Gå til innhold

Dusjer dere på treningssenteret?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker skrev (På 22.3.2022 den 17.16):

Sluttet med det etter å ha observert flere menn med ereksjon i dusjen der. Det er tydelig at enkelte bruker dusjene for å se og bli sett, og da blir det ganske utrivelig.

Anonymkode: bf38e...414

Menn i kvinnedusjen? Eller er det unisex-dusjer?

Anonymkode: 43a1a...cff

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Nei, og trener ikke der heller. Er så redd for fotsopp samt munn- og klovsyke

Anonymkode: bdb23...6dc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 22.3.2022 den 17.04):

Nei, absolutt IKKE! Garderobene på mitt treningsstudio brukes også som gjennomgang mellom treningsrommene, i tillegg er det heller ikke avlukker men et stort dusjrom. Og så er det jo selvfølgelig stor fare for fotsopp! Så skal jeg dusje etter trening så gjøres det kun hjemme!

Anonymkode: a78ec...1f7

 

AnonymBruker skrev (På 22.3.2022 den 17.09):

Dusjer hjemme. 

Har bil, eller jogger hjem. Gidder ikke fotsopp. Og har ikke problemer med høyere strømregning 😅

Anonymkode: 78722...c61

Det er patetisk at dere bruker fotsopp som unnskyldning. Dette er stort sett en myte. Bare innrøm at dere mentalt sett er 13 år 😂 og er redd for å være naken. 

 

Anonymkode: 43a1a...cff

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ikke dusjet på treningsstudio på over tjue år. Har alltid hatt gåavstand til nærmeste senter.

Anonymkode: 5272b...408

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tipper dusjene på de fleste seriøse treningssentre vasker dusjene godt. Har aldri hørt at fotsopp skal være et problem?

Dusjer ikke selv på senter hvis jeg har trent etter jobb og skal rett hjem. Men i helgene, når jeg har god tid, da elsker jeg å bruke lang tid på å dusje, føne håret og sminke meg, før jeg drar ut og går på kafé eller annet hyggelig. Når jeg kommer hjem har jeg gjort "alt jeg skal" og kan bare slappe av.

Anonymkode: 07d10...915

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er mange griser som lukter på treningssenteret. De kommer på trening i treningsklærne, hvor de allerede lukter dritt, så trener de, og etter å ha svettet og trent seg ferdig kler de på seg en ytterjakke (som de ellers også bruker på fritiden) og lar svette og stank fra kroppen godgjøre seg under jakka. De drar hjem og setter seg i sofaen, hvor endel dusjer først etter noen timer. De største grisene, de som lukter når de kommer på treningssenteret, dropper å dusje fordi de ikke gidder. 

Anonymkode: 21c83...022

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Dusjer stort sett alltid på senteret etter trening, da slipper jeg dyr strømregning 😂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

KristinF skrev (På 22.3.2022 den 17.08):

Hva er problemet med at det er et stort dusjrom?😂 er du 12 år og kommet i den «jeg vil ikke at andre skal se meg naken»- perioden?

For en umoden ting å si. Det må være lov å ikke ønske å dusje sammen med andre uten å bli sammenlignet med en 12 åring. 

Anonymkode: e5f70...8fe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...