AnonymBruker Skrevet 25. mars 2022 #1 Del Skrevet 25. mars 2022 Bestilte noen produkter fra blush for litt over en uke siden(9 dager for å være nøyaktig), og har enda ikke mottatt melding om at de har sendt varene. Står på nettsiden at det kan ta 4-7 dager, men dette her synes jeg er helt sinnsykt lang tid når det blir sendt fra Norge. Noen som har reagert på leveringstiden til blush og andre nettbutikker innenfor kosmetikk og hårprodukter? Anonymkode: 0db5c...f04 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. mars 2022 #2 Del Skrevet 25. mars 2022 Ja Anonymkode: d3b48...da0 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. mars 2022 #3 Del Skrevet 25. mars 2022 Alltid fått det jeg har bestilt innen 3 dager Anonymkode: 85814...5ee Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
enkefru Skrevet 25. mars 2022 #4 Del Skrevet 25. mars 2022 Jeg pleier å få ting kjapt derfra, men en stund siden jeg har bestilt nå da.... mulig det er endret nå 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. mars 2022 #5 Del Skrevet 25. mars 2022 Fikk produktene mine via Instabox i løpet av 48 timer. Anonymkode: ee4d0...23b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. mars 2022 #6 Del Skrevet 25. mars 2022 Jeg bestilte hårprodukter på mandag. Idag ble de sendt. Blivakker er mye kjappere.. Anonymkode: 64698...bad 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Thjelp Skrevet 25. mars 2022 #7 Del Skrevet 25. mars 2022 Samme her, bestilte før jul og det tok 1,5 uke før jeg fink Mail om det ble forsinket, og da jeg ikke hørte noe etter 3 dager avbestilte jeg. La inn hos Lyko og hadde varene etter 3 dager 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
powerpuffen Skrevet 25. mars 2022 #8 Del Skrevet 25. mars 2022 Det kommer vel helt an på hvor du bor. De bruker postnord som transportør. Jeg bestilte noe i går kveld. Det er beregnet levering til instabox i morgen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anononyma Skrevet 25. mars 2022 #9 Del Skrevet 25. mars 2022 Blush er bare lureri!! Bestilte noe på ekspresslevering i høst en gang. Kom aldri oppdatering om at de hadde sendt varene. Ringte etter 10 dager, de unnskyldte seg med at det var skjedd en feil på lager og skulle sende med en gang. Ytterligere en uke senere hadde jeg fremdeles ikke hørt noe, så ringte igjen, da var det visst posten sin feil, selv om jeg aldri hadde fått noen bekreftelse på at varen var sendt. Fremdeles ikke sett noe til pakken. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. mars 2022 #10 Del Skrevet 25. mars 2022 Du teller vel ikke med helgene? Jeg bestilte nylig fra blush og fikk pakken etter 4-5 virkedager. Anonymkode: fad3b...a4b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest laPistola Skrevet 25. mars 2022 #11 Del Skrevet 25. mars 2022 Pleier og få det veldig raskt. Noenganger dagen etter. Så hender det med de, som med andre nettbutikker, at de kan bli utsolgt og venter på levering. Personlige feil kan selvsagt også skje. Tror du kan få det levert samme dag om du velger porterbuddy, men det tar vel 29 kr så er ikke gratis og spørs jo hvor en bor . Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. mars 2022 #12 Del Skrevet 25. mars 2022 Bor på Sunnmøre..kjempe irriterende☹️ Anonymkode: 67226...404 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. mars 2022 #13 Del Skrevet 26. mars 2022 Sist jeg bestilte derfra tok det 2 dager Anonymkode: a772c...e36 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå