Gå til innhold

Start kjeksen er borte for godt

Anbefalte innlegg

Skrevet
AnonymBruker skrev (41 minutter siden):

Hjelper ikke med Stratos når man har lyst på lion king 😅

Anonymkode: f1890...a14

Nemlig, eller fiskeboller når man vil ha pølser. :P 

Gjest Ghostface
Skrevet

Jeg spiste mye av dem før i tiden. Smakte ikke mye, men kjekk som frokost og slikt hvis man ikke hadde matlyst.

AnonymBruker
Skrevet
FrankDrebin skrev (7 minutter siden):

Nemlig, eller fiskeboller når man vil ha pølser. :P 

Som meg som 8 år som trodde at mamma hadde skrelt et eple og når jeg tok en bit så viste det seg å være en potet 😆

Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Som meg som 8 år som trodde at mamma hadde skrelt et eple og når jeg tok en bit så viste det seg å være en potet 😆

Hehe, ja, hørte at noen gjorde et ekspriment for mange år siden med folk som var skikkelig forkjølet. De fikk bind for øynene, og fikk så smake eple og rå potet. De kjente ikke forskjell. xD 

Skrevet
AnonymBruker skrev (52 minutter siden):

Hjelper ikke med Stratos når man har lyst på lion king 😅

Jøss, heter sjokoladen lion king? Trodde den het bare lion jeg 😂 Har ikke spist den på minst 20 år da. 

AnonymBruker
Skrevet
FrankDrebin skrev (5 timer siden):

Jeg savner den dypt, synes den var god med enten brunost eller ridderost på. "Kvalitetsproblemer". "Ikke stor nok etterspørsel". For noe tull. 

Jeg tror på forklaringen med at maskinen er gammel og at det er mye vrak som følge av at maskinen ikke fungerer bra nok lenger. Jeg var innom Sætre kjeksfabrikk som vikar en liten periode den gangen den lå på Tårnåsen og da var det mye brekkasje på denne kjeksen fordi den var så skjør.

Og han sier at det ikke er stor nok etterspørsel til å kunne forsvare å investere i en ny maskin, det er noe helt annet enn det du antyder. 

Anonymkode: 4f238...bf9

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
FrankDrebin skrev (1 time siden):

Hehe, ja, hørte at noen gjorde et ekspriment for mange år siden med folk som var skikkelig forkjølet. De fikk bind for øynene, og fikk så smake eple og rå potet. De kjente ikke forskjell. xD 

Ikke like digg å smake ting da nei :P

jukkapalme skrev (1 time siden):

Jøss, heter sjokoladen lion king? Trodde den het bare lion jeg 😂 Har ikke spist den på minst 20 år da. 

Haha jeg sjekket nå og jeg tenkte feil, samme jeg har gjort siden jeg var liten 😂

Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Nei. På den annen side burde man nytte høve når man er syk, og spise sunne ting som smaker vondt, siden man ikke kjenner noe likevel. :ler: 

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Haha jeg sjekket nå og jeg tenkte feil, samme jeg har gjort siden jeg var liten 😂

Haha, å nei, huffda, ødela jeg hele barndomssjokoladen din nå? 😂 Rart med det, hvordan man kan tro at ting heter noe annet helt til man er voksen. Jeg er gammel nok til å huske at den het Big Cat. Det var et kulere navn, syns jeg. 

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
5 hours ago, FrankDrebin said:

Hadde ikke vært blåst i alle hyller om det var dårlig etterspørsel. 

Alle produkter selger jo ut etterhvert, når produksjonen har stoppet.

Anonymkode: 00edd...5b0

• Liker 2
Skrevet

Alle produkter selger jo ut etterhvert, når produksjonen har stoppet.

Ja, men det ville tatt lenger tid før det ble tomt. 

AnonymBruker
Skrevet
1 minutt siden, FrankDrebin said:

Ja, men det ville tatt lenger tid før det ble tomt. 

Hvordan vet du det? For alt vi vet kan de ha skalert ned produksjonen over en periode på flere år. Representanten fra Sætre går jo langt i å antyde det i artikkelen.

• Liker 2
Skrevet

Hvordan vet du det? For alt vi vet kan de ha skalert ned produksjonen over en periode på flere år. Representanten fra Sætre går jo langt i å antyde det i artikkelen.

Jeg vet alt. :biggrin:

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (17 timer siden):

Pultost, alltid synes at det er et komisk navn på en ost 😅 

Pult er gøy? Ler hver gang du går forbi skrivepulter på IKEA?

Anonymkode: 8690e...a03

AnonymBruker
Skrevet

Dere som savner den kan jo bare spise en pappskive, samme greia 😅

Anonymkode: 3b878...821

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Hvordan i alle dager kan kaptein kjeks sammenlignes med start kjeks??!?! Kaptein kjeks er hard og tørr:snurt: Så trist at de skal slutte med start:( Den er nydelig med krydderost og druer:arwen:

Anonymkode: 749d0...a8e

• Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet
FrankDrebin skrev (5 timer siden):

Den var også god, ja. Og ostehjerter. 

Det er jo tomt fordi de har sluttet å produsere den, ikke fordi den er sååå populær. 😂

Anonymkode: bd624...1e5

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
jukkapalme skrev (1 time siden):

Haha, å nei, huffda, ødela jeg hele barndomssjokoladen din nå? 😂 Rart med det, hvordan man kan tro at ting heter noe annet helt til man er voksen. Jeg er gammel nok til å huske at den het Big Cat. Det var et kulere navn, syns jeg. 

Kommer nok til å glemme det igjen 😝

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Pult er gøy? Ler hver gang du går forbi skrivepulter på IKEA?

Anonymkode: 8690e...a03

:rolleyes:

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Hvordan i alle dager kan kaptein kjeks sammenlignes med start kjeks??!?! Kaptein kjeks er hard og tørr:snurt: Så trist at de skal slutte med start:( Den er nydelig med krydderost og druer:arwen:

Anonymkode: 749d0...a8e

Kaptein kjeks er veldig godt det :spise:

AnonymBruker
Skrevet
10 hours ago, FrankDrebin said:

Den var også god, ja. Og ostehjerter. 

Når den ikke produseres mer så vil den jo omsider gå tom i butikkhyllene enten ved at noen kjøper den over tid eller at den må kastes pga dato

Anonymkode: 08767...eb9

• Liker 1
Skrevet

Ts her, var på Rema 1000 og gjett hva jeg så 😅

07E2E981-80F6-43F4-81FD-922A7A0C4553.thumb.jpeg.7bd45e2d9ba430cd424b6489ed0ba619.jpeg

Jeg har aldri smakt de før så jeg kjøpte en for å sjekke om de faktisk smaker papp 😝

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...