Gå til innhold

Wednesday (Addams Family tv serie)

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Gjest MuggenKanari
  FrankDrebin skrev (På 24.3.2022 den 18.32):

Når noen lager en remake, oppfølger eller hva som helst av et konsept jeg liker, og det ikke faller i smak hos meg, innbiller jeg meg bare at det aldri har skjedd, og går videre. :ler: 

Ekspander  

Det er kanskje en bedre taktikk enn min. Du gir ihvertfall deg selv sjansen til å oppdage noe nytt og dritbra! 😄

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

MuggenKanari skrev (På 24.3.2022 den 18.35):

Det er kanskje en bedre taktikk enn min. Du gir ihvertfall deg selv sjansen til å oppdage noe nytt og dritbra! 😄

Ekspander  

Ja, det er det som motiverer meg, håpet om det faktisk er bra, og at det ville være surt å gå glipp av det. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest MuggenKanari
  FrankDrebin skrev (På 24.3.2022 den 18.36):

Ja, det er det som motiverer meg, håpet om det faktisk er bra, og at det ville være surt å gå glipp av det. ;)

Ekspander  

Du har motivert meg til å se den nye serien. Men jeg sier deg, hvis den er dårlig så blir det ugrei stemning her 🤨

😄

Lenke til kommentar
Del på andre sider

MuggenKanari skrev (På 24.3.2022 den 18.41):

Du har motivert meg til å se den nye serien. Men jeg sier deg, hvis den er dårlig så blir det ugrei stemning her 🤨

😄

Ekspander  

Flott! Åpent sinn og alt det der! :biggrin: Uff, jeg får planlegge en ny bruker i verste fall. :ler: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
  MuggenKanari skrev (På 24.3.2022 den 18.41):

😄

Ekspander  

Der har aldri vært en serie om wednesday så det blir vel ikke en remake og heller en ny serie? :)

Anonymkode: 36666...edc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (På 24.3.2022 den 19.26):

Der har aldri vært en serie om wednesday så det blir vel ikke en remake og heller en ny serie? :)

Ekspander  

Ingen remake i den forstand, men det blir jo basert på Addams Family som konsept, da. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 uker senere...
  • 2 måneder senere...
AnonymBruker
  Anononyma skrev (På 24.3.2022 den 14.32):

Det spørs om det er basert på karakterene som faktisk er med i Addams family eller om det er woke søppel.

Aner jeg woke, skrur jeg av slik jeg gjorde med the Witcher.

Ekspander  

Mye bedre å gå blind gjennom tilværelsen slik at man kan tråkke rundt på alle som ikke er lik en selv! 

Anonymkode: 86cf2...522

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
  Anononyma skrev (På 24.3.2022 den 14.32):

Det spørs om det er basert på karakterene som faktisk er med i Addams family eller om det er woke søppel.

Aner jeg woke, skrur jeg av slik jeg gjorde med the Witcher.

Ekspander  

Det er det, witcher er ikke woke, den er tro til bøkene

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er  Tim  Burton som er produsent så burte bli bra og herlig  sært. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 4 måneder senere...

Annonse

Jeg er skeptisk til han som skal spille Gomez.. Synes ikke han har rette utseendet til den rollen. 

Endret av Pal Fungi
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pal Fungi skrev (På 24.10.2022 den 14.21):

Jeg er skeptisk til han som skal spille Gomez.. Synes ikke han har rette utseendet til den rollen. 

Ekspander  

Så traileren nå og reagerte på det samme. Wednesday var favoritten min i de gamle filmene og ingen kan i mine øyne spille den rollen like bra som Ricci. Etter å ha sett traileren tror jeg ikke jeg gidder å se serien.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...