Gå til innhold

kjønnsleppereduksjon

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg vurderer å reise til legen… men jeg vet ikke om jeg skal gå offentlig eller privat..

Kjønnsleppene mine er vare plage, det gjør vondt når jeg har samleie fordi det blir med innover. Må stoppe mannen for å dra den ut igjen… Dette er så ekstremt flaut. Nyter ikke sex fordi det gjør bare vondt, og de gnager hvis jeg har på meg jeans … Men er dette nok bakgrunn til å reise til lege og henvist derfra? Jeg går gjerne privat for å gjøre dette, for det er noe jeg bare vil gjøre for min egen del

Anonymkode: 645a0...530

• Hjerte 1
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (37 minutter siden):

Jeg vurderer å reise til legen… men jeg vet ikke om jeg skal gå offentlig eller privat..

Kjønnsleppene mine er vare plage, det gjør vondt når jeg har samleie fordi det blir med innover. Må stoppe mannen for å dra den ut igjen… Dette er så ekstremt flaut. Nyter ikke sex fordi det gjør bare vondt, og de gnager hvis jeg har på meg jeans … Men er dette nok bakgrunn til å reise til lege og henvist derfra? Jeg går gjerne privat for å gjøre dette, for det er noe jeg bare vil gjøre for min egen del

Anonymkode: 645a0...530

Ja, dette er nok for å gå til lege med.

Anonymkode: 26a3a...d50

• Hjerte 1
Skrevet

Ja hvis du sliter så mye så gå til legen... Huff... Har store jeg også men ikke til plage for noen ting... 

Husker det var en periode jeg vurderte og operere dem selv.... Ikke pga plager men fordi jeg selv trodde det var stygt.. Noe det absolutt ikke er... 😀

Skrevet
Rosaullteppe skrev (1 time siden):

Ja hvis du sliter så mye så gå til legen... Huff... Har store jeg også men ikke til plage for noen ting... 

Husker det var en periode jeg vurderte og operere dem selv.... Ikke pga plager men fordi jeg selv trodde det var stygt.. Noe det absolutt ikke er... 😀

Nei, det er kjempedeilig og opphissende med mye lepper. Så plager det deg ikke så må de beholdes 🥰

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
Kroppogmann skrev (4 minutter siden):

Nei, det er kjempedeilig og opphissende med mye lepper. Så plager det deg ikke så må de beholdes 🥰

Nå skrev hun ganske tydelig at det plager henne. 

Anonymkode: 1fd5e...3e0

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Ja, men nå svarte jeg hun som ikke plages av det! 

• Liker 3
Skrevet
AnonymBruker skrev (20 timer siden):

Han svarte meg... Og jeg skrev at det ikke plager meg... Men ja trådstarter plages med det 😪😊

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...