Gå til innhold

Feber, slapp og hodepine- bekymret?

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Er det vanlig at barn (5 år) for vondt i hodet ifbm feber? Han har hatt dårlig matlyst, slapp og litt feber…sovnet flere timer før vanlig og sa han hadde vondt i hodet. Blir så redd for hjernehinnebetennelse! Derfor lurer jeg på om hodeverk er vanlig hos så små ved feber/vanlig sykdom også?

Anonymkode: eb710...514

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Et godt tips om man er bekymret når det kommer til egen eller barns helse er å ta kontakt med fagfolk. På denne tiden av døgnet er legevakten er godt tips å ringe til.

Anonymkode: b12ac...44a

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Kan man ringe ifht sånt? Er jo ikke veldig høy feber og jeg er generelt redd for hjernehinnebetennelse. 
lurte bare på om noen kan si noe om hodeverk ved feber/sykdom er vanlig/ikke et varseltegn?

AnonymBruker
Skrevet

Ja veldig vanlig men man skal uansett være obs på nakkestivhet og utslett. Har han ikke hatt covid så er det klassiske tegn på covid nå.

Anonymkode: 11520...a99

AnonymBruker
Skrevet

Han har hatt covid, men godt å høre at hodepine er vanlig ved feber! Jeg får det ikke selv og var usikker på hva som er vanlig hos barn. 

AnonymBruker
Skrevet

Jeg kan fort finne på å bruke telefonnummeret til legevakten som en slags konsultasjon bare for å være på den sikre siden dersom jeg er bekymret.

Anonymkode: 521da...b45

AnonymBruker
Skrevet

Tlf 116117, legevakt 🙂

Anonymkode: 63f24...a3f

Skrevet

Tråden er ryddet for innlegg som kun inneholder lenker.
-Rhodiola, mod.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...