AnonymBruker Skrevet 22. mars 2022 #1 Skrevet 22. mars 2022 Har en katt som har fått smaken på forskjellig frukt, han liker eple, banan, melon og bær, blåbær og jordbær. Vet ikke om dette er vanlig. Er det flere her som har sånne katter? Hvor mye og hvor ofte kan han få? Han har stjålet av meg når jeg har spist det 😸 Etter som jeg har hørt så er det han liker Sundt for katter også. Anonymkode: b27b0...d1a 1
Mamajune11 Skrevet 22. mars 2022 #2 Skrevet 22. mars 2022 Katten vår spiser alt. Frukt, grønt, babygrøt, MME pulver, brød, ris, alt som havner på gulvet.
AnonymBruker Skrevet 22. mars 2022 #3 Skrevet 22. mars 2022 Epler er visst litt njaa (https://www.dyrekassen.no/blogg/43-ting-katten-din-kan-og-ikke-kan-spise/) og druer burde du holde deg unna da de kan få nyresvikt. Det går helt fint å gi katten litt frukt innimellom, alt med måte. Kanskje litt mye sukker og det har ikke så mye bruk for det, men ja, det skader ikke, så lenge det ikke er det eneste han spiser så klart. Mye kattemat har frukt, grønnsaker og korn i seg, dessverre (fordi det ofte er en all for stor andel av det i maten - de trenger ikke så mye av det, mest kjøtt) men det er hver fall et bevis på at det ikke er direkte skadelig. Mine får skinke og mais litt her og der fordi de liker det, selv om de 100% hadde klart seg uten og absolutt ikke bør få for mye av det. Anonymkode: d3c71...7be 1
AnonymBruker Skrevet 22. mars 2022 #4 Skrevet 22. mars 2022 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Epler er visst litt njaa (https://www.dyrekassen.no/blogg/43-ting-katten-din-kan-og-ikke-kan-spise/) og druer burde du holde deg unna da de kan få nyresvikt. Det går helt fint å gi katten litt frukt innimellom, alt med måte. Kanskje litt mye sukker og det har ikke så mye bruk for det, men ja, det skader ikke, så lenge det ikke er det eneste han spiser så klart. Mye kattemat har frukt, grønnsaker og korn i seg, dessverre (fordi det ofte er en all for stor andel av det i maten - de trenger ikke så mye av det, mest kjøtt) men det er hver fall et bevis på at det ikke er direkte skadelig. Mine får skinke og mais litt her og der fordi de liker det, selv om de 100% hadde klart seg uten og absolutt ikke bør få for mye av det. Anonymkode: d3c71...7be Han har bare fått bittelitt, ellers så er det kattemat jeg kjøper hos veterinær. Druer får han ikke, det spiser jeg ikke selv heller. Anonymkode: b27b0...d1a
AnonymBruker Skrevet 26. mars 2022 #5 Skrevet 26. mars 2022 Banan er populært her i huset 😸 Anonymkode: b27b0...d1a
missbluebird Skrevet 26. mars 2022 #6 Skrevet 26. mars 2022 1 minutt siden, AnonymBruker said: Banan er populært her i huset 😸 Anonymkode: b27b0...d1a Det er ikke mange katter som liker det. Det har en stram lukt slik som Appelsin. Noen liker melon, spesielt om den er søt. 1
AnonymBruker Skrevet 26. mars 2022 #7 Skrevet 26. mars 2022 Her forsvinner de små tomatene på kjøkkenbenken Anonymkode: a6609...38d 1
AnonymBruker Skrevet 27. mars 2022 #8 Skrevet 27. mars 2022 Her i huset er frøkna Gal etter honningmelon, kikkerter, poteter, kokte gulrøtter for å nevne noe Anonymkode: d3e96...c6b 1
Minya Skrevet 27. mars 2022 #9 Skrevet 27. mars 2022 Jeg har et pelskledd nek som ikke lar meg ha grapefrukten min i fred.... Han ELSKER rosa grapefrukt, så han får en bit på størrelse med en femmer hver gang jeg spiser det (som for øvrig ikke er så veldig ofte)
AnonymBruker Skrevet 27. mars 2022 #10 Skrevet 27. mars 2022 Minya skrev (1 time siden): Jeg har et pelskledd nek som ikke lar meg ha grapefrukten min i fred.... Han ELSKER rosa grapefrukt, så han får en bit på størrelse med en femmer hver gang jeg spiser det (som for øvrig ikke er så veldig ofte) 😸😻 Anonymkode: b27b0...d1a
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå