MiniMjau Skrevet 31. oktober 2005 #1 Del Skrevet 31. oktober 2005 Har akkurat kommet over en side som heter Supersaver.no, de har ganske billige flybilletter. Noen som har bestilt reiser fra denne siden som har erfaringer? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nella Skrevet 31. oktober 2005 #2 Del Skrevet 31. oktober 2005 Jada, prisene ser fine ut de Men jeg prøvde å bestille av de billigste billettene i sommer, gikk ikke og fikk bare feilmeld. Ringte inn for å høre om hva som var galt og om de kunne gi meg noen datoer dette gjaldt på. Og da fikk jeg beskjed om at det ikke var turer til den prisen. Det var bare priseksempler Så det billigste for meg ble å bestille direkte fra KLM. Og det lønner seg stor sett når det er rutefly det er snakk om å gå på flyselskapet sine sider. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MiniMjau Skrevet 31. oktober 2005 Forfatter #3 Del Skrevet 31. oktober 2005 oj, ja takk for tipset! :-) Det virket veldig billig, og er det for godt til å være sant, så ER det sikkert det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nella Skrevet 31. oktober 2005 #4 Del Skrevet 31. oktober 2005 Det er jo verdt å prøve å bestille da. Tror ikke det er noe galt med de ellers, men ikke sikkert du får det så billig som du tror. Sjekk flyselskapets egen sider også Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
vilde Skrevet 31. oktober 2005 #5 Del Skrevet 31. oktober 2005 Det er jo verdt å prøve å bestille da. Tror ikke det er noe galt med de ellers, men ikke sikkert du får det så billig som du tror. Sjekk flyselskapets egen sider også ← Man får jo alltid den riktige prisen opp før man godkjenner da! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nella Skrevet 31. oktober 2005 #6 Del Skrevet 31. oktober 2005 Man får jo alltid den riktige prisen opp før man godkjenner da! ← Ja, det gjør man. Men det står tilbud sånn og sånn. Tur til paris til den og den prisen da feks og når du har søkt og søkt så ender du opp med 2000,- mer enn det de averterer med. Det er det jeg mener Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MiniMjau Skrevet 31. oktober 2005 Forfatter #7 Del Skrevet 31. oktober 2005 Synes nå de burde ha prisen du skal betale på sidene sine jeg da. Det er jo DEN prisen som er interessant for meg!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nella Skrevet 31. oktober 2005 #8 Del Skrevet 31. oktober 2005 Synes nå de burde ha prisen du skal betale på sidene sine jeg da. Det er jo DEN prisen som er interessant for meg!! ← Men den får du jo opp når du søker og finner ledige plasser på den dagen du vil dra... Det kommer opp før du bekrefter altså. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MiniMjau Skrevet 1. november 2005 Forfatter #9 Del Skrevet 1. november 2005 Ja, jeg vet, men når du søker og får opp at billetten koster 2000,- og ender med en pris på over 3000,- så blir du litt skuffa... men det står vel sikkert at prisene er ekskl. skatter.... men lell... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå