AnonymBruker Skrevet 20. mars 2022 #1 Skrevet 20. mars 2022 Jeg velger å ta denne som anonym. I går så var jeg og ei venninne på vei hjem, og tok med en person som spurte om hun kunne få sitte på, jeg pleier ikke ta med haikere men tenkte at ja det går bra. Vi hadde en veldig hyggelig tone og alt gikk bra. Hun fortalte at hun skulle flytte og trengte en ny start. Jeg ble etter en stund spurt om hu kunne låne mobilen min da hun var uten, og det gikk fint. Hun ville betale for å la meg la henne låne den. Men det var ikke nødvendig tross alt skulle hun jo ikke ringe til kina liksom. Jeg hadde en litt sånn snål følelse men svelget den unna. Hun ba om å få sende et par eposter, det gikk fint. Så kom vi frem til en bensinstasjon der jeg måtte fylle opp tanken, da sa hun at hu var fremme og satte stor pris på at vi hadde tatt henne med , hun gikk inn å kjøpte en brus og en sjokolade til oss før hun takket oss igjen og gikk avsted, men problemet var at der hun gikk av så var det liksom ingenmannsland. Det var et par trailere der Men vi så at hun vinket oss videre, min venninne og jeg kjørte videre og snakket litt om dette. Så gikk det vel en 20 min tid så ringer politiet meg, lurte på o jeg var den og den personen. Noe jeg bekreftet. Han spurte meg om jeg hadde det bra og hvor jeg var. Og også om jeg var alene i bilen, hvor jeg skulle osv. Jeg visste fra før av at det nr stemte med politiet da pappa er politimann og har jobbet på den samme stasjonen. Jeg spurte hva det gjaldt men i begynnelsen var det ikke så lett å få svar. Han var mer intresert i å høre o hvordan jeg hadde det og hvor jeg egentlig skulle og slike ting. Jeg spør vel litt sånn halvirritert ( jeg hadde stoppet bilen altså) om hva det gjaldt og om det hadde skjedd noe med familien min eller noe slikt. Nei svarer han, har du passert det og det punktet , jeg sa at jeg hadde stoppet der for å fylle bensin, og at vi så hadde kjørt videre, så jeg lurte på om jeg hadde glemt noe der men jeg hadde jo brukt kortet ute på pumpa så jeg fikk det ikke til at jeg ikke skulle ha betalt heller siden jeg fikk kvittering. Så jeg sier at enten svarer du på hva det gjelder eller så legger jeg på. Det neste er om jeg har hatt kontroll på mobilen min hele tiden, jeg svarer at den har vært i bilen men at en som haiket hadde lånt den litt. Det viser seg da at det har vært en samtale på chatten til Kirkens-sos , og der og da visste jeg at noe alvorlig må være sagt siden da kirkens sos har kontaktet politiet. Og heldigvis at jeg ikke var alene i bilen. Jeg svarer at jeg satte av henne på det og det stedet. Men jeg visste også at det var et godt stykke å kjøre tilbake for å lete så jeg sitter np men en følelse av at dette ikke var en jente som hadde det så bra. Nå skal det sies at jeg har en forhistorie med slike ting selv og det gjorde nok at jeg på en måte reagerer på en slik ting med at jeg blir uvel og kjenner at jeg nok ikke blir trodd men hos meg er det da 16 år siden jeg selv skrev en melding til en hjelpeside. Men jeg håper de fant henne. Og at hun ikke hadde gjort seg noe. Det var ingen god natt i natt for å si det slik. Måtte bare skrive det fra meg. Anonymkode: 94859...d33 5
Fru2020 Skrevet 20. mars 2022 #2 Skrevet 20. mars 2022 Huffda. Det er ikke rart du tenker mye på det. Håper de fant henne. 1
AnonymBruker Skrevet 20. mars 2022 #5 Skrevet 20. mars 2022 Ring dem opp å spør hvordan det gikk med henne. Det er jo naturlig at du tenker på det. Anonymkode: 3e4ba...319 1
AnonymBruker Skrevet 20. mars 2022 #6 Skrevet 20. mars 2022 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Ring dem opp å spør hvordan det gikk med henne. Det er jo naturlig at du tenker på det. Anonymkode: 3e4ba...319 Jeg får ikke noe info om det, har prøvd ser du Anonymkode: 94859...d33
AnonymBruker Skrevet 20. mars 2022 #7 Skrevet 20. mars 2022 AnonymBruker skrev (13 minutter siden): Ring dem opp å spør hvordan det gikk med henne. Det er jo naturlig at du tenker på det. Anonymkode: 3e4ba...319 Dette er info de ikke gir ut til noen andre enn pårørende. Anonymkode: 22999...acb 2
AnonymBruker Skrevet 21. mars 2022 #8 Skrevet 21. mars 2022 On 3/20/2022 at 10:10 PM, AnonymBruker said: Dette er info de ikke gir ut til noen andre enn pårørende. Anonymkode: 22999...acb Nei politiet vil bare ha informasjon og ikke gi. De er ganske enveis. Hadde de vært ærlige hadde de gitt beskjed om det med en gang før man begynner å fortelle de noe. Var for mange år siden borti en grunderbedrift som holdt på på akkurat samme måten. De spurte alle andre om hva alle andre tenkte og hvilken strategi de hadde uten å ville fortelle om seg selv. Etter hvert ville selvfølgelig ingen andre i fagmiljøet snakke med de. Anonymkode: 7d8d8...5b5
AnonymBruker Skrevet 22. mars 2022 #9 Skrevet 22. mars 2022 Jeg skjønner at det føles ugreit å ikke vite hvordan det gikk med denne jenta. Det står jo ikke i avisen hvis noen begår selvmord, så uansett om politiet fant henne død eller levende får man som utenforstående ingen informasjon. Vi får bare krysse fingrene for at hun har fått hjelp i tide! Anonymkode: 1016a...266
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå