Anciol Skrevet 23. mars 2022 #1 Del Skrevet 23. mars 2022 Noen som vet når den nye sesongen begynner? Hørte at tinderswindler sitt norske offer skulle være med, i den kommende sesongen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
marsvin Skrevet 28. april 2022 #2 Del Skrevet 28. april 2022 ooh, det visste jeg ikke! Den nye sesongen har ihvetfall startet på viaplay med 3 episoder, kom inn her for å lufte at jeg ble sjokkert over at dagens deltager hadde kjøpt seg en flott 3-roms leilighet til 690.000 😆 hva er det forno?? en time unna oslo?? 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snipa Skrevet 28. april 2022 #3 Del Skrevet 28. april 2022 Har trash-tv-uke 😄 så takk for tipset. Er halvveis i episoden om han trønderen med alle bilene. På gutterommet: ei kanne "myrvann" til helgeaktiviteter. 🙄 5 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lerke987 Skrevet 28. april 2022 #4 Del Skrevet 28. april 2022 Blir episodene lagt ut på viafree? Eventuelt når? 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mirenena Skrevet 1. mai 2022 #5 Del Skrevet 1. mai 2022 Anciol skrev (På 23.3.2022 den 17.59): Noen som vet når den nye sesongen begynner? Hørte at tinderswindler sitt norske offer skulle være med, i den kommende sesongen Tipper at hun kommer i siste episoden v sesongen. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Puny Skrevet 12. mai 2022 #6 Del Skrevet 12. mai 2022 Huff! De på Veitvet som solgte boligen sin. Det ville jeg ALDRI gjort! Å gå fra å eie til å leie (i Oslo) bare for å kunne få et romsligere budsjett 😫 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gulvplanke Skrevet 12. mai 2022 #7 Del Skrevet 12. mai 2022 3 minutter siden, Puny said: Huff! De på Veitvet som solgte boligen sin. Det ville jeg ALDRI gjort! Å gå fra å eie til å leie (i Oslo) bare for å kunne få et romsligere budsjett 😫 Men her reddet det jo økonomien deres, det var for å ha et levelig budsjett, det andre alternativet ville gitt de ekstremt lav livskvalitet. Nå ble de kvitt mye av gjelden som hadde løpt av gårde med høye renter. De kommer seg nok inn på boligmarkedet igjen hvis de er to og kjøper i Groruddalen. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Puny Skrevet 12. mai 2022 #8 Del Skrevet 12. mai 2022 Gulvplanke skrev (1 minutt siden): Men her reddet det jo økonomien deres, det var for å ha et levelig budsjett, det andre alternativet ville gitt de ekstremt lav livskvalitet. Nå ble de kvitt mye av gjelden som hadde løpt av gårde med høye renter. De kommer seg nok inn på boligmarkedet igjen hvis de er to og kjøper i Groruddalen. De kunne hatt et levelig budsjett, men stramt og uten rom for kos om de valgte å beholde. Tenker det er heller tvilsomt at de noen gang kommer inn igjen. Bare omkostningen med å kjøpe, selge. Flytte er jo enorm. 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Million Skrevet 13. mai 2022 #9 Del Skrevet 13. mai 2022 (endret) Lerke987 skrev (På 29.4.2022 den 1.12): Blir episodene lagt ut på viafree? Eventuelt når? På onsdager, etter at episoden har gått på tv den kvelden. Jeg pleier å se episoden på torsdager, dagen etter. EDIT; ser nå at innlegget ditt er fra 29/4 så du har vel funnet svaret forlengst nå 😛 Endret 13. mai 2022 av Million Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
marsvin Skrevet 1. juni 2022 #10 Del Skrevet 1. juni 2022 Spoiler uff… dagens episode. 😕 fikk så vondt av han når de foreslo at han skulle sykle foodora i tillegg til heltidsjobben. Tenk å dukke opp som foodora-bud for å levere mat til gamle bekjente, venner og familie når man er 40 år. I tillegg til fysisk jobb på lager også, hadde jo blitt helt utslitt. Bra han meldte at foodora ikke ble noe av og heller fikk ta ekstra vakter på jobb. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
IDGAF Skrevet 8. juni 2022 #11 Del Skrevet 8. juni 2022 Er ikke lagt ut ny episode idag. Er sesongen over allerede? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
elskermenn Skrevet 7. september 2022 #12 Del Skrevet 7. september 2022 episode to i nye sesongen nå Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kasier Skrevet 8. september 2022 #13 Del Skrevet 8. september 2022 Imponerende å "trøsteshoppe" fordi man har så dårlig økonomi... 🤦♀️ Og så at to lager (fylt med ting man har "trøsteshoppet") som til sammen koster kr. 2.090 i måneden skulle bli til sammen 25.000 kr i året, a gitt. Det var overraskende 🤯 5 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
elskermenn Skrevet 8. september 2022 #14 Del Skrevet 8. september 2022 Kasier skrev (23 minutter siden): Imponerende å "trøsteshoppe" fordi man har så dårlig økonomi... 🤦♀️ Og så at to lager (fylt med ting man har "trøsteshoppet") som til sammen koster kr. 2.090 i måneden skulle bli til sammen 25.000 kr i året, a gitt. Det var overraskende 🤯 Trøsteshoppe har jeg selv gjort så det kan jeg forstå 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kasier Skrevet 8. september 2022 #15 Del Skrevet 8. september 2022 elskermenn skrev (3 timer siden): Trøsteshoppe har jeg selv gjort så det kan jeg forstå Fordi du var lei deg pga at du hadde dårlig råd?? Jeg har aldri trøsteshoppet, så det veit jeg ingenting om. Men om det er lurt å gjøre når man er nedfor pga økonomien, DET skjønner jeg at det ikke er.. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
elskermenn Skrevet 8. september 2022 #16 Del Skrevet 8. september 2022 Kasier skrev (44 minutter siden): Fordi du var lei deg pga at du hadde dårlig råd?? Jeg har aldri trøsteshoppet, så det veit jeg ingenting om. Men om det er lurt å gjøre når man er nedfor pga økonomien, DET skjønner jeg at det ikke er.. Jeg trøsteshoppet hovedsakelig for andre grunner enn det; men det er sammensatt. Nå er det en stund siden sist. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MalloryK Skrevet 13. september 2022 #17 Del Skrevet 13. september 2022 Bump. Er det noen som fortsatt ser på? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kasier Skrevet 13. september 2022 #18 Del Skrevet 13. september 2022 MalloryK skrev (1 time siden): Bump. Er det noen som fortsatt ser på? Jada, ser på hver uke *guilty pleasure* 4 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hensatt Skrevet 13. september 2022 #19 Del Skrevet 13. september 2022 Det er greit når man har litt dårlig råd selv og se at det er andre som har det litt verre. Og så gir det motivasjon til å holde litt orden på egen økonomi og unngå forbruksgjeld. 6 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Million Skrevet 13. september 2022 #20 Del Skrevet 13. september 2022 (endret) MalloryK skrev (1 time siden): Bump. Er det noen som fortsatt ser på? Ja, jeg tar det opp og ser på det utenom sendetid. Da kan jeg spole forbi reklamene :- ) Så den siste episoden (2) faktisk nå i formiddag. De som trøsteshoppet og hadde opparbeidet seg en gjeld på svimlende 1,3 millioner... herregud. Programlederne kunne fortelle at de fikk reforhandlet rentene på det til "bare" 5%, noe som sparte deltagerne for over 400 000 i renter og kostnader i løpet av nedbetalingstiden. Hørte ikke noe om reduksjon av selve gjelden, men den var vel for fersk. De hadde vært samboere i bare fire år og det økonomiske kaoset startet visst etter at de ble samboere. Ellers er jeg enig med @Blizz1 ovenfor her. Å se Luksusfellen gjør at jeg bare blir enda sterkere motivert og innstilt på at noe sånt aldri skal skje meg. Jeg er i femtiårene nå og har aldri hatt en inkassosak i mitt liv, og sånn skal det fortsette! Endret 13. september 2022 av Million 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå