Gå til innhold

Anthon Berg likør konfekt


Rusjenten

Anbefalte innlegg

Finnes denne ennå? jeg kom plutselig til å tenke på den for en ukes tid siden og har kikket etter den men har ikke sett den. Jeg har ikke smakt den på maaange år..men den var sinnsykt god.

Jeg mener den sjokoladen som er formet som likørflasker, og diverse likør inni.

Jeg fant anton berg konfekt som inneholdt blant annet den, men før så solgte de bare den i diverse varianter.

Noen som har sett den i det siste?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

http://www.anthonberg.dk/384/77 Jeg vet ikke om en av eskene bare inneholder disse flaskene.

På Kastrup i København finnes det en spesialbutikk. Jeg leste dette på hjemmesiden:

"Den første Anthon Berg butik i Danmark er netop åbnet i Københavns Lufthavn. Butikken bliver det første sted i Danmark, hvor du kan sammensætte din egen æske med de originale chokoladestykker fra Anthon Berg samt en række nye dessertstykker, der kun kan fås i den nye butik."

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser den i velassorterte kiosker og butikker ved juletider. (Og i fjor var den satt ned til halv pris etter jul. :sjarmor: )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjøper alltid denne likørsjokoladen i julegave til faren min. Han sier at akkurat i den tiden har han ingen problemer med å leve etter "fem-om-dagen-regelen..."

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

tusen takk for svar! jeg skal se etter den nærmere jul, eller sende med penger til noen som skal ta danskebåten

Lenke til kommentar
Del på andre sider

tusen takk for svar! jeg skal se etter den nærmere jul, eller sende med penger til noen som skal ta danskebåten

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg fikk nettopp nyhetsbrev fra Cph Tax Free. Der var det reklame for disse, så det er helt klart at de finnes. Det var endatil tre nye smaker i år! Tror sannelig jeg vil ha en slik i julegave til meg selv!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...