AnonymBruker Skrevet 25. mars 2022 #1 Skrevet 25. mars 2022 Jeg var på date på onsdag. Det var en koselig kveld, og jeg fikk klem da vi skiltes, men vi avtalte ingen ny date. Dagen etter sendte han melding om at han synes det var koselig, og vi har pratet litt over melding. Nå er jeg jo usikker på om han vil møtes igjen. Jeg pleier å si ifra om jeg ikke er interessert i det, men det er det kanskje ikke alle som gjør? Er det vanlig å snakke videre med noen man ikke vil treffe igjen? Og er det vanlig å la det gå mange dager før man spør om nytt møte? Om jeg sier ifra om at han bare må si ifra om han vil treffes igjen i dag, virker det helt desperat? 😅 Jeg har ikke datet på over 15 år så jeg er totalt grønn på det, så setter pris på alt av erfaring 😄 Anonymkode: 06e9d...61d
AnonymBruker Skrevet 25. mars 2022 #2 Skrevet 25. mars 2022 Si han skal si ifra om han vil treffes igjen i dag, så slipper du å overanalysere det. Da er det i hvert fall et hint om at han skal ta initiativ om han er interessert. Synes ikke det er desperat nei. 😊 Anonymkode: 449ba...e91 1
anonymbruker2312 Skrevet 25. mars 2022 #3 Skrevet 25. mars 2022 Jeg vil nok si at etter min erfaring, så er det ikke vanlig å snakke videre med noen man ikke vil treffe igjen. Som i ditt tilfelle mest sannsynlig betyr at han vil treffe deg igjen, da han fortsetter samtalen og i tillegg nevner at det var koselig. Om du skal si ifra om at han skal gi lyd hvis han vil treffes igjen er jo ikke feil, men det spørs veldig hvem som tok initiativet til det første møtet deres. Var det han, så er det i alle fall ingenting du bør "bekymre" deg over med å sende en slik melding nå. Men om det var deg, så ville jeg nok ha unngått å si noe og ventet på initiativ fra hans side da jeg allerede har spurt før. Ønsker deg lykke til. Vær dog forsiktig, i og med at du ikke har datet på 15 år, det finnes svært mange useriøse menn der ute som er kun ute etter å bruke deg (altså seksuelt). De kan finne på å si alt mulig og gjøre alt mulig kun for en ting. Hvordan man finner ut om han virkelig er genuin eller ikke er gjennom handlinger, kroppsspråk, væremåte og ydmykhet. Er han kjapp med å legge frem "til sengs" - kortet, så er det nok det seksuelle han prioriterer mest.
AnonymBruker Skrevet 25. mars 2022 #4 Skrevet 25. mars 2022 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Si han skal si ifra om han vil treffes igjen i dag, så slipper du å overanalysere det. Da er det i hvert fall et hint om at han skal ta initiativ om han er interessert. Synes ikke det er desperat nei. 😊 Anonymkode: 449ba...e91 Takk, ja jeg tror jeg bare må gjøre det og heller ta nederlaget før enn siden 😄 Liker å få avklart ting, liker han meg ikke så er det helt okei, men da vil jeg ikke gå rundt og fundere anonymbruker2312 skrev (1 time siden): Jeg vil nok si at etter min erfaring, så er det ikke vanlig å snakke videre med noen man ikke vil treffe igjen. Som i ditt tilfelle mest sannsynlig betyr at han vil treffe deg igjen, da han fortsetter samtalen og i tillegg nevner at det var koselig. Om du skal si ifra om at han skal gi lyd hvis han vil treffes igjen er jo ikke feil, men det spørs veldig hvem som tok initiativet til det første møtet deres. Var det han, så er det i alle fall ingenting du bør "bekymre" deg over med å sende en slik melding nå. Men om det var deg, så ville jeg nok ha unngått å si noe og ventet på initiativ fra hans side da jeg allerede har spurt før. Ønsker deg lykke til. Vær dog forsiktig, i og med at du ikke har datet på 15 år, det finnes svært mange useriøse menn der ute som er kun ute etter å bruke deg (altså seksuelt). De kan finne på å si alt mulig og gjøre alt mulig kun for en ting. Hvordan man finner ut om han virkelig er genuin eller ikke er gjennom handlinger, kroppsspråk, væremåte og ydmykhet. Er han kjapp med å legge frem "til sengs" - kortet, så er det nok det seksuelle han prioriterer mest. Tusen takk for veldig fint svar. Det var han som tok initiativet til første møte, så da skal jeg prøve å formulere et spørsmål i løpet av dagen Og takk for råd. Akkurat nå, etter et vondt brudd (over ett år siden altså) og hvor jeg da heller ikke har hatt sex på over ett år, så ser jeg ikke noe umiddelbart feil med å bare ha sex med noen jeg liker godt heller. Men over tid er det jo ikke det jeg vil 😄 Jeg skal ta det med meg, takk ❤️ Anonymkode: 06e9d...61d 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå