AnonymBruker Skrevet 22. mars 2022 #1 Skrevet 22. mars 2022 Hei Vi har værstasjon fra netatmo. I den tilhørende appen er det noen grafer jeg ikke forstår. Den røde, hvite og blå stripa på temperatur. Hva betyr de forskjellige? Eneste jeg kunne tenke meg var noe ala blå = laveste, rød = høyeste, hvit = mest sannsynlig. Eller noe slikt. Men den rød og den blå kan være veldig forskjellig pp samme klokkeslett 🤔 Anonymkode: 406e7...23d
Titania Skrevet 24. mars 2022 #2 Skrevet 24. mars 2022 Hmm, den har jeg ikke lagt merke til enn før nå, og har hatt stasjonen i noen år 😛 Manualen sier dette: Men jeg syns ikke den nederste linja er så grønn egentlig 😛
AnonymBruker Skrevet 24. mars 2022 #3 Skrevet 24. mars 2022 Men det er jo rart at det viser så forskjellig på samme klokkeslett. Det blir jo meget upresist 🤔 Anonymkode: 406e7...23d
Titania Skrevet 24. mars 2022 #4 Skrevet 24. mars 2022 Men det er jo uansett bare værmeldingen - det er jo bedre å se på hva som er faktisk temp Eneste stedet jeg finner den grafen er i hvertfall på forecast
AnonymBruker Skrevet 26. mars 2022 #5 Skrevet 26. mars 2022 Ja, det er værmeldingen. Jeg liker å vite om det er meldt 3 eller 9 grader 😊 Anonymkode: 406e7...23d
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå