Gå til innhold

Kvinner - er dere passive under sex?

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg skrev i en annen tråd at kvinner som er tent og har bra sex, ikke ligger stille og "tar imot", de (vi) er aktive under akten. 

En annen bruker (mann) mener at dette er feil, og at kvinner inntar sjøstjerneposisjon og ligger stille selv om sexen er fantastisk.

Så, damer, er det virkelig bare jeg som ikke klarer å ligge stille om jeg er tent og har bra sex? Jeg vet at jeg har ligget stille når jeg har kjedet meg og ventet på at mannen skulle være ferdig, men er aldri stille når jeg nyter det. 

Anonymkode: d6ded...d66

• Liker 2
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Jeg er vanligvis aktiv. Men noen få ganger, hvis jeg nettopp har hatt en mindblowing orgasme, og det er hans 'tur', så har jeg ikke mer å gi enn å bare holde meg fast de siste få minuttene. Men da har jeg vært på og bidratt aktivt og både gitt og fått tidligere i samleiet, altså.

Anonymkode: 3c756...c05

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg svarer på vegne av kvinner. De fleste kvinner liker å være den passive og bli vartet opp i sengen og forventer at mannen gjør jobben.

Anonymkode: 5a994...633

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Kommer litt an på stilling. Er jeg på topp så er det jo jeg som er mest aktiv. I misjonær og slike så begrenser det seg mer, opplever i blant at om jeg beveger meg for mye så forstyrrer jeg bevegelsen hans mer enn jeg hjelper til😆 Men er jo med på andre måter. Stryker, kysser, lyd, osv.

Anonymkode: 28913...85c

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Som mann føler jeg det er naturlig å være den som er mest aktiv. For meg er det nok at hun er med, og viser at hun har det bra. Kvinner både kler, og er flinke i, antydningens kunst. Bare det at hun legger benene litt til siden når jeg stiger opp i sengen er hot nok for meg. Dersom hun i tillegg tar på seg selv er mine ønsker innfridd mht aktivitet, i hvert fall i en startfase. Ikke spesielt kravstor altså, de fleste kvinner trenger ikke anstrenge seg for å være opphissende. 

Anonymkode: 67480...53b

• Liker 2
  • Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (5 timer siden):

Jeg svarer på vegne av kvinner. De fleste kvinner liker å være den passive og bli vartet opp i sengen og forventer at mannen gjør jobben.

Anonymkode: 5a994...633

Det er dette jeg mener. Takk for at du tydeliggjør det. 

De fleste kvinner er aktive (det er mange måter å være aktive på selv om man er nederst i misjonær) når sexen er god. De fleste er passive når sexen er dårlig. Menn som opplever at "alle" kvinner er passive, må kanskje ta inn over seg at problemet er hos dem..

• Liker 10
Skrevet

Kjenner meg ikke igjen i det med å "innta sjøstjerneposisjonen". Jeg legger like mye innsats og lidenskap i det som ham. Men så blir jeg tent av å tilfredstille, da... 

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Det er dette jeg mener. Takk for at du tydeliggjør det. 

De fleste kvinner er aktive (det er mange måter å være aktive på selv om man er nederst i misjonær) når sexen er god. De fleste er passive når sexen er dårlig. Menn som opplever at "alle" kvinner er passive, må kanskje ta inn over seg at problemet er hos dem..

Ja, kvinner er som en slags maskiner. Bortsett fra at de ikke har små knapper som må trykkes på, en må stikke de rikte tingene inn i de riktige hullene, da blir de aktive.

Anonymkode: 67480...53b

AnonymBruker
Skrevet

Nei, er ikke passiv uansett egentlig, det er i alle fall sjelden. Kanskje ved analsex, da er jeg ikke så god på å hjelpe til. Men både når jeg er på topp og under beveger jeg meg, og under oralsex har vi ofte 69.

Anonymkode: 7f2ca...92e

AnonymBruker
Skrevet

Jeg kan være passiv dersom jeg føler meg utrygg. Det kan være i forhold der kommunikasjonen er dårlig så akkurat det er ganske viktig for meg.

Jeg har alltid vært litt usikker på om det jeg gjør er bra for han og om han liker det. Det hjelper veldig da at mannen kommuniserer til meg hva han liker og at han setter pris på det jeg gjør.

Nå er det ikke alle menn som har interesse av å være med en sånn dame og det er jo greit. Men man påvirkes jo av hvordan partner er og ikke alle passer sammen seksuelt.

Jeg synes det er litt rart om man kun har vært med damer som er passive. Er det da alltid rett å legge skylden på den ene eller den andre? Eller er det bedre å innse at sex er et samspill der det ikke alltid er nok å bare kle av seg og være kåt. Man må også kommunisere og kanskje ikke være så hard mot den andre og dømme vedkommende som håpløs. Av og til passer man ikke sammen, men andre ganger tror jeg at ting kunne løst seg ved å kommunisere. Noe jeg tror at mange ikke gjør fordi de synes at det å kommunisere om sex er skummelt.

Anonymkode: b2585...065

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

"Er det virkelig bare meg som er bra i senga liksom?" 🙈 ok

Anonymkode: 2c3ad...488

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Nei jeg er ikke passiv under sex. Har vært det med en partner, for veldig lenge siden. Han peiste bare på, og det var som å bli ristet ubehagelig. Da var det ikke mye mulig å være aktiv på andre måter enn å droppe fyren etter noen forsøk på å få ham med på bedre sex. (Gikk ikke. )

Anonymkode: 8002e...62f

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg bytter på. Av og til er det dritdigg å gi og være den aktive, og av og til er det så digg å ligge der og få. Men for at jeg skal være aktiv, så må jeg være trygg, og det er ikke alltid at det oppnås med en partner. De fleste har vel en erfaring der fyren bare har bestemt seg for å peise på som om det er et hesteløp. Det er ikke alltid bra å være for "aktiv" heller uten å høre med partneren som ligger under. 

Anonymkode: 312a1...414

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Det finnes kvinner som virkelig er flinke når de er sktive, mens andre derimot hverken kan ri eller bevege seg på andre måter. Atter sndre er i en så dårlig forfatning at de rett og slett ikke klarer å være aktive.

Alle disse er uaktuelle. Spreke damer, som trener som meg, er et must for gjensidig god sex. Den beste plassen å finne en slik kvinne er på trening, eller andre arenaer der vi nennesker er aktive. 

Like mennesker knuller best.

Anonymkode: 2c420...e91

Skrevet

Sjøstjernestillingen er noen ganger helt fantastisk! Da blir jeg ekstra oppmerksom på kjærtegnene hans og virkelig nyter.

Noen ganger er det han som er sjøstjernen. Det er den enkleste stillingen å bruke hvis jeg vil gi ham heftigere og heftigere orgasmer (uten sprut) før finalen.

Andre ganger er vi aktive begge to. Eller skifter litt på i samme elskov. Variasjon er gull i mine øyne. 🤗

Så, ja, det hender at jeg er passiv under sex. Og det er fantastisk! 

(Jeg liker forresten bondage, være helt bundet slik at han bare kan forsyne seg. Da er jeg naturlig nok også passiv. Svært passiv. 😉)

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Har vært rimelig passiv med en partner, han klarte bare å komme om jeg lå stille i en spesiell stilling. Så da lå jeg der mens han jokka på. I andre forhold har jeg vært like aktiv som partneren. 

Anonymkode: e6afc...11e

AnonymBruker
Skrevet

Menn som snakker om sjøstjerner osv er dessverre ofte borderline overgripere. De klare ilke å skjønne at kvinnen ikke egentlig vil. Når vi nyter sex er vi aktive. 

Anonymkode: e520c...180

AnonymBruker
Skrevet

Rett mann og tenning og der jeg merker at han er kompatibel med meg. Overhode ikke passiv!

Anonymkode: f7afa...43d

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...