Gå til innhold

Hva skjer med Tv2 og Altibox?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Jeg leser nå at TV2 har trukket seg fra forhandlingene med Altibox.

Betyr det at TV2 gir opp over 1 mil seere i Norge? :klo:

Hva vil det betyr for de som har Altibox? At de ikke kan se TV2 sine kanaler og programmer lenger?

Anonymkode: 8751d...2cc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker

Det er det det betyr ja. Man kan jo fortsatt ha tv2 play feks da. 

Anonymkode: 17080...085

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

De bare gjør det de alltid gjør :roll:

Anonymkode: a0c8a...3f5

• Liker 7
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

TV2 holder alle gisler.  Først var det Telia, så Telenor, og nå Altibox.  Det ville ha vært helt fantastisk om alle disse selskap hadde bare rett og slett nektet å forhandle mer og eksludert Tv2 helt. 

Anonymkode: 5c7e3...3a3

• Liker 24
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

TV2 holder alle gisler.  Først var det Telia, så Telenor, og nå Altibox.  Det ville ha vært helt fantastisk om alle disse selskap hadde bare rett og slett nektet å forhandle mer og eksludert Tv2 helt. 

Anonymkode: 5c7e3...3a3

Hva er det med Tv2 som skaper så mye drama? Jeg har Telenor, og var med på denne galeien i desember og januar. Jeg liker, og følger med på flere programmer som går på disse kanalene, og ble skikkelig irritert på hele greia!

Anonymkode: c24c6...c2e

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Hva er det med Tv2 som skaper så mye drama? Jeg har Telenor, og var med på denne galeien i desember og januar. Jeg liker, og følger med på flere programmer som går på disse kanalene, og ble skikkelig irritert på hele greia!

Anonymkode: c24c6...c2e

De har blitt medias "dramaqueen" og gjør det fordi de kan. Det er ingen som tør å si "greit så drit og dra". 

Ja, som nevnt over her - hadde vært sååå deilig om Telenor, Telia og Altibox bare alle tre sa at "om ikke du leker pent så får du ikke være med å leke med oss, og du får ikke komme i bursdagen min, så!" 

Anonymkode: 7f2ff...112

• Liker 17
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker

TS her.

Må man betale ekstra for å ha TV2 play i Altibox? Det blir urettferdig for kundene å punge ut mer for å se kanalene som ellers inngår i standardpakken?

Jeg synes det var dårlig gjort å bare trekke seg fra forhandlingene uten videre. TV2 viser at de ikke bryr seg om seerne som har Altibox. Altibox har litt over en halv mil abonnenter, så gang det på 2 eller 3 og så har du over 1 mil seere - voksne og barn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

TS her.

Må man betale ekstra for å ha TV2 play i Altibox? Det blir urettferdig for kundene å punge ut mer for å se kanalene som ellers inngår i standardpakken?

Jeg synes det var dårlig gjort å bare trekke seg fra forhandlingene uten videre. TV2 viser at de ikke bryr seg om seerne som har Altibox. Altibox har litt over en halv mil abonnenter, så gang det på 2 eller 3 og så har du over 1 mil seere - voksne og barn.

Skaff play

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kommer ikke til å skaffe noen ekstra produkter for å beholde tv2. Jeg ser en del på nyhetskanalen, men skal klare omstillinga helt greit. NRK og CNN har gode nyhetstjenester, de også, og de programkonseptene som TV2s andre kanaler produserer kan jeg fint klare meg uten.

• Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Men utover farmen og kompani lauritsen, hva kommer man til å savne på tv2? 

Anonymkode: 36acb...92d

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (36 minutter siden):

Masse reklamer 

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Masse reklamer 

Og Niklas Baarli :ler2:

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Selv har jeg strim, som er en undertjeneste fra Riks-tv, og kan aldri huske at riks-tv har vært i problemer med tv2. Men det er kanskje bare et tidsspørsmål?? Syns det hele er ganske tragisk. Nå ser ikke jeg på tv2 så mye, bortsett fra noen få programmer, men har play inkludert i strim, så har jo alt jeg trenger egentlig. 

Men denne måten å gjøre ting på er ikke spesielt tillitvekkende for tv2. Hva har de egentlig å by på? 

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (14 timer siden):

Skaff play

TS her. Jeg trenger ikke play, jeg har ikke Altibox og sitter ikke i saksa. Jeg ser ikke på lineær tv og kun streamer eller sjekker på nettet det jeg lurer på. Men jeg stusset mest på tv2 sin bastant holdning at forhandlingene er over kort tid etter at de startet. Som om tv2 enten prøver å drive med utpressing fordi utpressingen funket med Telenor og Telia, eller ikke er interessert i Altibox sine kunder.

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 23.3.2022 den 19.51):

Sjakk, Sommerhytta, Sykling (Spesielt norske ritt hvor Eurosport sender lite eller ingen ting). Vintersport. KL ser jeg ikke på. Men liker Farmen.

Har uansett TV2-Play så ikke noe stort problem.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
AnonymBruker
AnonymBruker skrev (10 minutter siden):

Det som skrives her så virker jo det som kanalene aldri kommer tilbake.

trodde det var forhandlinger på gang?

https://hjelp.tv2.no

Anonymkode: 798c8...bcc

Er alltid sånn med tv2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (På 23.3.2022 den 16.04):

Jeg leser nå at TV2 har trukket seg fra forhandlingene med Altibox.

Betyr det at TV2 gir opp over 1 mil seere i Norge? :klo:

Hva vil det betyr for de som har Altibox? At de ikke kan se TV2 sine kanaler og programmer lenger?

Du kan ha tv2play,men ikke via poengsystemet til altibox :) Jeg har tv2play og vil forsette med det, ser uansett alt der og nesten aldri Linær tv uansett :)  Får jo alt på tv2play :) . Jeg bytter ikke fra Altibox i alle fall, for det er det beste jeg har hatt noe gang :)

Anonymkode: 75179...92a

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (På 25.3.2022 den 18.40):

Det som skrives her så virker jo det som kanalene aldri kommer tilbake.

trodde det var forhandlinger på gang?

https://hjelp.tv2.no

Anonymkode: 798c8...bcc

de har hatt samtaler siden januar ,men kom ikke til enighet, så da blir det tatt vekk for alltid

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (3 timer siden):

de har hatt samtaler siden januar ,men kom ikke til enighet, så da blir det tatt vekk for alltid

Det er ikke bestemt enda. De sender ut info når måneden er omme, det er fortsatt noen dager igjen. 

Hadde akkurat kontakt med Altibox nå og det var der de sa det, de er fortsatt i samtaler og prøver å finne ut av dette. De har fram til fredag da. 

Anonymkode: 7f2ff...112

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...