Drizzt Skrevet 22. mars 2022 #21 Skrevet 22. mars 2022 AnonymBruker skrev (6 timer siden): Her i KG, ingen forsøker noe sin identitet , men folk bruker anonym nick. Det tyder at folk mangler selvtillit og blir redd av folk sine fordømmelse. Anonymkode: 255b4...957 Fordi de ikke står for det de skriver.
ryzorwarlock Skrevet 22. mars 2022 #22 Skrevet 22. mars 2022 Vell, du gjør jo akkuratt det samme. Så kan du ikke svare på ditt eget spørsmål?
AnonymBruker Skrevet 22. mars 2022 #23 Skrevet 22. mars 2022 Drizzt skrev (1 minutt siden): Fordi de ikke står for det de skriver. Jeg står for absolutt alt jeg har skrevet her inne. Men det betyr ikke at jeg gidder å bli møtt med; "du klarer jo ikke å få egne barn en gang, så du vet vel ingenting om hvordan man baker boller". Når noen er langt nedi en flaske, en sen kveld. Anonymkode: f0386...16a 2
Baktus2024 Skrevet 22. mars 2022 #24 Skrevet 22. mars 2022 (endret) AnonymBruker skrev (6 timer siden): Her i KG, ingen forsøker noe sin identitet , men folk bruker anonym nick. Det tyder at folk mangler selvtillit og blir redd av folk sine fordømmelse. Anonymkode: 255b4...957 Fordi brukeren kan da forfølge deg alle steder i tråder du er for å trakassere deg, uten at andre enn kg kan se hvem det er. Men husk å aldri ta tilbake mot dem, for da blir du utestengt. Endret 22. mars 2022 av Svinet
Drizzt Skrevet 22. mars 2022 #25 Skrevet 22. mars 2022 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Jeg står for absolutt alt jeg har skrevet her inne. Men det betyr ikke at jeg gidder å bli møtt med; "du klarer jo ikke å få egne barn en gang, så du vet vel ingenting om hvordan man baker boller". Når noen er langt nedi en flaske, en sen kveld. Anonymkode: f0386...16a Nei, du står ikke for alt du har skrevet. Du skriver det og så forsvinner det, drukner i mengden AB-innlegg. Din mening kan ikke spores tilbake til deg hvor du kan si ''jeg har jo alltid ment A'' i en diskusjon om A eller det motsatte ''jeg har aldri stått for B'' i en diskusjon om B og har noe å vise til. At noen skriver sånt til deg er bare å ignorere. Tapere er det mange av her på forumet. Jeg kan forstå bruk av AB-knapp når man spør om private og sensitive ting med fare for å bli gjenkjent av andre man kjenner utenfor KG, men ellers vanskelig å ta AB-innlegg seriøst.
AnonymBruker Skrevet 22. mars 2022 #26 Skrevet 22. mars 2022 Drizzt skrev (3 minutter siden): Nei, du står ikke for alt du har skrevet. Du skriver det og så forsvinner det, drukner i mengden AB-innlegg. Din mening kan ikke spores tilbake til deg hvor du kan si ''jeg har jo alltid ment A'' i en diskusjon om A eller det motsatte ''jeg har aldri stått for B'' i en diskusjon om B og har noe å vise til. At noen skriver sånt til deg er bare å ignorere. Tapere er det mange av her på forumet. Jeg kan forstå bruk av AB-knapp når man spør om private og sensitive ting med fare for å bli gjenkjent av andre man kjenner utenfor KG, men ellers vanskelig å ta AB-innlegg seriøst. Jeg er alltid ryddig, saklig. Jeg orker bare ikke personlig forfølgelse som kun er ment å såre. Jeg gadd faktisk dette en god del år. Men til slutt....nei. Ikke når ting ikke blir moderert før det går 10-20 timer. (klikk, penger, og alt det der....) Når jeg på toppen gjenkjente en kollega, og ei venninne, basert på en matrett og en serie. Da gadd jeg ikke mer. Og har etter det hatt det utmerket godt som AB her inne i mer enn 7 år nå Anonymkode: f0386...16a
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå