Gå til innhold

Noen som har prøvd Shaperbra?


ancara

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

  • 1 måned senere...
ancara skrev (På 24.3.2022 den 19.45):

Noen her som har prøvd Shaperbra og som har erfaring med denne bh en?

Jeg bestilte derfra for over to uker siden, fremdeles ikke mottatt noe i posten. Sendt de Mail også men ikke noe svar å få.. Er spent på når jeg får varene og om de passer, og der igjen på om jeg får returnert om de ikke passer siden 14 dagers åpent kjøp sikkert er utgått innen den tid. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...

De sender noe billig dritt og hvis/når du vil returnere, er det til en adr i Kina! Og de forlanger at du skal betale returporto - for en vare du ikke har bestilt! 
Styr unna - svindel-firma!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

kristinen skrev (På 3.5.2022 den 9.46):

Jeg bestilte derfra for over to uker siden, fremdeles ikke mottatt noe i posten. Sendt de Mail også men ikke noe svar å få.. Er spent på når jeg får varene og om de passer, og der igjen på om jeg får returnert om de ikke passer siden 14 dagers åpent kjøp sikkert er utgått innen den tid. 

Åpent kjøp gjelder fra du mottar varen, ikke fra du bestiller.

Men når det er sagt - det ser ut som om de gambler på å sende et mye billigere, dårligere produkt, skylder på at det du bestiller er utsolgt, og satser på at folk ikke gidder å bry seg mer. Vel, om de sender et annet produkt enn bestilt til meg, får de jammen betale returporto selv! Jeg betaler ikke for å sende tilbake til Kina når de gjør feil.
Håper ikke du har betalt på forhånd, ev at du har brukt kredittkort så kanskje du får pengene tilbake, for dette kaller jeg svindel. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Groo skrev (På 27.5.2022 den 19.28):

Åpent kjøp gjelder fra du mottar varen, ikke fra du bestiller.

Men når det er sagt - det ser ut som om de gambler på å sende et mye billigere, dårligere produkt, skylder på at det du bestiller er utsolgt, og satser på at folk ikke gidder å bry seg mer. Vel, om de sender et annet produkt enn bestilt til meg, får de jammen betale returporto selv! Jeg betaler ikke for å sende tilbake til Kina når de gjør feil.
Håper ikke du har betalt på forhånd, ev at du har brukt kredittkort så kanskje du får pengene tilbake, for dette kaller jeg svindel. 

Ja, normalt sett så er det jo det men i dette tilfellet så sier de noe annet. 
 

Jeg har ikke betalt og kommer ikke til å betale. Trist at sånt har begynt å dukke opp i Klarna som jeg har stolt på over lengre tid, har aldri forbundet de med svindel.
 

Produktene jeg fikk var søppel! De svarte med at de hadde sendt feil men at de gjerne ville sende riktig produkt HELT GRATIS… Nei takk svarte jeg, og retur adressen jeg fikk tilsendt henger jo ikke på greip. 

  • Liker 1
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...
kristinen skrev (På 2.6.2022 den 14.40):

Ja, normalt sett så er det jo det men i dette tilfellet så sier de noe annet. 
 

Jeg har ikke betalt og kommer ikke til å betale. Trist at sånt har begynt å dukke opp i Klarna som jeg har stolt på over lengre tid, har aldri forbundet de med svindel.
 

Produktene jeg fikk var søppel! De svarte med at de hadde sendt feil men at de gjerne ville sende riktig produkt HELT GRATIS… Nei takk svarte jeg, og retur adressen jeg fikk tilsendt henger jo ikke på greip. 

Bra du ikke har betalt! Saken min går hos Klarna. De har bedt om bilder, som jeg har sendt, så nå venter jeg spent på svar. 
Det m rett produkt gratis fikk jeg tilbud om også - frekke som f… Dette er svindel! Enten får de stryke regninga eller betale returporto. Jeg betaler ikke en eneste krone til dette firmaet!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Groo skrev (På 15.6.2022 den 22.24):

Bra du ikke har betalt! Saken min går hos Klarna. De har bedt om bilder, som jeg har sendt, så nå venter jeg spent på svar. 
Det m rett produkt gratis fikk jeg tilbud om også - frekke som f… Dette er svindel! Enten får de stryke regninga eller betale returporto. Jeg betaler ikke en eneste krone til dette firmaet!

Det løste seg endelig for meg, klarna ordnet opp! Helt enig, de er skikkelig frekke og ren svindel. Håper alle styrer unna de reklamene der, ser det for godt ut til å være sant (hvem vil vel ikke skjule valker som de som fint reklamerer for…) så er det gjerne det. 

  • Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvilken nettbutikk er dette? 

Anonymkode: 63e29...77c

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

kristinen skrev (På 22.6.2022 den 15.01):

Det løste seg endelig for meg, klarna ordnet opp! Helt enig, de er skikkelig frekke og ren svindel. Håper alle styrer unna de reklamene der, ser det for godt ut til å være sant (hvem vil vel ikke skjule valker som de som fint reklamerer for…) så er det gjerne det. 

Så bra at det løste seg for deg!! 👍 Jeg venter fortsatt på svar fra Klarna…. Fikk du sendt i retur eller strøyk de regninga? 
Ser forresten at de har endret i betingelser for retur - nå står det at varen må sendes tilbake der den kom fra, som er Kina. Det stod det ikke før!!

Endret av Groo
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 22.6.2022 den 15.05):

Hvilken nettbutikk er dette? 

Anonymkode: 63e29...77c

Shapervalet.no heter det visst nå, før shaperbra.no - masse reklamer på Instagram 

Endret av Groo
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Groo skrev (På 23.6.2022 den 21.00):

Så bra at det løste seg for deg!! 👍 Jeg venter fortsatt på svar fra Klarna…. Fikk du sendt i retur eller strøyk de regninga? 
Ser forresten at de har endret i betingelser for retur - nå står det at varen må sendes tilbake der den kom fra, som er Kina. Det stod det ikke før!!

De annulerte hele greia, så håper det blir tilfelle for deg også. Er jo ingen tvil om at det der er svindel, garantert flere som har rapportert inn. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan fikk du annulert hele greia? Jeg har sendt masse mail til Shaperbra. Jeg har snakket med Klarna. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

kristinen skrev (På 27.6.2022 den 20.49):

De annulerte hele greia, så håper det blir tilfelle for deg også. Er jo ingen tvil om at det der er svindel, garantert flere som har rapportert inn. 

Jeg har snakket med Klarna igjen idag, jeg fikk beskjed om at siden jeg har fått en returadresse så må jeg sende i retur til Kina. Så det var ikke noe hjelp å få fra dem. Det finns en Facebook-side som heter Shaper Bra, der er det mange som har opplevd å motta varer som ikke samsvarer med det dei har bestillt. Det er bl. a. ei som sendte varene i retur og fikk beskjed fra Klarna om at retur ikke var godtatt p.g.a. at det var hull i BH dei hadde mottatt. Så det er tydelig at det er svindlere med stor S vi har handlet med.

Endret av tante rosa
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...
Annonse

[1] Category widget

Fikk omsider BH'en i posten, etter sikkert 1 mnd.  Varen er helt håpløs! Bestilte str M og den ser ut som en sekk. Ikke noe hold i det hele tatt!

Prøvde å returnere, men da må jeg sende til en adr i Kina og betale 340,- i porto! De har tilbudt meg en ny "gratis" mot at jeg betaler den første. Jeg har bestilt str XS i håp om at den er brukendes.

Styr unna!!

Endret av KAA
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har også fått annullert begge mine fakturaer hos Klarna nå. Når jeg bestilte sto det ingenting om at retur var til Kina. Krangla mye m shaperbra på mail, sendte alt over til Klarna. Dette er bare svindel!!! 
Hvis ikke Klarna kan hjelpe, ville jeg tatt kontakt m Forbrukerrådet.  Har også sendt mail til tv2 hjelperdeg. Og hvis mange nok gjør det, ser de kanskje på saken??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...