Gå til innhold

Uavklart definisjon på vårt forhold

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hvordan håndterer dere menn som du har en sånn type relasjon til...dere er ikke nære venner, ikke helt ff,  ikke på dateren...men kanskje liker hverandre godt... ihvertfall fint å ha noen å kose med i blant. 

Det kan gå mange dager, kanskje 1-2 uker uten kontakt, og samtalene er sjelden dype. Kanskje dere møtes for å gjøre noe, spise mat, sex...en gang i blant. 

Dere er ikke venner på soMe,  men sender meldinger.

Jeg tenker at jeg liker han såpass at jeg kjenner det går inn på meg at vi ikke har en enda tettere og mer avklart relasjon.  Vi har snakket om det litt før, men egentlig bare kommet sagt at vi liker hverandre, men vi kommer ikke nærmere noe svar på hva vi er.  

Jeg har ikke lyst å "dumpe han", men jeg skulle gjerne kommet meg litt videre også... 

Whaaat to do.

Anonymkode: 8c294...6b7

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Finn noen bedre, evt en hobby å bruke tid på.

Anonymkode: 42b1e...e7e

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Prat med han?

Anonymkode: 50d1d...fea

Skrevet

Tja. Hvor lenge har forholdet vært i dette stadiet? Det kan jo hende han er tilfreds med relasjonen slik den er, men det betyr ikke at han ikke er interessert i å ta forholdet et steg videre. Det kan imidlertid hende at du må ta initiativ.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Den som ønsker å definere relasjonen må nesten ta initiativ til det selv. Du får ta det opp med ham, men vær forberedt på at han kanskje ikke ønsker det samme som deg.

Anonymkode: 3e01b...9c0

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...