AnonymBruker Skrevet 21. mars 2022 #1 Skrevet 21. mars 2022 Også i en alder av 34! Alt for tidlig å få helseplager nå. Aldri hatt hevelse før. «Bare» merket dette de 3 siste dagene. Det er hverken vondt eller betent. Bare ekkelt. Forsvinner i løpet av natta. Men ankelen får et søkk, når jeg setter tommelen i den, og leggen kjennes «deigete» når jeg gjør det. Dette er mest i den høyre. Lite i den venstre. Dritekkelt. Blir kvalm av følelsen. Skal sies at jeg har sittet mye stille de siste månedene (november til nå). Mulig det er en årsak? Anonymkode: 2a1b2...5be
AnonymBruker Skrevet 21. mars 2022 #2 Skrevet 21. mars 2022 Da har foten din blitt litt sånn vannseng. Det har med slappe blodårer å gjøre. Du trenger ikke å bli gammel for å få vannansamlinger i kroppen. Det er faktisk ganske vanlig på denne tida av året og bruker for de fleste å gå over i løpet av sommeren. Lommelegen kaller det ødem og beskriver det sånn: Sitat - Det kan også oppstå rundt ankler og i leggene, på grunn av for dårlig tilbakestrømming av blod via venene, kombinert med tyngdekraften som får væske til å sive ut av åreveggene og forbli «lengst nede», altså rundt ankler og legger, sier Barexstein. Anonymkode: 7c1c7...871
Twister Skrevet 21. mars 2022 #3 Skrevet 21. mars 2022 Jeg ville spurt en lege om dette da det i noen tilfeller kan være noe mer alvorlig som ligger bak. 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå