Tussilago Skrevet 11. mars 2002 #1 Del Skrevet 11. mars 2002 Jeg har så lyst til å slippe å drasse på et slep hele kvelden har derfor valgt en kjole uten det. Jeg blir så usikker for samtidig så synes jeg det er så fint med slep også. Hva er det som er det vanligste. Synes det er så mange som snakker om lange slep. Er det helt ut å ikke ha det eller... Hadde vært fint å sett hvor mange som skal ha slep og hvor mange som ikke skal ha det. Ser at det er mange som leser meldinger her inne som ikke svarer, kan dere ikke bare skrive slep eller ikke slep hvis dere ikke gidder skrive så mye. Det hadde vært artig å se hvor mange det er av hver. På forhånd takk! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
turnips Skrevet 11. mars 2002 #2 Del Skrevet 11. mars 2002 Skal ikke ha slep. Synes det blev for mye besvær å drasse på slepet hele kvelden jeg også. Synes ikke det ene eller andre er finere for smaken er som baken...12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sony Skrevet 11. mars 2002 #3 Del Skrevet 11. mars 2002 Synes du skal ha det DU føler er best !! Jeg synes det er fint med begge deler:) Klem fra Sony Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
6 juli Skrevet 11. mars 2002 #4 Del Skrevet 11. mars 2002 Jeg har ikke slep på kjolen ,men den er litt for lang, og når vi legger den opp - legger vi kunn opp froan - så blir det litt "slepfølelse" bak, men det er ikke mye. Ville heller ikke "dra" på langt slep hele kvelden - så derfor prøvde jeg ikke kjoler med slep. Var forresten i et bryllup - der bruden hadde langt selp, og før brudevalsen tok brudgommen helt uventet frem en saks og klippet av slepet når de skulle danse brudevalsen. Morsomt og orginalt, men er usikker på om jeg ville valgt en slik løsning selv. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 11. mars 2002 #5 Del Skrevet 11. mars 2002 Hvorfor ikke velge en kjole med avtagbart slep? Det er veldig fint! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Trine Skrevet 11. mars 2002 #6 Del Skrevet 11. mars 2002 Jeg har et lite slep på kjolen min. Hvis du ønsker slep når du går opp kirkegulvet, men ikke resten av kvelden så får man kjøpt slep til å feste på/ta av. Noen kjoler er jo også finest uten slep. 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
VinterFru Skrevet 11. mars 2002 #7 Del Skrevet 11. mars 2002 Jeg hadde laaaaaaaaaaangt slør og laaaaaaaaaaangt slep. Det var ikke noe drass. Fungerte så fint så 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 11. mars 2002 #8 Del Skrevet 11. mars 2002 Jeg skal ha langt slep som jeg skal ta av ut på kvelden en gang. Synes det er så fint å stige oppover kirkegulvet med et langt slep. Skal da ikke ha et kjempelangt slør, tenkte på et som går til gulvet. Juni Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anni Skrevet 11. mars 2002 #9 Del Skrevet 11. mars 2002 Jeg har langt slep og langt slør.. Er jo bare en gang i livet og skal det være så skal det være, hehe 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 12. mars 2002 #10 Del Skrevet 12. mars 2002 Jeg skal ha langt slep, det er så nydelig. Men en masse kjoler har avtagbart slep, så kanskje det er noe for deg? Personlig synes jeg ikke de kjolene var så fine, men det er jo smak og behag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
HMSP Skrevet 12. mars 2002 #11 Del Skrevet 12. mars 2002 Jeg skal ha slep. Hvor langt vet jeg ikke ennå, men jeg regner med at det synes 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anette01Juni Skrevet 12. mars 2002 #12 Del Skrevet 12. mars 2002 Jeg skal ha slep og langt slør. Det er jo sannsynligvis eneste gangen jeg kan bruke det og som sagt tidligere; "skal det være så skal det være" Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest *Perser* Skrevet 12. mars 2002 #13 Del Skrevet 12. mars 2002 jeg skal også ha laaaaang slep men kort slør, siden kjolen har så mye detaljer bak så vil jeg ikke gjemme det! klem12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 12. mars 2002 #14 Del Skrevet 12. mars 2002 Jeg skal ha slep - men ikke slør. På min kjole er det en hemp der man kan feste opp slepet når man skal danse osv veldig effektivt 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mines Skrevet 12. mars 2002 #15 Del Skrevet 12. mars 2002 Jeg skal også ha slep, ikke så langt riktig nok. Det blir ca 1,5-2 meter. Kjolen holder på å bli sydd nå, så det blir spennede å se resultatet. Jeg skal ikke ha slør. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sommerbrud Skrevet 12. mars 2002 #16 Del Skrevet 12. mars 2002 Jeg skal ha laaangt og nydelig slep i kirken og hos fotograf. Og så skal det av til festen! Drømmekjolen min, en nyyydelig Pronovias 2002, har nemlig avtagbart slep. Og jeg syns faktisk den er like fin uten! Så jeg sier ja takk, begge deler:-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tiger Skrevet 12. mars 2002 #17 Del Skrevet 12. mars 2002 Jeg skal ha slep, men ikke uholdbart langt. Under kjolekanten er det (dette er på alle kjoler med slep) en hempe som man kan ha rundt håndleddet slik at man kan danse og bevege seg uten problemer. http://brautmoden-sigrid.de/bk_setframes.p...n_r111111 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tyren Skrevet 12. mars 2002 #18 Del Skrevet 12. mars 2002 Jeg skal også ha langt slep og langt slør. Jeg forelska meg helt i kjolen uten å tenke på at det var med slep. Synes det er like fint uten og det var det jeg egentlig var ute etter når jeg kjøpte kjole...... 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Marte Skrevet 12. mars 2002 #19 Del Skrevet 12. mars 2002 Min kjole har langt slep som kan tas av. Det synes ikke at det er feste når det sitter på. Og kjolen er like fin uten, synes ikke noen festekant da heller. Da har man jo muligheten til å ombestemme seg!:-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 12. mars 2002 #20 Del Skrevet 12. mars 2002 Hei, men du hadde jo bestemt deg for kjole uten, hadde du ikke det da ?? Jeg skal ha et bittelite slep, men det er bare ca 1/2m langt. Synes det var problematisk bare å gå rundt i salongene med lange slep, jeg... Men lager du ikke litt "angrepotensiale" for deg selv nå ? Har du bestemt deg for kjole er det sikkert den riktige, med eller uten slep ! Du kan jo evt. ha langt slør, for å få noe av effekten ? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå