Gå til innhold

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

De gangene jeg har hatt en ff over en periode, så føler jeg at han aldri kan når jeg spør, mens jeg stort sett sier ja når han spør.  At vi ikke er likeverdige, på en måte. Egentlig føles det til forveksling likt det å gå på gress 😅 

Jeg har også behov for et noe nærere forhold enn bare "tøm og røm", jeg vil gjerne prate og bli Litt kjent også. 

Er dette no-go i ff-sammenheng?

Anonymkode: 70c69...4f3

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Virker som de merker at du vil mer og tar avstand. Og at ff er heller ikke noe for deg. Kanskje du skal droppe ff. 

Anonymkode: 8389b...5c5

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Det er fordi du er såpass langt nede i forhold til de at du kun er aktuell for sex når det passer dem, de gidder eller ikke har noen bedre å bruke tiden på. Så dine håp om å "prate og bli kjent" skal du bare glemme med disse. Da bør du heller fokusere på menn som er ca. på ditt eget nivå. De har nok mer lyst å prate. 

Anonymkode: 29595...ad5

• Liker 3
Skrevet

Det er ingen klare linjer på hva som kan og  ikke kan gjøres. Men hvis du vil ha X, så gjør man X, og ikke Y slik som du gjør akkurat nå fordi FF er nøyaktig tøm og røm i sitt reneste konsept. 

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Ja, det er problematisk, og passer ikke for alle. Mannen vet også hva han trenger, og forholder seg til det. Kanskje vet han akkurat hvor egen grense går, for å unngå at det begynner å føles som et forhold. Som @umAxa sier, så er det ingen klare linjer. Det er kun avhengig av at dere vil det samme,  og er enige om det. 

Anonymkode: 1c7d3...53b

AnonymBruker
Skrevet

FF er akkurat det, en man puler med sånn iblant og driter i ellers. Takler du ikke det kan du ikke drive med sånt. 

(de fleste takler ikke dette)

Anonymkode: f4915...64c

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Nettopp derfor er ikke ff-relasjon noe for meg. Kos og sex når det passer han og ingen fordeler for meg, nei takk.

Anonymkode: 6784a...d02

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Min erfaring er at det er litt sånn jeg må være for å holde på interessen til dere damer. Hvis jeg er veldig på og tar masse initiativ, er det som om jeg blir litt "mindre" i deres øyne, og at dere dermed mister både interesse og tenning. Mens hvis jeg ikke svarer så fort på meldinger, sørger for å være mye opptatt, kan ikke med en gang dere foreslår noe, blir dere mye mer gira. 

Anonymkode: ddf3b...26a

AnonymBruker
Skrevet

Dårlig deal det der, og jeg merket at det ikke passet for meg. Ff tok alt for lite initiativ og hadde tydeligvis mye mindre behov enn meg for sex. 
Ville heller hatt en flørt eller et casual forhold der man får litt mer av frynsegodene til forhold, men mindre ansvar om jeg var deg.

Anonymkode: c3fa3...b0b

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (12 timer siden):

De gangene jeg har hatt en ff over en periode, så føler jeg at han aldri kan når jeg spør, mens jeg stort sett sier ja når han spør.  At vi ikke er likeverdige, på en måte. Egentlig føles det til forveksling likt det å gå på gress 😅 

Jeg har også behov for et noe nærere forhold enn bare "tøm og røm", jeg vil gjerne prate og bli Litt kjent også. 

Er dette no-go i ff-sammenheng?

Anonymkode: 70c69...4f3

De aller fleste ser på ff-forhold som uforpliktende sex uten noe mer enn akkurat det. Dersom de merker at ff ønsker noe mer trekker mange seg litt unna. Har selv en ff som jeg treffer 2-4 ganger i uken, vi har spennende og god sex uten følelser eller forpliktelser. Vi er eksklusive for å slippe kondom, men ingen bindinger utover det. Perfekt!!!!

Anonymkode: 0caf6...85a

Skrevet

Jeg har to ff. En som aldri kan når jeg spør, men jeg stiller alltid opp npr han vil. Og en som alltid stiller opp når jeg spør, mens jeg er mer tilbakeholden når han spør. 

Snakker dog godt me begge og vi snakker alltid å koser før og etter sexen🤷‍♀️ 

FF er jo FuckFreind, så man ska jo være venner som puler😉

AnonymBruker
Skrevet

Enten har jeg sex med en kjæreste ellers løser jeg det selv. 
For meg er det turn-off å ha sex med en mann som kun bruker meg som tømmestasjon og ikke har følelser for meg.
Jeg har kun sex med menn jeg har følelser for, dvs om han ikke har følelser, så det lik med hjertesorg. 

Anonymkode: 3a1ce...aec

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...