AnonymBruker Skrevet 25. mars 2022 #1 Skrevet 25. mars 2022 Har fått vite at jeg har hatt kyssesyken. Lurer på om det er vanlig og mulig å ha ettervirkninger selv om man er ferdig med kyssesyken? Jeg har fastlege, men hn har vært sykemeldt lenge, og det er vikar etter vikar. Denne vikaren som jeg har nå, er det rareste jeg har vært bort i. Jeg ringte legekontoret og denne vikaren ringte meg tilbake, sa bare dette: alle blodprøver er fine, du har hatt kyssesyken, ha det bra! og la på. 🙄 Jeg fikk ikke sagt noe som helst. Anonymkode: 182e6...5ad
Snurrepurre Skrevet 25. mars 2022 #2 Skrevet 25. mars 2022 Mja. De fleste går jo igjennom kyssesyken på et eller annet tidspunkt. Husker noe av det viktigste når jeg ble syk (var 16), var å passe på milten ettersom min ble forstørret. Kunne ikke delta i gym hvor det var fare for støt mot den. I sykdomsperioden (1,5 mnd) gikk jeg ned 10kg og veide 45 kg etter endt sykdom fordi jeg ble så dårlig. 😅 Noen kan slite med fatigue, men det er ikke vanlig.
AnonymBruker Skrevet 25. mars 2022 #3 Skrevet 25. mars 2022 Har slitt med veldig høy hvilepuls etter kyssesyken. Trente mye før kyssesyken og hadde 55 i hvilepuls. Nå, 8 år etterpå, begynner pulsen endelig å bli bedre. Har hatt 115 i hvilepuls fram til i høst, nå ligger den ca på 85. Fortsatt høy, men mye bedre. Fikk kyssesyken da jeg var 16, blir nå 25. Anonymkode: 7c825...16b
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå