AnonymBruker Skrevet 24. mars 2022 #21 Skrevet 24. mars 2022 https://en.wikipedia.org/wiki/Female_copulatory_vocalizations Det handler om at de vil at mannen skal komme. Anonymkode: bc83c...578
AnonymBruker Skrevet 24. mars 2022 #22 Skrevet 24. mars 2022 Eksen min var helt rå på å rimme meg, mens han masserte klitten min. Orgasmen var altså så sterk at jeg alltid måtte brøle ned i puta... Savner det veldig, ingen har gitt meg slik nytelse... Definitivt den beste jeg har hatt. Hadde lett hatt sex med han igjen. Anonymkode: 0a193...79a 1
Bamseklemmer Skrevet 25. mars 2022 #23 Skrevet 25. mars 2022 Istedet for stønn er jo pusten og og grimaser, et like godt tegn på at vi har det deilig. Så alle tre gir også en viktig informasjon, så lenge vi er ærlige på det 3 vi gjør. Men det at kvinnen faker, kan også ha to forskjellige årsaker.. Det finnes også lovlig faking, men det er jo diskutert på forhånd. Både kvinner og menn kan noen ganger slite med å få orgasme, da tar vi i bruk "Dirty Triks" for å lure hjernen til orgasme. Et av triksene er de gangene jeg sliter, har jeg begynt å riste og skjelve med lårene. Jeg "faker" eller "hermer" en orgasme, dette er noe hjernen tydeligvis blir forvirret av. For orgasmen kommer raskere, sterkere og varer lengre. Og hun som kjenner mine skjelvinger blir også tent av dette, stønner mere fordi hun synes det er så tennende at jeg har det så himla deilig. I slike tilfeller kommer stønn, pust og grimaser av seg selv, det er ikke "Fake"
Scoops Skrevet 25. mars 2022 #24 Skrevet 25. mars 2022 Her skjer det av seg selv,men er ikke så høylytt da,bortsett fra på de sterkeste orgasmene. Skal jeg være stille så må jeg konsentrere meg så mye om det at jeg ikke klarer å komme
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå