Molly23 Skrevet 22. mars 2022 #1 Skrevet 22. mars 2022 Jeg har hatt samleie med 2 forskjellige denne måneden, siste på lørdagen som var. Merket i dag litt svie når jeg tisser så begynte å lure på om det kan være uvi. Men symptomene for uvi og klamydia er vel ganske like..? Har bestilt en time til sjekk for klamydia, men vil ikke få svar på den før om sikkert en uke og slitsomt å ha det sånn her i flere dager. Men jeg har slitt mye med uvi tidligere (lenge siden nå) og har en kur liggende, så lurte på om jeg bare skulle begynne på den hvis det ikke gir seg i løpet av morgendagen. Spørsmålet mitt er om noen vet om kuren for uvi også kan ta knekken på evt klamydia? Kanskje dumt spm.. men er jo antibiotika begge deler😅 Føler foresten kun på svie, både når jeg tisser og hele tiden egt. Ikke kløe eller endret utflod så langt.
AnonymBruker Skrevet 22. mars 2022 #2 Skrevet 22. mars 2022 Hallo! Man begynner ikke på antibiotikakur bare på måfå😅 Dessuten er det kjempelett å sjekke UVI med hjemmetest fra apoteket. Anonymkode: b392b...fc6
Molly23 Skrevet 22. mars 2022 Forfatter #3 Skrevet 22. mars 2022 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Hallo! Man begynner ikke på antibiotikakur bare på måfå😅 Dessuten er det kjempelett å sjekke UVI med hjemmetest fra apoteket. Anonymkode: b392b...fc6 Neinei, tenkte å forhøre meg med legen først! Men hadde det sikkert 20 ganger på et halvt år, så fikk en ekstra kur til å ha liggende
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå