Valyria83 Skrevet 22. mars 2022 #1 Skrevet 22. mars 2022 Er det noen her inne som har slitt med smerter i hjerte og bryst området etter corona? Er 16 dager siden jeg var smittet. Ble ganske dårlig. Høy feber, sterk hodepine og mageproblemer. Hadde i tillegg av og på litt smerter i brystet og hjerte området. Etter jeg begynte på jobb igjen i går har disse smertene forverret seg. Veldig ubehagelig. Flere som har opplevd det samme?
Bendie Skrevet 22. mars 2022 #3 Skrevet 22. mars 2022 Valyria83 skrev (2 timer siden): Er det noen her inne som har slitt med smerter i hjerte og bryst området etter corona? Er 16 dager siden jeg var smittet. Ble ganske dårlig. Høy feber, sterk hodepine og mageproblemer. Hadde i tillegg av og på litt smerter i brystet og hjerte området. Etter jeg begynte på jobb igjen i går har disse smertene forverret seg. Veldig ubehagelig. Flere som har opplevd det samme? Dette må undersøkes av lege. Det er viktig for å utelukke perikarditt eller myokarditt. Dette kan oppstå etter virussykdom, og er er en kjent, men relativt sjelden følge etter covid. 1
Anbefalte innlegg