Gå til innhold

Til dere med silikon

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Til dere som har silikon i puppene, hvordan er helsen deres i ettertid? Skal snart ha min operasjon og kom over «breast implant illness». Noen som vil dele positive eller negative opplevelser her? Gjerne positive 😬🙈 og gjerne skriv hvor lenge dere har hatt det

Anonymkode: 22b73...53c

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Hatt silikon siden februar 2016. Aldri hatt noe sykdom eller problem relatert til det 😊

Anonymkode: 873d3...de3

AnonymBruker
Skrevet

Vet om ei som ble skikkelig syk. Hun måtte fjerne silikonen, og kan ikke sette inn ny. Tenk over inngrepet, det innebærer en viss risiko. Og det må skiftes ut etterhvert.....

Anonymkode: b1180...890

AnonymBruker
Skrevet

Jeg la inn i 2005 og byttet de ut i fjor.  De avdekket at jeg hadde lekkasje i venstre bryst.  Har kronisk hodepine men har kommet frem til at den kommer fra nakken. 

Anonymkode: d8ad5...57d

AnonymBruker
Skrevet

Hatt mine implantater siden november 2013. Har tilgang til ultralydapparat på jobben min, så har sjekket flere ganger om de er inntakte, og det er de. Helsen har vært helt topp etter inngrepet; jeg er generelt i god form. Har vært og er utrolig glad for at jeg turde å legge meg under kniven. 

Anonymkode: 7c279...bea

AnonymBruker
Skrevet

De sier at dagens silikon er mye bedre enn bare for 10 år siden og at vi får ‘livsstid garanti’ på nye pupper. Noen som vet hva det innebærer? Altså før måtte man kanskje bytte dem ut etter 10 år eller fikk plager med dem etter noen år. Nå slipper man det?

Jeg har to små hule t-poser etter 3 barn. Hadde store fyldige pupper før. Så vil ha tilbake mine pupper slik de var. Men syns det er skummelt mtp på prisen over 70-80 000 kr om man i tillegg kan risikere at man må betale enda mer pga  komplikasjoner og de må tas ut.

Anonymkode: 3b488...1b3

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har hatt mine i 12 år, og ingen problemer med de. Og brystene mine er myke, og ser helt naturlige ut.

Anonymkode: 49e60...e42

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har knulla flere damer med silikon...

Anonymkode: 7403a...abe

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...