overvektig i mange år, før jeg innså at det er kun jeg som kan gjøre noe med det.

Overvekt er ikke bra for helsa. Tenk på alle disse livsstil sykdommene man kan få. Bra at du har gått ned i vekt. 

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Da bryr du deg jo en hel masse om det, selvom du sier akkurat det motsatte.

Jeg bare synes det er lavmål å snakke sånn om andre mennesker. Alle kan selvfølgelig ikke like alle, men man kan la være å være slem mot andre. 

• Liker 6
  • Hjerte 5
AnonymBruker
Skrevet

Eeeh ja? My point excactly. Valg/viljestyrke whatever you wanna call it. Hvis du tolket mitt innlegg som noe som helst annet enn at en selv er ansvarlig for egen vekt og balansen mellom kalorier inn/ut så les igjen. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...