^me^ Skrevet 31. oktober 2005 #1 Skrevet 31. oktober 2005 i går skulle jeg og min sambo ha sex. vi var skikkelig tente begge to og satte i gang,det var kjempegodt for oss begge og vi var begge i sex himmelen. vi hadde lyset av og så egenlig ikke hva som skjedde mens vi holdt på. da vi var ferdige skrudde jeg på lyset slik at vi kunne finne frem til papiret. da lyset kom på fikk vi sjokk begge to!! det var blod overalT!!! det var ikke lite heller! han hadde blod på pikken, magen og lårene og samme hadde jeg!! det var mer blod enn det jeg har når jeg har mensen på sitt verste! så nesten ut som om vi hadde drept noe! jeg har ikke mensen i det hele tatt, jeg hadde hatt en kritthvit tanga på meg hele dagen og den var fremdeles like hvit, så det kan ikke hatt noe med syklusen og gjøre.. jeg blør fremdeles... hva kan dette være??
Gjest Milah Skrevet 31. oktober 2005 #2 Skrevet 31. oktober 2005 Jeg har opplevd det samme en gang.. Men jeg blødde ikke etterpå da.. Kan jo hende at du har fått en rift eller noe, oppi deg.. Hvis det ikke gir seg får du ringe legen/gynekologen din. Det samme hvis det skjer flere ganger!
Gjest Gjest Skrevet 31. oktober 2005 #3 Skrevet 31. oktober 2005 en polypp kanskje? I det siste halve året har jeg blødd 3 av 4 ganger i forbindelse med sex. skikkelig turn off Be om henvisning til gynekolog så får du tatt en ultralyd.
Nutmeg Skrevet 31. oktober 2005 #4 Skrevet 31. oktober 2005 Jeg hadde det samme en gang for endel år siden. Det var ikke farlig, celleforandringer og nokså normalt. Han frøys på livmortappen i 4,5 minutt, med -45 grader. Så var det sex-nekt i en mnd, så tilbake til kontroll - så var det OK. Vet jo ikke om det er det samme med deg, men ta en tur til legen..
Gjest Vindelspev Skrevet 31. oktober 2005 #5 Skrevet 31. oktober 2005 Du har jo skrevet før om vondt etter sex fordi dere holder på ganske røft, så da har du kanskje fått en skade? Uansett ville jeg snakket med en lege, fikk vondt i magen bare av å lese om det der.
Gjest Vindelspev Skrevet 13. november 2005 #6 Skrevet 13. november 2005 Fant du ut av hva blødningen skyldtes?
-Tone- Skrevet 13. november 2005 #7 Skrevet 13. november 2005 Kanskje det var en spontanarbort? Mange mister før de rekker å oppdage at de er gravide...
Gjest Vindelspev Skrevet 13. november 2005 #8 Skrevet 13. november 2005 Tanken slo meg. Men jeg synes det var såpass alvorlig at jeg håper det ordnet seg og at hun vet hva det skyldtes.
Malama Skrevet 14. november 2005 #9 Skrevet 14. november 2005 Håper hun fant ut av det ja... og ikke minst at det stoppet, og ikke har skjedd igjen...
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå