AnonymBruker Skrevet 22. mars 2022 #1 Skrevet 22. mars 2022 Jeg vet ikke om dette hører hjemme i dette forumet, men kanskje. I sengen bruker vi en overmadrass, men de er ganske dyre å kjøpe nye. Og de billige jeg har testet er ganske dårlige å ligge på. Er det noen som har tips om noe som er bra, uten å være så veldig dyrt? Vi pleier som regel å ha kveldssex før vi sovner og jeg liker ikke å stå opp etterpå, men bare sovne. Sånn har vi alltid hatt det, i alle år. Hvis vi har sex igjen om morgenen står jeg jo opp etterpå og da er problemet mindre, men det er flekkene som kommer i løpet av natten som går utover overmadrassen. Over tid blir den jo litt stygg. P.S. Jeg vet at det går an å bruke håndkle og sånn, men det er liksom litt stress og uromantisk. Anonymkode: 9dc67...fce
AnonymBruker Skrevet 22. mars 2022 #2 Skrevet 22. mars 2022 Vi bruker tynn madrassbeskytter over, den tar av for noe. Anonymkode: 6528e...f88 3
AnonymBruker Skrevet 22. mars 2022 #3 Skrevet 22. mars 2022 Bruk madrassbeskytter eller tisselaken under lakenet. Tror du får kjøpt tisselaken på apotek. Å bytte ut hele overmadrassen pga flekker høres ikke veldig mye mer romantisk ut, spør du meg.. Anonymkode: 3f903...43d 1
Bamseklemmer Skrevet 22. mars 2022 #4 Skrevet 22. mars 2022 Tisselaken fra Jysk 180x200cm, under 300kr... Fordelen med å fremdeles bruke håndklær, er jo at tisselakenet fremdeles er tørt når du skal sove Jeg synes å bruke håndklær kan være romantisk jeg da.. men da tar jeg på meg min oppgave: Nei, bare slapp av du, nyt dine etterskjelv.. Så løper jeg på badet med håndukene og tilbake igjen, det tar bare 10 sekunder. Så kommer jeg krypende mellom føttene og kysser meg oppover. Åååh, så godt å se deg igjen, jeg trodde forsvant opp i himmelen .. Så fortsetter vi aftercaren.
Trolltunge Skrevet 22. mars 2022 #5 Skrevet 22. mars 2022 Vi har kjøpt et relativt dyrt og bra "tisselaken" på Jysk. De har ulike typer. På hytta har vi madrassbeskytter kjøpt på ikea. Begge deler fungerer fint, og er lett å vaske i maskinen. 1
Fioljenta Skrevet 23. mars 2022 #6 Skrevet 23. mars 2022 Støtter tisselaken fra jysk. Det har vi. Overmadrassen er for dyr. Og bare styr å vaske ofte. 1
AnonymBruker Skrevet 23. mars 2022 #7 Skrevet 23. mars 2022 Bamseklemmer skrev (17 timer siden): Tisselaken fra Jysk 180x200cm, under 300kr... Fordelen med å fremdeles bruke håndklær, er jo at tisselakenet fremdeles er tørt når du skal sove Jeg synes å bruke håndklær kan være romantisk jeg da.. men da tar jeg på meg min oppgave: Nei, bare slapp av du, nyt dine etterskjelv.. Så løper jeg på badet med håndukene og tilbake igjen, det tar bare 10 sekunder. Så kommer jeg krypende mellom føttene og kysser meg oppover. Åååh, så godt å se deg igjen, jeg trodde forsvant opp i himmelen .. Så fortsetter vi aftercaren. Hvordan klarer du å gjøre alle innleggene dine så utrolig ekle? 🤮🤮 Anonymkode: 39091...55e
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå