Marvelous Skrevet 27. mars 2022 #21 Del Skrevet 27. mars 2022 Kjedelig og man ser tydelig at det er mange tilgjorte samtaler der. 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Trotwood Skrevet 27. mars 2022 #22 Del Skrevet 27. mars 2022 Det er jo ikke noe mer regissert og tilgjort enn andre lignende serier. Dokumentarer har også regi, og vanlige folk som ikke er skuespillere eller medievaner vil ofte virke tilgjort når de blir filmet 🤷 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pistasjenøtt15 Skrevet 27. mars 2022 #23 Del Skrevet 27. mars 2022 Den virket kjedelig og jeg skjønner ikke poenget med serien. Hva er så spesielt med disse menneskene? At de er fra et annet land? Eller hva? Det er jo helt vanlige mennesker og de er innvandrere, i en helt vanlig familie? Er det liksom at: Se vi har innvandrerbakgrunn og vi har klart oss godt i Norge? Er jo ikke så ukjent akkurat. Finnes jo ganske mange vellykkede familier med innvandrerbakgrunn. Nei, skjønner ikke greia med denne serien. 14 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
nyjenta Skrevet 2. april 2022 #24 Del Skrevet 2. april 2022 (endret) pistasjenøtt15 skrev (På 27.3.2022 den 19.16): Den virket kjedelig og jeg skjønner ikke poenget med serien. Hva er så spesielt med disse menneskene? At de er fra et annet land? Eller hva? Det er jo helt vanlige mennesker og de er innvandrere, i en helt vanlig familie? Er det liksom at: Se vi har innvandrerbakgrunn og vi har klart oss godt i Norge? Er jo ikke så ukjent akkurat. Finnes jo ganske mange vellykkede familier med innvandrerbakgrunn. Nei, skjønner ikke greia med denne serien. Tror nok du bør se den igjen. Jeg og samboer har ikke fellesøkonomi og i den familien der ser det jo ut som de til og med kjøper brød og melk for hverandre. ikke vanlig at alle søsken i en søskenflokk har forskjellig bedrifter, kan ikke huske at det var noen arabiske drivere på noen av campingene jeg har feriert på noen gang. så tror nok du bare er ute etter å trolle, siden du virkelig mener det der er standarden på en helt vanlig familie. For i min familie er det ikke vanlig å stikke nesa i hverandres ting, noe disse tydeligvis ikke har noe i mot. håper på flere episoder! Endret 2. april 2022 av nyjenta Skrivefeil 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Blondine Skrevet 2. april 2022 #25 Del Skrevet 2. april 2022 Så 5 min, det holdt. 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pistasjenøtt15 Skrevet 3. april 2022 #26 Del Skrevet 3. april 2022 nyjenta skrev (På 2.4.2022 den 15.30): Tror nok du bør se den igjen. Jeg og samboer har ikke fellesøkonomi og i den familien der ser det jo ut som de til og med kjøper brød og melk for hverandre. ikke vanlig at alle søsken i en søskenflokk har forskjellig bedrifter, kan ikke huske at det var noen arabiske drivere på noen av campingene jeg har feriert på noen gang. så tror nok du bare er ute etter å trolle, siden du virkelig mener det der er standarden på en helt vanlig familie. For i min familie er det ikke vanlig å stikke nesa i hverandres ting, noe disse tydeligvis ikke har noe i mot. håper på flere episoder! Nei, jeg skal ikke se den igjen. Og jeg er ikke ute etter å trolle. Jeg sier heller ikke at det er veldig vanlig med slike familier, jeg mener bare at det er ikke uvanlig å se vellykkede innvandrerfamilier med egne bedrifter. Forøvrig er denne familien iranere, og det er ikke det samme som arabere. De fleste iranere skal ha seg frabedt å bli kalt arabere 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anelyy Skrevet 11. oktober 2023 #27 Del Skrevet 11. oktober 2023 Nå er sesong 2 komt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fjugur Skrevet 11. oktober 2023 #28 Del Skrevet 11. oktober 2023 Slitsom familie … 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Viki6 Skrevet 11. oktober 2023 #29 Del Skrevet 11. oktober 2023 Syns de er morsomme 😃. Hadde ikke orket å ha en sånn familie selv da. Og de barna har jo null oppdragelse 🙃 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jk321 Skrevet 11. oktober 2023 #30 Del Skrevet 11. oktober 2023 Er på episode 2 av andre sesongen nå. Husker jeg kom over den ved en tilfeldighet og syntes faktisk den var interessant uten at jeg kan utdype noe særlig om hvorfor. Diana er søsteren som jeg liker best å følge med på da kiosk og campingledelse overrasket meg. Ellers er det mengder av svak regi og klein dialog. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Møkkalei Skrevet 11. oktober 2023 #31 Del Skrevet 11. oktober 2023 Synes nrk masseproduserer masse skvip for tiden. Greit nok at hvermannsen kan bli skuespiller nå fordi de produserer i fleng, men kvaliteten blir deretter. 3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Møkkalei Skrevet 11. oktober 2023 #32 Del Skrevet 11. oktober 2023 pistasjenøtt15 skrev (På 27.3.2022 den 19.16): Den virket kjedelig og jeg skjønner ikke poenget med serien. Hva er så spesielt med disse menneskene? At de er fra et annet land? Eller hva? Det er jo helt vanlige mennesker og de er innvandrere, i en helt vanlig familie? Er det liksom at: Se vi har innvandrerbakgrunn og vi har klart oss godt i Norge? Er jo ikke så ukjent akkurat. Finnes jo ganske mange vellykkede familier med innvandrerbakgrunn. Nei, skjønner ikke greia med denne serien. Nrk tilbyr rolle utelukkende fordi man er innvandrer og litt søt. Kjent sak. 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Urwa Skrevet 11. oktober 2023 #33 Del Skrevet 11. oktober 2023 Viki6 skrev (7 timer siden): Syns de er morsomme 😃. Hadde ikke orket å ha en sånn familie selv da. Og de barna har jo null oppdragelse 🙃 Hva har barna gjort? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
curiosity Skrevet 21. oktober 2023 #34 Del Skrevet 21. oktober 2023 Hvordan skal Lina og mannen ikke ha merket at de ikke var gift før nå? De har fått 5 barn etter de ble "gift". Og om de ikke har vært registrert som gift i folkeregisteret har far måtte signert fysisk farskap på hvert barn, altså 5 ganger. Lite troverdig. Mye virker veldig tilgjort i serien. 7 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Polyester Skrevet 8. november 2023 #35 Del Skrevet 8. november 2023 Det irriterer meg så at Diana ikke kan si R. Også har hu kalt ungen sin Rahmat! Hun kaller han ja-mat! 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Polyester Skrevet 8. november 2023 #36 Del Skrevet 8. november 2023 Mina er så meg når hun reagerer på det Diana annonserte Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Castor Troy Skrevet 10. november 2023 #37 Del Skrevet 10. november 2023 Polyester skrev (På 8.11.2023 den 22.46): Det irriterer meg så at Diana ikke kan si R. Også har hu kalt ungen sin Rahmat! Hun kaller han ja-mat! Det er jo bare herlig 😅😍 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå