AnonymBruker Skrevet 22. mars 2022 #1 Skrevet 22. mars 2022 Plutselig følte jeg meg veldig svimmel. Så svimmel og ør og rar har jeg aldri opplevd tidligere. Etter ca 1 time måtte jeg på do. Skulle tørke meg og når jeg gjorde det og så på papiret så kom det en del gult/oransje på papiret. Ikke sånn som gul utflod, men mer sirupsaktig. Tørket igjen for kanskje det var mensen på tur, men igjen var det en del gult sirupsaktig og uten tegn til rødt eller brunt. Har noen vært borti lignende? Jeg drar til legen om nødvendig, men enn så lenge er jeg ikke bekymret, lurer mer på om noen har vært borti lignende og vet hva det evt kan være? Anonymkode: 8df43...08b
Anjatapinjata Skrevet 22. mars 2022 #2 Skrevet 22. mars 2022 Du er ikke gravid da? Hvis det vedvarer så hadde jeg tatt en tur til legen.
AnonymBruker Skrevet 22. mars 2022 #3 Skrevet 22. mars 2022 Anjatapinjata skrev (34 minutter siden): Du er ikke gravid da? Hvis det vedvarer så hadde jeg tatt en tur til legen. Nei, ikke så vidt jeg vet. Kan alltids ta en test for å sjekke. Ja jeg tenkte å ta kontakte lege om det vedvarer. Enn så lenge har det kun vært i dag, så ser fortsatt an 👍🏻 Anonymkode: 8df43...08b
AnonymBruker Skrevet 22. mars 2022 #4 Skrevet 22. mars 2022 Jeg anbefaler deg å ta en tur til gyn. i nærmeste framtid. Hilsen spl. på kvinneklinikk som desverre har sett mye trist som kunne vært unngått ved å gå tidlig nok. Anonymkode: d4bdd...db3
AnonymBruker Skrevet 23. mars 2022 #5 Skrevet 23. mars 2022 Tenker det er best å bestille en time hos en gynekolog. Det kan være alt fra ingenting til noe mer alvorlig. Men mest sannsynlig ikke noe farlig. Men tenker at i slike tilfeller ville jeg hatt en sjekk uansett. Anonymkode: c888c...f9f
BobbySocks Skrevet 23. mars 2022 #6 Skrevet 23. mars 2022 Har du smerter, feber e.l? Da ville jeg kontaktet lege NÅ. Uansett ville jeg bestilt time til sjekk.
AnonymBruker Skrevet 23. mars 2022 #7 Skrevet 23. mars 2022 Takk for svar folkens! I dag er alt tilbake til normalen, så jeg veit ikke helt hva som skjedde i går 🤷🏼♀️ Anonymkode: 8df43...08b
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå