AnonymBruker Skrevet 24. mars 2022 #1 Skrevet 24. mars 2022 I går var den store skrekk dagen til tannlegen. Ikke pustet eller levd på 3 uker. I dag kan jeg puste og leve igjen. Sov som en en stein i natt! Det komiske var at da jeg ankom korridoren før venteværelset. Så hadde en mann tatt "plassen" min der jeg bruker å stå med ukontrollert pust og telle minuttene før jeg jeg nesten ramler inn i venterommet 2 minutter før timen. Så da måtte jeg gå inn på venteværelset og sitte der i 11 minutter. For de kommer ikke før på minuttet å roper deg opp. Satt med munnbind og ukontrollert pust til ansiktet var helt rødt. Mannen som stod ut på gangen kom to minutter før han hadde time. Han hadde samme klokkeslettet som meg til en tannpleier. Syntes synd i han for jeg vet at hun tannpleieren er så hardhendt. Han var så rastløs at jeg ble sittende muse stille i affekt. Jeg kom inn litt før han. Men da jeg måtte gå og ta røngten på et annet rom. passerte jeg rommet han mannen var på. Han låg i stolen og ventet såg jeg. Fiklet nervøst med sekken sin som stod på gulvet. Håper han har det like bra som meg i dag og at det gikk bra med han i går.. dagen der på! Anonymkode: 8c85b...3a1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå