Wsl Skrevet 25. mars 2022 #1 Skrevet 25. mars 2022 Hei dere.. Jeg vet ikke helt hvor jeg skal begynne.. så jeg begynner bare rett på.. jeg tror jeg ble dumpet av ekskjæresten min pga. personligheten min. Dette fordi jeg er over gjennomsnittet attraktiv.. jeg er mer attraktiv en ekskjæresten og han har fått stå av meg ufrivillig flere ganger vi bare har hengt i lag og fisket og gjort andre ting.. Jeg vil si at han er en 4-5 er på attraktivitet. Han er litt overvektig, men er morsom. jeg er en 8-9 utseendemessig, på Tinder får jeg mye respons og jeg trener på gym 5 ganger i uken ren styrketrening. Jeg har fettprosent på 17%, ikke at det er superfantastisk, men jeg er fornøyd og liker magen min og rumpen. Jeg har også gjort noen modelloppdrag, blant annet innen sminke og portrettfoto. Meeen til hovedpoenget. Jeg har en crappy personlighet.. eller det er det eneste jeg klarer å begynne det med at jeg ble dumpet. Når jeg spør folk rundt meg om tilbakemelding på personligheten min får jeg at jeg er lett å være med, snill, omtenksom, «du er en slik man ville ha bodd i kollektiv med, du er lett å prate med, ryddig og liker å finne på kjekke nye ting i lag.» , du er et positivt menneske osv. Jeg tror jeg er lett å være med som venn, men kanskje jeg er litt slik i forhold at jeg ikke godtar alt.. jeg vil ha det pent og ryddig, vil ha kvalitetstid og positivitet rundt og i meg.. Men ekskjæresten sa jeg var furtete.. jeg tror kanskje det betyr kravstor? Jeg vet ikke.. Når jeg ikke får feedback fra venner, hvordan kan jeg forbedre meg selv da.. 😟 hva er å være furtete? Hvordan kan jeg arbeide med det? Hvordan få bedre personlighet?
AnonymBruker Skrevet 25. mars 2022 #2 Skrevet 25. mars 2022 Furtete betyr sytete. Men med mindre dette er tull, det høres jo ut som om du ser ned på fyren, du føler deg høyt hevet over ham. Hva ville du med ham i det hele tatt? Anonymkode: 8d5a5...681 17
AnonymBruker Skrevet 25. mars 2022 #3 Skrevet 25. mars 2022 Hva så om han dumpet deg pga personligheten din? Det var tydeligvis ikke en match for han, så bedre å glemme han, og heller finne en annen fyr som liker deg for den du er, og verdsetter personligheten din! Anonymkode: 1f84c...257 3
Wsl Skrevet 25. mars 2022 Forfatter #4 Skrevet 25. mars 2022 (endret) AnonymBruker skrev (11 minutter siden): Furtete betyr sytete. Men med mindre dette er tull, det høres jo ut som om du ser ned på fyren, du føler deg høyt hevet over ham. Hva ville du med ham i det hele tatt? Anonymkode: 8d5a5...681 Jeg var forelsket i han, elsket han og savner han. Jeg så ikke ned på han, jeg savner han.. og jeg prøver å arbeide med meg selv.. men vet ikke hvordan jeg kan bli mindre furtete. Jeg følte heller jeg holdt mye kjeft i forholdet og holdt tilbake det jeg egentlig mente, jeg prøvde å være litt mer passiv og søt for at han skulle like meg bedre. Det hjalp ikke tydeligvis 😅 Kanskje kroppsspråket mitt er for tydelig.. energien min.. Objektivt sett er han en 4-5, men for meg er han en 10er pga. jeg følte meg trygg med han, han var morsom, jeg syns han var kul og pen og vi hadde felles hobbyer vi hadde det kjekt med. Han er nå singel og jeg ser at han ikke klarer å sjekke opp jenter.. jeg må ha en forferdelig personlighet når han heller vil være singel enn å være med meg.. jeg er litt knust bare sikkert.. .. jeg vet ikke.. eller så liker han bare å være singel og alene.. og trives med det.. jeg vet ikke jeg klarer ikke å finne svar på det 😅 Endret 25. mars 2022 av Wsl
Wsl Skrevet 25. mars 2022 Forfatter #5 Skrevet 25. mars 2022 AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Hva så om han dumpet deg pga personligheten din? Det var tydeligvis ikke en match for han, så bedre å glemme han, og heller finne en annen fyr som liker deg for den du er, og verdsetter personligheten din! Anonymkode: 1f84c...257 ja, sant, bedre å finne noen som verdsetter personligheten en har.. men jeg tror ikke jeg er perfekt, jeg har sikkert ting å jobbe med, men jeg klarer ikke å se det selv og jeg får ikke ærlige tilbakemeldinger på det. Det er lettere å være venn med noen enn kjæreste.. venner syns jeg er lett å være med, kanskje ikke en kjæreste.. jeg er litt lei meg over det.. jeg kommer ikke over han fordi jeg elsker han, men det går vel sikkert over med tiden..
AnonymBruker Skrevet 25. mars 2022 #6 Skrevet 25. mars 2022 Hvorfor rangere folk på den måten? Det er folks personlighet man skal forelske seg i, ikke attraktiviteten. Man kan være så fin og attraktiv man bare vil, men har man en elendig personlighet så er det ikke mye å gjøre med. Kanskje du skal begynne med å endre tankesettet, væremåten og holdningene dine? Anonymkode: a17a8...3ec 6 2
AnonymBruker Skrevet 25. mars 2022 #7 Skrevet 25. mars 2022 Det er jo ikke liv laga når du føler du føler du må holde kjeft og holde tilbake. Du må jo finne noen du kan være deg selv med. Anonymkode: 6edd3...aff 2
AnonymBruker Skrevet 25. mars 2022 #8 Skrevet 25. mars 2022 Wsl skrev (22 minutter siden): Dette fordi jeg er over gjennomsnittet attraktiv.. jeg er mer attraktiv en ekskjæresten og han har fått stå av meg ufrivillig flere ganger vi bare har hengt i lag og fisket og gjort andre ting.. Jeg vil si at han er en 4-5 er på attraktivitet. Han er litt overvektig, men er morsom. jeg er en 8-9 utseendemessig, på Tinder får jeg mye respons og jeg trener på gym 5 ganger i uken ren styrketrening. Jeg har fettprosent på 17%, ikke at det er superfantastisk, men jeg er fornøyd og liker magen min og rumpen. Jeg har også gjort noen modelloppdrag, blant annet innen sminke og Hvordan få bedre personlighet? En begynnelse er å slutte med å være så voldsomt fiksert på utseende og ytre faktorer. Jeg hadde aldri orket å være med en som har så høye tanker om sitt eget utseende, uansett hvor flott hun objektivt sett var. Turn-off! Anonymkode: 7351d...a1c 12
AnonymBruker Skrevet 25. mars 2022 #9 Skrevet 25. mars 2022 AnonymBruker skrev (18 minutter siden): Furtete betyr sytete. Men med mindre dette er tull, det høres jo ut som om du ser ned på fyren, du føler deg høyt hevet over ham. Hva ville du med ham i det hele tatt? Anonymkode: 8d5a5...681 Enig i dette. Du bruker ca 70 % av innlegget på å få frem hvor fantastisk og deilig du selv er, 20% på at han er en 4/5 og egentlig ganske underlegen deg selv, og en setning eller to er viet til det han mente var problemet (at du er kravstor/sutrete). Det er for meg ganske åpenbart at du egentlig ser litt ned på han, så jeg tror ikke det forholdet hadde vært liv laga uansett. Anonymkode: 58c37...3b5 11
AnonymBruker Skrevet 25. mars 2022 #10 Skrevet 25. mars 2022 Wsl skrev (19 minutter siden): Jeg følte heller jeg holdt mye kjeft i forholdet og holdt tilbake det jeg egentlig mente, jeg prøvde å være litt mer passiv og søt for at han skulle like meg bedre. Det hjalp ikke tydeligvis 😅 Kanskje kroppsspråket mitt er for tydelig.. energien min.. Du holdt tilbake, og det kom antagelig ut som passiv aggresjon, noe som er veldig lite tiltrekkende. Hvis ting betyr noe for deg, så snakk rett ut, i direkte tale, uten hinting og omskriving. Åpen diskusjon, og konstruktiv kritikk tåler vi. Det er den langvarige undertrykte surheten som dreper forholdet. Alternativt må du jobbe med deg selv, slik at disse tingene ikke betyr noe, og du ikke irriterer deg under overflaten. Anonymkode: fe3c5...417 1
AnonymBruker Skrevet 25. mars 2022 #11 Skrevet 25. mars 2022 Wsl skrev (40 minutter siden):Jeg vil si at han er en 4-5 er på attraktivitet. Han er litt overvektig, men er morsom. jeg er en 8-9 utseendemessig, på Tinder får jeg mye respons og jeg trener på gym 5 ganger i uken ren styrketrening. Jeg har fettprosent på 17%, ikke at det er superfantastisk, men jeg er fornøyd og liker magen min og rumpen. Jeg har også gjort noen modelloppdrag, blant annet innen sminke og Sorry ass, men elsker man noen så snakker man de ikke så ned og snakker seg selv så opp. Du fremstår skikkelig overfladisk. Anonymkode: 41710...2dd 6
AnonymBruker Skrevet 25. mars 2022 #12 Skrevet 25. mars 2022 Når menn dumper dere på grunn av utseendemessige årsaker, så er vi overfladiske mannegriser. Når vi dumper dere av på bakgrunn av personligheten deres, så er det faen meg feil det også! Er det rart flere og flere menn havner på incelkjøret?! Anonymkode: b8201...d16 1
AnonymBruker Skrevet 25. mars 2022 #13 Skrevet 25. mars 2022 Du klarer ikke å se noen negative sider ved deg selv, du er så fin og deilig og kan ikke forstå hvorfor noen ville dumpe deg. Det er jo ganske obvious. Lite selvinnsikt. Det er meget lite attraktivt. Du sier jo selv at du ikke klarer å se det. Så du er nok ikke så attraktiv som du tror. Det er også meget lite attraktivt å være høy på seg selv. At du selv vurderer deg til en 8/9 er noe jeg som mann tar med en stor klype salt. Det samme gjelder din vurdering av ham. Dessuten sier du at du prøvde å være sånn og sånn, altså ikke bare være deg selv. Å spille en rolle og ikke være ekte er heller ikke attraktivt. Kanskje slappet du ikke av, var ikke naturlig. Eller kanskje du bare er utrolig kjedelig. Kanskje sexen var dårlig? Veldig vanskelig for oss å bedømme. Selv om du ikke ser det selv har han garantert en eller flere gode grunner. En mann som selv er gjennomsnittlige går ikke fra en vakker kvinne helt uten videre. Det hjelper ingenting å ha et pent utseende hvis personligheten er elendig, så kanskje tilbringe litt mindre tid på gymmen og heller jobbe med deg selv. Anonymkode: 5311e...993 7 1
AnonymBruker Skrevet 25. mars 2022 #14 Skrevet 25. mars 2022 Wsl skrev (32 minutter siden): ja, sant, bedre å finne noen som verdsetter personligheten en har.. men jeg tror ikke jeg er perfekt, jeg har sikkert ting å jobbe med, men jeg klarer ikke å se det selv og jeg får ikke ærlige tilbakemeldinger på det. Det er lettere å være venn med noen enn kjæreste.. venner syns jeg er lett å være med, kanskje ikke en kjæreste.. jeg er litt lei meg over det.. jeg kommer ikke over han fordi jeg elsker han, men det går vel sikkert over med tiden.. Det skal være lett å være med en kjæreste, så her er det noe som ikke stemmer. Du må jobbe med å slappe mer av og være mer naturlig med en kjæreste. Det er utrolig viktig. Jeg kunne aldri i verden vært sammen med ei som bare var opptatt av å være søt og fin og ta seg bra ut hele tiden. Det er jo utrolig mye viktigere å ha gode samtaler, gjøre ting sammen, ha felles interesser, le sammen og alle de andre tingene som faktisk betyr noe i hverdagen og i lengden. Hadde heller gått litt ned på utseendeskalaen for å få de tingene, for selv om jeg absolutt liker en fin kropp og et fint utseende så er det faktisk ikke SÅ viktig. Anonymkode: 5311e...993
AnonymBruker Skrevet 25. mars 2022 #15 Skrevet 25. mars 2022 Har du regelmessig menstruasjon med en fettprosent på 17%? Anonymkode: dc69f...7cb 1
AnonymBruker Skrevet 25. mars 2022 #16 Skrevet 25. mars 2022 AnonymBruker skrev (1 time siden): Når menn dumper dere på grunn av utseendemessige årsaker, så er vi overfladiske mannegriser. Når vi dumper dere av på bakgrunn av personligheten deres, så er det faen meg feil det også! Er det rart flere og flere menn havner på incelkjøret?! Anonymkode: b8201...d16 Ta deg sammen, da ... "Dere" og "vi"? Dette er ett tilfelle, og ikke får hun mye støtte heller. Ikke drit deg ut mer enn nødvendig. Anonymkode: 09439...ff9 4
Embla82 Skrevet 25. mars 2022 #17 Skrevet 25. mars 2022 Når man faller for noen så er det en miks av personlige preferanser og kjemi som klaffer. Det handler ikke om at man er på en skala, verken i personlighet eller utseende. Du høres usikker ut sånn du beskriver ting. Det fremstår som om du mener han burde ha tatt til takke med at dere ikke er en veldig god match fordi utseendet ditt er "høyere på skalaen" enn hans. Og at din personlighet må være på bunn siden han ikke vil ha deg for å veie opp for det høye tallet på utseende-skalaen. Sånn fungerer ikke verden, og særlig ikke som voksne. På samme måte som at man ikke får noe ut av at noen er objektivt sett pen om man personlig har andre preferanser, så hjelper det lite med en topp personlighet om den ikke matcher personligheten til den man er sammen med. Jeg liker feks litt nerdete menn, som er utadvendte og sosiale. Noen andre kan synes nerdete er negativt, men kanskje foretrekke en mer innadvendt person. Så det nytter lite å rangere. En annen ting er at det høres ut som om du ikke har latt kjæresten din bli ordentlig kjent med deg. Du har tilpasset deg, forsøkt å være en person han vil være sammen med. Det funker aldri i lengden. Kanskje fremstår du furtete for ham fordi du ikke kommuniserer klart hva du egentlig ønsker og mener? Og så blir det liggende under overflaten og kommer ut som noe som føles furtete for den andre? Men kjærlighet er en prosess. De fleste har elsket mer enn en person, og ofte lærer vi en del om oss selv og våre behov på veien. Det beste rådet jeg kan gi er å jobbe med å finne deg selv og din egen lykke nå mens du er alene. Da har du bedre forutsetninger til et varig/godt forhold meste gang. 3
AnonymBruker Skrevet 25. mars 2022 #18 Skrevet 25. mars 2022 Vel, for mange er du nok kun et sexobjekt og ikke kjærste materiale. At eksen dumpa deg forstår jeg. Du rakker jo ned på han utseende messig. Det er så stygt og lumpent.. kanskje slutte å tro du er noe, og bli en bedre person. Anonymkode: db9e7...b53
AnonymBruker Skrevet 25. mars 2022 #19 Skrevet 25. mars 2022 Selvrefleksjon er en fin ting. Start med det. Anonymkode: 6cde8...852
AnonymBruker Skrevet 25. mars 2022 #20 Skrevet 25. mars 2022 Sånn utifra HI må jeg si meg enig; du virker til å ha en litt ræva personlighet. Sjukt å være så høy på seg selv at man rangerer seg og kjæresten på den måten Anonymkode: 6a374...d06 2
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå