AnonymBruker Skrevet 25. mars 2022 #1 Skrevet 25. mars 2022 Trodde ikke menn var så følelsesladet, men jeg tok feil. Jeg har truffet en nå de to siste mnd, tok lang tid før vi var intime. Men fortsatt ikke hatt sex. Nå etter den episoden i sengen ble han stille og jeg lurte på hva som foregikk, det er vel lov å spørre. Jeg følte vi hadde en kjempe god tone. Han er fortiden sykemeldt og ikke helt iform virker det som. Jeg aner ikke mer, fordi jeg ikke vil grave å spørre. Fikk mld tilbake at han vil bremse dette litt, følte på det etter den intime greia... Han bor i en annen kommune, men det har ikke vært et problem. Kan noen her komme med tips til hvordan jeg skal forholde meg til han videre? Vil han stoppe alt? Har dette noe med meg å gjøre? Han er ikke en typ player og føler ikke det har noe med andre damer og gjøre. Blir så lei meg...😭 Anonymkode: f664d...71b
AnonymBruker Skrevet 25. mars 2022 #2 Skrevet 25. mars 2022 Tror du må utdype litt mer hva «episoden» i sengen gikk ut på hvis vi skal klare å tolke hans reaksjonsmønster ☺️ Anonymkode: ab46e...f6d 4
AnonymBruker Skrevet 25. mars 2022 #3 Skrevet 25. mars 2022 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Tror du må utdype litt mer hva «episoden» i sengen gikk ut på hvis vi skal klare å tolke hans reaksjonsmønster ☺️ Anonymkode: ab46e...f6d Hooking?...😏 Anonymkode: 0f5f1...850
AnonymBruker Skrevet 25. mars 2022 #4 Skrevet 25. mars 2022 Du får la han være, om han er interessert tar han kontakt. Han er syk, og da er det ikke alltid så mye overskudd å finne. Skjønner at det er kjipt når du liker ham, men dating er jo virkemiddelet man har for å bli kjent, og det er ingen garanti for at man passer sammen. Jeg er en kald fisk- jeg vet- men jeg holder igjen på mine egne følelser til jeg ser hvordan det går. Har fungert bra for meg. Anonymkode: cb935...add 1
AnonymBruker Skrevet 25. mars 2022 #5 Skrevet 25. mars 2022 Jeg tipper det er det at han er syk som gjør at han trenger ting litt langsomt (og kanskje også at han er mer følelsesmenneske enn mange andre menn?), så hvis du er tålmodig nok kan du gi ham tiden han trenger. Hvis ikke kan du gå videre. Anonymkode: 955d1...fd9 1 1
anonymbruker2312 Skrevet 25. mars 2022 #6 Skrevet 25. mars 2022 Jeg selv har faktisk merket at ganske mange menn er veldig følelsesladet, noe jeg ikke trodde før. Jeg tolker denne situasjonen med en gang på at han ikke likte at det ikke ble noe mer i sengen enn han håpet på...? Om han ble slik tilbakeholden etter den episoden i sengen så er det fordi han hadde håpet på at det skulle være noe seksuelt i bildet, men ble skuffet over at det ikke ble slik. Når han nå mener at han vil bremse det litt etter den hendelsen, så er det mest sannsynlig fordi han så noe mer seksuelt mellom dere to enn følelsesmessig forhold. Jeg ville hatt spørsmålstegn til dette. Hvis han virkelig er interessert i deg, hvorfor bli så "sur" over å ikke ha fått det som han ville seksuelt? Det betyr at han bare ville en ting. En mann som virkelig er interessert i deg i noe mer, vil aldri "kutte" kontakten på en slik måte. 1 1
AnonymBruker Skrevet 25. mars 2022 #7 Skrevet 25. mars 2022 AnonymBruker skrev (36 minutter siden): Du får la han være, om han er interessert tar han kontakt. Han er syk, og da er det ikke alltid så mye overskudd å finne. Skjønner at det er kjipt når du liker ham, men dating er jo virkemiddelet man har for å bli kjent, og det er ingen garanti for at man passer sammen. Jeg er en kald fisk- jeg vet- men jeg holder igjen på mine egne følelser til jeg ser hvordan det går. Har fungert bra for meg. Anonymkode: cb935...add Jeg fikk vite at eksen hans er noe av årsaken. De fikk nettopp fra hverandre, 3 mbd siden. Jeg forstår det veldig godt, hun var utro mot han. Så dette handler vel ikke om meg? Eller hva om det er en dårlig unnskyldning? Han ville roe litt, så betyr ikke at han ikke vil ha kontakt med meg. Beste jeg nå kan gjøre er å håpe på at han vil bli bedre kjent med meg. Anonymkode: f664d...71b
AnonymBruker Skrevet 25. mars 2022 #8 Skrevet 25. mars 2022 Hvorfor flere tråder om det samme? Anonymkode: 1d047...087 3
AnonymBruker Skrevet 25. mars 2022 #9 Skrevet 25. mars 2022 AnonymBruker skrev (1 time siden): Jeg fikk vite at eksen hans er noe av årsaken. De fikk nettopp fra hverandre, 3 mbd siden. Jeg forstår det veldig godt, hun var utro mot han. Så dette handler vel ikke om meg? Eller hva om det er en dårlig unnskyldning? Han ville roe litt, så betyr ikke at han ikke vil ha kontakt med meg. Beste jeg nå kan gjøre er å håpe på at han vil bli bedre kjent med meg. Anonymkode: f664d...71b Noen som fortsatt sørger over eksen betyr han fortsatt er interessert i eksen. Anonymkode: c684c...059 2
AnonymBruker Skrevet 25. mars 2022 #10 Skrevet 25. mars 2022 Jeg hadde tolket det som at han prøver å få den smerten bort ved å ha et forhold med en annen. Jeg vet ikke, jeg ville følt meg utnyttet. Hva med å gjøre seg ferdig med henne først før hun kommer til deg. Anonymkode: c684c...059
AnonymBruker Skrevet 25. mars 2022 #11 Skrevet 25. mars 2022 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Trodde ikke menn var så følelsesladet, men jeg tok feil. Jeg har truffet en nå de to siste mnd, tok lang tid før vi var intime. Men fortsatt ikke hatt sex. Nå etter den episoden i sengen ble han stille og jeg lurte på hva som foregikk, det er vel lov å spørre. Jeg følte vi hadde en kjempe god tone. Han er fortiden sykemeldt og ikke helt iform virker det som. Jeg aner ikke mer, fordi jeg ikke vil grave å spørre. Fikk mld tilbake at han vil bremse dette litt, følte på det etter den intime greia... Han bor i en annen kommune, men det har ikke vært et problem. Kan noen her komme med tips til hvordan jeg skal forholde meg til han videre? Vil han stoppe alt? Har dette noe med meg å gjøre? Han er ikke en typ player og føler ikke det har noe med andre damer og gjøre. Blir så lei meg...😭 Anonymkode: f664d...71b Det jeg stusset mest over er din første setning. Hvorfor trodde du ikke "menn var så følelsesladet"? Spørsmålet går egentlig til alle som trodde det. Hvorfor tror dere dette? Tror dere menn er følelsesløse roboter? Bare prøver å forstå hvordan dere tenker og hvor dette kommer fra. Sånn jevnt over er menn ofte flinke(re) til å skjule følelsene sine, og den mannlige kjønnsrollen sier at menn skal ha kontroll på følelsene sine. Men det er jo noe helt annet enn å ikke ha følelser. Selvfølgelig har menn massevis av følelser. Beklager, men jeg tenker man må være litt dum for å tro noe annet. Anonymkode: 84718...939 2
MapleSirup Skrevet 25. mars 2022 #12 Skrevet 25. mars 2022 Synes folk før meg har skrevet mye bra. For din egen skyld bør du trekke deg tilbake. Sjansen for at dette går bra for deg virker liten. Beskytt deg selv. 1
AnonymBruker Skrevet 27. mars 2022 #13 Skrevet 27. mars 2022 MapleSirup skrev (På 25.3.2022 den 12.16): Synes folk før meg har skrevet mye bra. For din egen skyld bør du trekke deg tilbake. Sjansen for at dette går bra for deg virker liten. Beskytt deg selv. Jeg hadde en lang prat med han på fredag. Og han sa helt ærlig at det lille seksuelle greiene vi gjorde, var nok til at han syntes det gikk for fort frem. Jeg sa det var greit at han trakk seg litt tilbake, men hentydet ikke til at han ville gjøre det slutt på alt. Tror du det kan hjelpe å skrive ei mld om ei stund å håpe på at han vil fortsette? Han likte meg jo... Tydelig bært preg av en vond skilsmisse. Anonymkode: f664d...71b
AnonymBruker Skrevet 27. mars 2022 #14 Skrevet 27. mars 2022 Høres ut som en jeg hang med. Han hadde så liten tru på seg selv seksuelt og vi hadde vel stort sett sex bare når han følte for det. Tok jeg initiativ så var det vondt i hode, sliten, orker ikke, må dusje først eller så ble det BJ. Han var veldig opptatt av sex, men å utføre det var vanskelig å få til fordi han hadde dårlig selvtillit. Veldig snill mann, men jeg orket ikke denne usikkerheten hans lenger. Gå videre og finn en annen. Anonymkode: 4b6da...a75
MapleSirup Skrevet 27. mars 2022 #15 Skrevet 27. mars 2022 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Jeg hadde en lang prat med han på fredag. Og han sa helt ærlig at det lille seksuelle greiene vi gjorde, var nok til at han syntes det gikk for fort frem. Jeg sa det var greit at han trakk seg litt tilbake, men hentydet ikke til at han ville gjøre det slutt på alt. Tror du det kan hjelpe å skrive ei mld om ei stund å håpe på at han vil fortsette? Han likte meg jo... Tydelig bært preg av en vond skilsmisse. Anonymkode: f664d...71b Hvis han vil ha deg, utforske videre, så kommer han til deg.
AnonymBruker Skrevet 27. mars 2022 #16 Skrevet 27. mars 2022 Høres ut som at han ikke vil gi deg noen falske forhåpninger fordi han merker at dere ikke er noen god match Anonymkode: 2171e...95f 2
AnonymBruker Skrevet 27. mars 2022 #17 Skrevet 27. mars 2022 Han er fortsatt i et forhold, evt på vei tilbake til eksen Anonymkode: 50614...5ee
AnonymBruker Skrevet 27. mars 2022 #18 Skrevet 27. mars 2022 MapleSirup skrev (4 timer siden): Hvis han vil ha deg, utforske videre, så kommer han til deg. Nettopp det jeg tenker. Nei han vil ikke tilbake til et forhold som har ødelagt han psykisk og fysisk. Anonymkode: f664d...71b
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå