Gå til innhold

Omikron/covid - hvor lenge syk?

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Har vært syk med covid i 1,5 uke nå. Fikk lungebetennelse som en del av det.. og jeg er fremdeles dårlig 

begynner å bli frustrerende dette her, spesielt når alle rundt meg får hodepine og sår hals noen dager før de spretter tilbake på jobb igjen 

hvor lenge var du syk når du hadde covid med milde til moderate symptomer? 

Anonymkode: bd56c...987

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

På dag 10, føler meg bedre, men er tett i alle kanaler enda,  vondt i hodet, andpusten og har null energi. Energinivået kan nok ha en sammenheng med at jeg har ligget på sofaen som en potetsekk i det som føles som en evighet..

God bedring,  det går nok over snart. 

Anonymkode: 61102...eb2

AnonymBruker
Skrevet

Jeg var syk i 3-4 dager med sår hals, tett nese og muskelverk, var tilbake på jobb dag 6 selv om jeg følte meg en del redusert (ingen symptomer). Men nå er det snart 3 uker siden jeg testet positivt og selv om jeg er helt frisk blir jeg fremdeles fort sliten, og jeg er mer trøtt enn normalt. Men det er ikke verre enn at jeg fungerer i hverdagen med jobb, hus og barn. Men trening utgår enda og jeg er stort sett i seng senest 2130 for å få nok søvn 😊

Anonymkode: 90e83...8a4

AnonymBruker
Skrevet

Takk for svar❤️ 

ts

Anonymkode: bd56c...987

AnonymBruker
Skrevet

Testet positivt i begynnelsen av måneden. Ble bedre etter en uke, men fikk så et stort tilbakefall etter to uker hvor jeg ble mye verre enn i begynnelsen. Nå, over tre uker senere går jeg fortsatt med hoste, hoven hals og tett nese... Formen er heller ikke helt på plass enda, blir fort sliten. 

Hilsen fullvaksinert.

Anonymkode: 23ced...210

AnonymBruker
Skrevet

Syk som kraftig forkjølet i en uke. Fremdeles tett i nesen en mnd senere…

Anonymkode: 92970...208

AnonymBruker
Skrevet

‘Imfluensa’syk i 5 dager. Forkjølet/utmattet 7 dager. Restsymtomer som kom og gikk med trøtthet og lett forkjølelse og kvalme i 4 uker. Er helt meg selv nå etter 5 uker:)

Anonymkode: 5d083...00e

AnonymBruker
Skrevet

Mild forkjølelse. Bare litt snufsen. Vil ikke kalle det syk en gang. Og jeg er uvaksinert.

Anonymkode: c6dd4...152

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...