Gå til innhold

Luksusfellen


Anciol

Anbefalte innlegg

Jeg er ganske ny på å ha tvkanaler, jeg har telenor t-we. Er det noen mulighet for å se alle episodene? Jeg finner bare nyeste episodene via ukesarkiv. Jeg har visst gått glipp av mange gode episoder skjønner jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

MalloryK skrev (3 minutter siden):

Jeg er ganske ny på å ha tvkanaler, jeg har telenor t-we. Er det noen mulighet for å se alle episodene? Jeg finner bare nyeste episodene via ukesarkiv. Jeg har visst gått glipp av mange gode episoder skjønner jeg.

Du kan bare finne programmer for den siste uken på ukesarkivet, men hvis du går inn på den siste episoden som ligger der, kan det hende at du får frem de eldre episodene også.

(Klikk deg inn på ukesarkivet, finn programmet du vil se på, og klikk deg inn på det.  Litt lenger nede, under programbeskrivelsen, ligger det ofte eldre episoder som du kan klikke deg inn på)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan er det mulig å ha så mange inkassosaker og gjeld uten at det blir tvangstrekk fra lønnen? Han siste sier han fikk sosialpenger, beløpet han fikk var jo svinhøyt. Jeg sitter igjen med mange spørsmål

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

MalloryK skrev (På 21.9.2022 den 10.52):

Og han kjørte uten forsikring, for 150 kr dagen i gebyr? Er det lov?

Altså.. det er jo ikke lov. Det er derfor man får dagsbøter.

 

Lurer på hvorfor de ikke bytter bank når de ikke får forhandlet ned rentene på lånet? Flytter lånet til en annen bank liksom?

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Med lovlig mente jeg selvfølgelig at hvordan kan bilen være på veien, uten forsikring, hvorfor blir den ikke avskiltet? Eller at politiet gjør noe? Det virker veldig kriminelt, hva skjer hvis det smeller.

Han bergenseren virket veldig treig

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

MalloryK skrev (På 15.9.2022 den 9.24):

Jeg er ganske ny på å ha tvkanaler, jeg har telenor t-we. Er det noen mulighet for å se alle episodene? Jeg finner bare nyeste episodene via ukesarkiv. Jeg har visst gått glipp av mange gode episoder skjønner jeg.

Pluto.tv på nett. Der ligger Luksusfellen episodene, og kan ses gratis.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

MalloryK skrev (På 23.9.2022 den 10.08):

Med lovlig mente jeg selvfølgelig at hvordan kan bilen være på veien, uten forsikring, hvorfor blir den ikke avskiltet? Eller at politiet gjør noe? Det virker veldig kriminelt, hva skjer hvis det smeller.

Han bergenseren virket veldig treig

Den blir avskiltet på stedet hvis den blir stoppet i kontroll, men hvor stor er sjansen for å bli stoppet. Jeg kjører ca 60 000 km i året og har blitt stoppet to ganger på de siste fem årene.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

ble faktisk irritert av den nye episoden, hvor han ene økonomen sier at michael har ganske lav inntekt. at han må tjene mer. utbetalt 28.000 er da ikke å regne som veldig lav inntekt? blir som vedum som mener at gjennomsnittlig er 700k i året. Han har da en bra jobb som elektriker med en vanlig lønn

  • Liker 7
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

marsvin skrev (2 timer siden):

ble faktisk irritert av den nye episoden, hvor han ene økonomen sier at michael har ganske lav inntekt. at han må tjene mer. utbetalt 28.000 er da ikke å regne som veldig lav inntekt? blir som vedum som mener at gjennomsnittlig er 700k i året. Han har da en bra jobb som elektriker med en vanlig lønn

Jeg tror han mener at det er lav inntekt sammenlignet med andre med samme type jobb og erfaring, det er litt dumt å jobbe for 28k i måneden når din markedsverdi er noe tusen mer. Vi fikk ikke så mange detaljer men jeg tenkt det var litt lav lønn for en elektriker. 

  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

MalloryK skrev (12 timer siden):

Hvilken episode er det? Den siste jeg får sett er med Iselin

Nye episoder onsdager. Den nyeste er med han elektrikeren. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

MalloryK skrev (På 23.9.2022 den 10.08):

Med lovlig mente jeg selvfølgelig at hvordan kan bilen være på veien, uten forsikring, hvorfor blir den ikke avskiltet? Eller at politiet gjør noe? Det virker veldig kriminelt, hva skjer hvis det smeller.

Han bergenseren virket veldig treig

De 150 for dagen er gebyr + forsikring. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

ser episode 4 sessong 24 med hun som har det store lånet til bank Norwegian. Jeg skjønner ikke helt, selv om hun har gått med på en avtale med en høy rente, har hun ikke mulighet til å flytte lånet sitt? Jeg har ikke erfaring med forbrukslån, men om jeg ønsker å flytte boliglånet mitt til en annen bank, så kan ikke min forrige bank nekte meg det. Hva er greia? 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Puny skrev (På 18.10.2022 den 22.34):

ser episode 4 sessong 24 med hun som har det store lånet til bank Norwegian. Jeg skjønner ikke helt, selv om hun har gått med på en avtale med en høy rente, har hun ikke mulighet til å flytte lånet sitt? Jeg har ikke erfaring med forbrukslån, men om jeg ønsker å flytte boliglånet mitt til en annen bank, så kan ikke min forrige bank nekte meg det. Hva er greia? 

Jeg lurte på det samme. I episoden er premisset at de skal forsøke å få til en bedre avtale med Bank Norwegian. Og litt bedre blir det jo, men det er fortsatt lang nedbetalingstid igjen. Skjønte ikke helt hvorfor ikke det var mulig å flytte lånet til en annen bank. Kanskje ikke så mange gode alternativer når det er et usikret lån, men de sier jo ofte på Luksusfellen at Bank Norwegian er en versting... 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...