AnonymBruker Skrevet 21. mars 2022 #1 Skrevet 21. mars 2022 Jeg er 30, og vil gjerne ha seriøse råd om hvordan jeg kan gå frem for å finne ei dame som er interessert i å være i et forhold med meg. Lei av ensomheten. Er helt normal på alle plan, jobb, utdanning, utseende osv. Vil bare ha en normal jente. Anonymkode: 0683f...bb0 1
Antiviruset Skrevet 21. mars 2022 #2 Skrevet 21. mars 2022 AnonymBruker skrev (39 minutter siden): Jeg er 30, og vil gjerne ha seriøse råd om hvordan jeg kan gå frem for å finne ei dame som er interessert i å være i et forhold med meg. Lei av ensomheten. Er helt normal på alle plan, jobb, utdanning, utseende osv. Vil bare ha en normal jente. Anonymkode: 0683f...bb0 Finn en seriøs datingside! Lag en seriøs profil, med god tekst og noen gode bilder. Ikke mas om sex, bare date de du mener passer sammen med deg, og vær ærlig! Du må kanskje date noen før du finner den rette, det er både morsomt og spennende. Så ikke ta det personlig når det ikke klaffer. Så enkelt er det faktisk om du er seriøs! Men maser du om sex, er uhøflig og har et lass med vanskelig bagasje i livet ? Rydd opp i dette før du vurderer å date i det hele tatt. 5 2
AnonymBruker Skrevet 21. mars 2022 #3 Skrevet 21. mars 2022 Antiviruset skrev (26 minutter siden): Finn en seriøs datingside! Lag en seriøs profil, med god tekst og noen gode bilder. Ikke mas om sex, bare date de du mener passer sammen med deg, og vær ærlig! Du må kanskje date noen før du finner den rette, det er både morsomt og spennende. Så ikke ta det personlig når det ikke klaffer. Så enkelt er det faktisk om du er seriøs! Men maser du om sex, er uhøflig og har et lass med vanskelig bagasje i livet ? Rydd opp i dette før du vurderer å date i det hele tatt. Tusen takk for svar. Anonymkode: 0683f...bb0 1
Nowayback Skrevet 21. mars 2022 #4 Skrevet 21. mars 2022 Hold deg unna datingsider og datingapper, men ut og treff folk i stedet. 1
AnonymBruker Skrevet 21. mars 2022 #5 Skrevet 21. mars 2022 Gode tips du fikk av AnonymBruker. Vær i tillegg ordentlig, ren og ok pent kledd når du går på date, og vær hyggelig og interessert ovenfor kvinnen. Ikke bare prat om deg selv. Spør litt om henne, og lytt til svarene. Smil er viktig, men bør være ekte. Når det kommer til hjemledate ha det rent og ryddig hjemme. Vi kvinner rygger ut av interesse om mannen har et utiltalende hjem. Størrelse på bolig og dyre ting/ møbler betyr særdeles lite, men dårlig lukt, rotet og ekkelt sier mye om mannen som vi ikke blir begeistret for. Anonymkode: f001a...0af 2 1
AnonymBruker Skrevet 21. mars 2022 #6 Skrevet 21. mars 2022 Drit i datingapper. Gå å sjekk opp damer ute, hvor som helst. Har et par kompiser som gjør dette og de får mye napp men det handler om å sjekke opp mange. Felles er at de er godt kledd og er direkte. Anonymkode: 2d332...281
AnonymBruker Skrevet 21. mars 2022 #7 Skrevet 21. mars 2022 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Jeg er 30, og vil gjerne ha seriøse råd om hvordan jeg kan gå frem for å finne ei dame som er interessert i å være i et forhold med meg. Lei av ensomheten. Er helt normal på alle plan, jobb, utdanning, utseende osv. Vil bare ha en normal jente. Anonymkode: 0683f...bb0 Hvis du ser etter en livspartner og forstår innholdet i det, er det lettere å finne noen å dele livet med. Anonymkode: 09bf6...90e 1
Antiviruset Skrevet 21. mars 2022 #8 Skrevet 21. mars 2022 Pappadrømmen skrev (48 minutter siden): Hold deg unna datingsider og datingapper, men ut og treff folk i stedet. Dette er oppskriften på å ikke lykkes om man ikke har et stort kontaktnett, eller er veldig utadvendt og har evnen til å kunne ta kontakt med fremmede sånn uten videre, så vet man heller ikke om den man tar kontakt med er interessert i det hele tatt. Datingsider er løsningen for de aller fleste i dagen samfunn om de gjør det på den rette måten. 5 1
AnonymBruker Skrevet 21. mars 2022 #9 Skrevet 21. mars 2022 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Jeg er 30, og vil gjerne ha seriøse råd om hvordan jeg kan gå frem for å finne ei dame som er interessert i å være i et forhold med meg. Lei av ensomheten. Er helt normal på alle plan, jobb, utdanning, utseende osv. Vil bare ha en normal jente. Anonymkode: 0683f...bb0 Bli frivillig i Røde Kors eller syng i kor! Damene digger menn som har en sunn hobby ❤️ Anonymkode: c02aa...ccb
AnonymBruker Skrevet 21. mars 2022 #10 Skrevet 21. mars 2022 Antiviruset skrev (1 time siden): Finn en seriøs datingside! Lag en seriøs profil, med god tekst og noen gode bilder. Ikke mas om sex, bare date de du mener passer sammen med deg, og vær ærlig! Du må kanskje date noen før du finner den rette, det er både morsomt og spennende. Så ikke ta det personlig når det ikke klaffer. Så enkelt er det faktisk om du er seriøs! Men maser du om sex, er uhøflig og har et lass med vanskelig bagasje i livet ? Rydd opp i dette før du vurderer å date i det hele tatt. Hmm, dette burde blitt printa ut og hengt opp på alle herre-toaletter i Norge! Anonymkode: c02aa...ccb 1
AnonymBruker Skrevet 21. mars 2022 #11 Skrevet 21. mars 2022 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Jeg er 30, og vil gjerne ha seriøse råd om hvordan jeg kan gå frem for å finne ei dame som er interessert i å være i et forhold med meg. Lei av ensomheten. Er helt normal på alle plan, jobb, utdanning, utseende osv. Vil bare ha en normal jente. Anonymkode: 0683f...bb0 Alt handler om holdninger og selvtillit. Ensomhet er et resultat av mange faktorer. Som regel er familie resultat av det. Anonymkode: 15bee...306
Nowayback Skrevet 21. mars 2022 #12 Skrevet 21. mars 2022 Antiviruset skrev (26 minutter siden): Dette er oppskriften på å ikke lykkes om man ikke har et stort kontaktnett, eller er veldig utadvendt og har evnen til å kunne ta kontakt med fremmede sånn uten videre, så vet man heller ikke om den man tar kontakt med er interessert i det hele tatt. Datingsider er løsningen for de aller fleste i dagen samfunn om de gjør det på den rette måten. Han sier ikke noe om nettverk i HI. Problemet med datingsider og apper er at det er vanskelig for gjennomsnittlige menn å få kontakt med damer. Man skal skille seg kraftig ut, rett og slett. Det er også vanskelig å få en kjemi, og sjansen er stor for at praten dør ut. Da er det bedre å utvikle eventuelt dårlige sosiale evner ved å kaste seg ut i en hobby/aktivitet hvor man treffer andre i naturlige settinger.
norw Skrevet 22. mars 2022 #13 Skrevet 22. mars 2022 Pappadrømmen skrev (6 timer siden): Hold deg unna datingsider og datingapper, men ut og treff folk i stedet. Både og. Apper er et fint supplement, hvis man tåler motgang. Veldig dumt å begrense seg til "gamlemåten". 2
Antiviruset Skrevet 23. mars 2022 #14 Skrevet 23. mars 2022 Pappadrømmen skrev (På 21.3.2022 den 22.54): Han sier ikke noe om nettverk i HI. Problemet med datingsider og apper er at det er vanskelig for gjennomsnittlige menn å få kontakt med damer. Man skal skille seg kraftig ut, rett og slett. Det er også vanskelig å få en kjemi, og sjansen er stor for at praten dør ut. Da er det bedre å utvikle eventuelt dårlige sosiale evner ved å kaste seg ut i en hobby/aktivitet hvor man treffer andre i naturlige settinger. Har du dårlig sosiale evner vil man slite uansett, dette kan også øves opp med å date og lære uansett arena man er på. Uansett vil det være vanskelig for mennesker med dårlig sosiale evner å fungere i noe som helst forhold. Nei det er ikke vanskelig for gjennomsnittlig menn å få kontakt med damer, da må man legge listen deretter og søke make som er omtrent på samme nivå av attraktivitet. Da kan alle lykkes om de er tålmodige og seriøse. Kjemien og praten over nett er noe man ikke skal holde på med mer en noen dager! Så må man treffes og se om man passer sammen. Har jeg lykkes med dette kan de fleste menn klare det, selvfølgelig betinger dette at man er normalt skrudd sammen angående sosiale evner. Ellers sliter man med å kunne fungere i et forhold om man treffes på nettet eller ikke.
AnonymBruker Skrevet 23. mars 2022 #15 Skrevet 23. mars 2022 On 3/21/2022 at 8:13 PM, AnonymBruker said: Jeg er 30, og vil gjerne ha seriøse råd om hvordan jeg kan gå frem for å finne ei dame som er interessert i å være i et forhold med meg. Lei av ensomheten. Er helt normal på alle plan, jobb, utdanning, utseende osv. Vil bare ha en normal jente. Anonymkode: 0683f...bb0 Helt normal holder ikke i 2022. Du kan komme unna med det hvis du er en slem mann kanskje. Er du en snill mann er sjansene lik 0 for å få fitte (snakker av erfaring) Anonymkode: 29bbe...fab
AnonymBruker Skrevet 23. mars 2022 #16 Skrevet 23. mars 2022 AnonymBruker skrev (På 21.3.2022 den 21.13): Jeg er 30, og vil gjerne ha seriøse råd om hvordan jeg kan gå frem for å finne ei dame som er interessert i å være i et forhold med meg. Lei av ensomheten. Er helt normal på alle plan, jobb, utdanning, utseende osv. Vil bare ha en normal jente. Anonymkode: 0683f...bb0 Sett deg ned og lag en analyse over hva slags dame som passer til deg. Vet du ikke det så skriv en dagbok i en uke eller tre hvor du hver kveld noterer hvordan dagen din har vært og hva du kunne hatt behov for fra kjæresten din pga hvordan dagen din har vært. På den måten ser du hva du trenger og ikke trenger fra en kjæreste. Da vet du også bedre hva slags type dame som kan passe til deg slik at du kan stille noen gode spørsmål mens dere blir kjent. Brukt Tinder eller Hinge. De mest brukte nå. Få svar på det du lurer på før du treffer henne slik at du ikke kaster bort masse tid. Damer som er ute etter kjæreste liker menn som er direkte og vet hva dem vil ha. Lykke til! Anonymkode: d3103...180
AnonymBruker Skrevet 23. mars 2022 #17 Skrevet 23. mars 2022 Du kommer langt med å være renslig, hyggelig og ikke mase om sex. Hvis du ønsker ei ordentlig jente så vil hun ikke ligge med deg før dere har blitt ordentlig kjent. Jeg avskyr gutter som løper rundt som kåte hannbikkjer 😉 masse lykke til, syntes du høres ut som en fin gutt. Anonymkode: 2597a...388 1
AnonymBruker Skrevet 23. mars 2022 #18 Skrevet 23. mars 2022 AnonymBruker skrev (29 minutter siden): Helt normal holder ikke i 2022. Du kan komme unna med det hvis du er en slem mann kanskje. Er du en snill mann er sjansene lik 0 for å få fitte (snakker av erfaring) Anonymkode: 29bbe...fab Hvorfor skulle ikke en gjennomsnittlig mann kunne finne seg en gjennomsnittlig dame???? Anonymkode: e6779...b2d
AnonymBruker Skrevet 23. mars 2022 #19 Skrevet 23. mars 2022 AnonymBruker skrev (På 11.3.2022 den 21.50): Er mann og føler det samme. Er en snill mann, men dette liker ikke damene. De velger alltid slemme menn med muskler. Hvorfor må menn være voldelig og gå på treningsstudio for å få fitte? Er så lei av denne tilværelsen. Har stålkontroll på økonomien (god jobb og eier bolig), men dette er ikke nok. Må jeg dra til Thailand for å finne dame? Er veldig kravstore damer i Norge… Anonymkode: bb421...b37 En mann med slik språk får ikke dame, dra til Thailand du.. og jo, jenter liker snille gutter. Anonymkode: 2597a...388 1 1
AnonymBruker Skrevet 23. mars 2022 #20 Skrevet 23. mars 2022 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Hvorfor skulle ikke en gjennomsnittlig mann kunne finne seg en gjennomsnittlig dame???? Anonymkode: e6779...b2d Gjennomsnittlige menn får ser gjennomsnittlige damer hver dag. Hvis du ikke gjør det så må du finne et speil og se på deg selv. Anonymkode: d3103...180 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå