Gå til innhold

Eldre damer og yngre menn

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Akkurat som det er en kjent sak at eldre menn liker å date/ligge med yngre damer, hvordan er det da med eldre damer i 30/40åra mtp menn i 20-åra? 

Anonymkode: 8f30d...9eb

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Eldre damer i 30 40? Djeeez.......

Anonymkode: 50b66...bec

• Liker 6
AnonymBruker
Skrevet
Just now, AnonymBruker said:

Eldre damer i 30 40? Djeeez.......

Anonymkode: 50b66...bec

De er jo eldre enn de på 20

Anonymkode: e3797...161

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Og forresten…

Jeg er dame på 39, får tilbud fra yngre menn ganske ofte. Er absolutt  ikke interessert i menn i 20 åra. Foretrekker dem på min egen alder +.
Kan strekke meg ned til 37 år

Anonymkode: e3797...161

AnonymBruker
Skrevet

Er så lei av dette temaet, men. Jeg er 38, jeg tenker det kommer an på fyren. Ja jeg kan bli tiltrukket av yngre menn, absolutt. Jeg er ikke en person som ligger rundt da, så det måtte være noe mer. Ikke nødvendigvis forhold men noe mer en ligging, og ikke med en umoden fyr som bare skal skryte om det til vennene sine. 

Anonymkode: 897a9...360

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har aldri datet noen eldre enn meg. Eldste var vel 5 år yngre enn meg. Siste kjæreste er 12 år yngre.

Hva andre mener om det, driter jeg i. Orker ikke eldre menn. 

Anonymkode: ecf4a...e1e

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Neeei. Jeg har lillebrødre i 20årene. Det føles bare helt feil. Jeg er 34.

Anonymkode: 03bf2...cc5

AnonymBruker
Skrevet

Det finnes veldig mange innlegg rundt dette tema ja. Tror det har vært en del fokus på aldersforskjell ‘andre veien’ siste årene fordi det endelig er mer akseptert. Ikke minst fordi vi ofte har sett vakte kjendis kvinner være i forhold med yngre menn og går ut i rampelyset med det og gjør at folk blir mer vant med det.

Jeg har i grunnen hele livet pleid å tiltrekkes av menn eldre enn meg eller jevnaldrende. Aldri snudd meg etter yngre menn. Det var allikevel en 10 år yngre mann jeg slo meg til ro med til slutt. Traff ham da jeg var 33 år.

Så når alt kommer til alt har jeg innsett at det ikke tallet som teller;) men pesnligheten til den enkelte. Menn er kanskje for å ofte være litt mer umodne enn kvinner generelt og derfor skyr kvinner unna. I mitt tilfelle er det derimot motsatt. Jeg er partyløven som måtte overtales til hus, barn og stasjonsvogn😅

Når det kommer til ren sjekking og sex så er det nok enda enklere. Menn synes kvinner som er eldre enn sg selv er veldog spennende og kvinner føler seg kanskje ekstra begjært og tiltrekkende. Selvtilliten dras opp. Vinn-vinn.

Jeg tror aldersforskjell der kvinnen er eldst har kommet for å bli, både i sjekkemarkedet og i seriøse forhold ❤️

Anonymkode: 07b6b...360

• Hjerte 1
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Det finnes veldig mange innlegg rundt dette tema ja. Tror det har vært en del fokus på aldersforskjell ‘andre veien’ siste årene fordi det endelig er mer akseptert. Ikke minst fordi vi ofte har sett vakte kjendis kvinner være i forhold med yngre menn og går ut i rampelyset med det og gjør at folk blir mer vant med det.

Jeg har i grunnen hele livet pleid å tiltrekkes av menn eldre enn meg eller jevnaldrende. Aldri snudd meg etter yngre menn. Det var allikevel en 10 år yngre mann jeg slo meg til ro med til slutt. Traff ham da jeg var 33 år.

Så når alt kommer til alt har jeg innsett at det ikke tallet som teller;) men pesnligheten til den enkelte. Menn er kanskje for å ofte være litt mer umodne enn kvinner generelt og derfor skyr kvinner unna. I mitt tilfelle er det derimot motsatt. Jeg er partyløven som måtte overtales til hus, barn og stasjonsvogn😅

Når det kommer til ren sjekking og sex så er det nok enda enklere. Menn synes kvinner som er eldre enn sg selv er veldog spennende og kvinner føler seg kanskje ekstra begjært og tiltrekkende. Selvtilliten dras opp. Vinn-vinn.

Jeg tror aldersforskjell der kvinnen er eldst har kommet for å bli, både i sjekkemarkedet og i seriøse forhold ❤️

Beklager alle skrivefeilene🙈😅 Satser på folk skjønte hva jeg ville fram til.

Må lære meg å lese korrektur🙃

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har hatt superbra match , kjemi og Msse digg sex over en lengre periode med menn rundt 25. Kjekke og oppegående menn.

Er 52 selv. 

Anonymkode: 5a989...0aa

• Liker 1
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Ekstremt unaturlig. 

Menn skal knulle nedover i alder.

Anonymkode: da2d6...ad0

Skrevet
AnonymBruker skrev (6 timer siden):

Akkurat som det er en kjent sak at eldre menn liker å date/ligge med yngre damer, hvordan er det da med eldre damer i 30/40åra mtp menn i 20-åra? 

Anonymkode: 8f30d...9eb

Jeg faller nok helst for eldre menn

AnonymBruker
Skrevet

Ingen interesse for yngre eller eldre menn. Ville følt meg som en overgriper/utsatt for overgrep i sånne scenarier. 

Anonymkode: dfb1e...d23

AnonymBruker
Skrevet

Jeg er 53 år kvinne. For meg ville menn i 40-60 årene være ok, men om de ville ha meg er jeg mer usikker på

Anonymkode: 5017d...eb8

Skrevet
AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Jeg har hatt superbra match , kjemi og Msse digg sex over en lengre periode med menn rundt 25. Kjekke og oppegående menn.

Er 52 selv. 

Lucky girl !      Stå på   👏

AnonymBruker
Skrevet

Kvinner er helt annerledes skrudd sammen. Eldre damer foretrekker eldre menn med hengeballer. 

Anonymkode: 7a454...cbe

AnonymBruker
Skrevet

Har alltid falt for jevnaldrende og 5-10 + år eldre ( 30-40 år). Siden jeg har opplevd en del brutal hjertesorg i nevnte aldersgruppe har jeg latt meg forføre av menn mellom 21-27 de siste 2 årene. Min erfaring er at de er dårligere i sengen enn jevnaldrende og eldre menn, men jeg har satt pris på hvor lite relasjonsskadd de er og hvor romantiske de er. Så jeg har kost meg med dem, men er mer som en flukt fra virkeligheten enn noe annet. 

Anonymkode: 2f45e...b16

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (13 timer siden):

Ekstremt naturlig. 

Menn skal knulle nedover i utseende.

Anonymkode: da2d6...ad0

enig! 😁

Anonymkode: 897a9...360

Skrevet
AnonymBruker skrev (13 timer siden):

Er 52 selv. 

Høres digg ut

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...