AnonymBruker Skrevet 21. mars 2022 #1 Skrevet 21. mars 2022 Pleier å bli sjekket opp av mange menn på gata eller på kjøpesentre, busstasjoner osv. En ting jeg har lagt merke til er at mange av disse er menn med lav utdanning, er mye ute, arbeidsløs eller går med dårlig stil. Hvorfor er det kun slike typer som tiltrekkes av meg? Jeg er en helt vanlig dame på 27 Anonymkode: 7f4d0...4b2
AnonymBruker Skrevet 21. mars 2022 #2 Skrevet 21. mars 2022 Disse har ofte ingenting å tape på, så da er det fritt vilt for dem. Anonymkode: 7f4d0...4b2 1
AnonymBruker Skrevet 21. mars 2022 #3 Skrevet 21. mars 2022 Som du sier er du en helt vanlig dame. Altså midt på treet. Da blir du også sjekket opp av menn som er midt på treet. Hva ellers forventer du? Anonymkode: bb4a4...c03
AnonymBruker Skrevet 21. mars 2022 #4 Skrevet 21. mars 2022 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Som du sier er du en helt vanlig dame. Altså midt på treet. Da blir du også sjekket opp av menn som er midt på treet. Hva ellers forventer du? Anonymkode: bb4a4...c03 det hun beskriver er ikke midt på treet, heller dypt nerri røttene. Anonymkode: a827b...121
AnonymBruker Skrevet 21. mars 2022 #5 Skrevet 21. mars 2022 Det er nok ikke bare de som tiltrekkes deg, men heller at det ikke er så vanlig for "normale folk" å sjekke opp folk på den måten. For noen er dette en hobby dersom de har lite annet å gjøre. Anonymkode: 5c373...aef
AnonymBruker Skrevet 21. mars 2022 #6 Skrevet 21. mars 2022 AnonymBruker skrev (44 minutter siden): Pleier å bli sjekket opp av mange menn på gata eller på kjøpesentre, busstasjoner osv. En ting jeg har lagt merke til er at mange av disse er menn med lav utdanning, er mye ute, arbeidsløs eller går med dårlig stil. Hvorfor er det kun slike typer som tiltrekkes av meg? Jeg er en helt vanlig dame på 27 Anonymkode: 7f4d0...4b2 Hva sier de til deg, og hvordan vet du disse tingene om dem? Jeg har "lav utdanning, (kun fullført vgs), men bedre lønn og jobb enn de med bachelor og master innen samme fagfelt. De kommer til meg for å få råd, ikke omvendt. 🤷♂️ Det er ikke alltid utdanning som avgjør hvor intelligent du er. Anonymkode: 5c3be...42a
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå