Gå til innhold

Supersaver.no ?


Fremhevede innlegg

Skrevet

Har akkurat kommet over en side som heter Supersaver.no, de har ganske billige flybilletter. Noen som har bestilt reiser fra denne siden som har erfaringer?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jada, prisene ser fine ut de :)

Men jeg prøvde å bestille av de billigste billettene i sommer, gikk ikke og fikk bare feilmeld. Ringte inn for å høre om hva som var galt og om de kunne gi meg noen datoer dette gjaldt på.

Og da fikk jeg beskjed om at det ikke var turer til den prisen. Det var bare priseksempler :overrasket:

Så det billigste for meg ble å bestille direkte fra KLM. Og det lønner seg stor sett når det er rutefly det er snakk om å gå på flyselskapet sine sider.

Skrevet

oj, ja takk for tipset! :-)

Det virket veldig billig, og er det for godt til å være sant, så ER det sikkert det.

Skrevet

Det er jo verdt å prøve å bestille da. Tror ikke det er noe galt med de ellers, men ikke sikkert du får det så billig som du tror.

Sjekk flyselskapets egen sider også :)

Skrevet
Det er jo verdt å prøve å bestille da. Tror ikke det er noe galt med de ellers, men ikke sikkert du får det så billig som du tror.

Sjekk flyselskapets egen sider også :)

Man får jo alltid den riktige prisen opp før man godkjenner da!

Skrevet
Man får jo alltid den riktige prisen opp før man godkjenner da!

Ja, det gjør man. Men det står tilbud sånn og sånn. Tur til paris til den og den prisen da feks og når du har søkt og søkt så ender du opp med 2000,- mer enn det de averterer med. Det er det jeg mener :)

Skrevet

Synes nå de burde ha prisen du skal betale på sidene sine jeg da. Det er jo DEN prisen som er interessant for meg!!

Skrevet
Synes nå de burde ha prisen du skal betale på sidene sine jeg da. Det er jo DEN prisen som er interessant for meg!!

Men den får du jo opp når du søker og finner ledige plasser på den dagen du vil dra... Det kommer opp før du bekrefter altså.

Skrevet

Ja, jeg vet, men når du søker og får opp at billetten koster 2000,- og ender med en pris på over 3000,- så blir du litt skuffa... men det står vel sikkert at prisene er ekskl. skatter.... men lell...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...