Gå til innhold

Restauranter i bergen


Rusjenten

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest *Snart medlem*

Hvis du liker indisk, anbefaler jeg den som ligger i Nygårdsgaten. Vet ikke akkurat hva den heter, men den ligger vis-a-vis den katolske kirke og ved siden av Garage.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lyst å prøve noe nytt? Det var nytt for meg i alle fall.

Tror den het Salem. Etiopisk restaurant. Ligger bak music puben. Liten, koselig restaurant, god service. Hadde med meg jenten min som absolutt ville ha melk til middagen, ikke noe problem. Ingen barnemeny, men hun ga mindraporsjon av voksenmeny og de tok ikke betalt for hennes mat eller drikke. Maten var meget god, men også merkelig å spise kjøtt til en slags pannekake og ikke noe mer. Nytt, spennende, underlig og godt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lyst å prøve noe nytt? Det var nytt for meg i alle fall.

Tror den het Salem. Etiopisk restaurant. Ligger bak music puben. Liten, koselig restaurant, god service. Hadde med meg jenten min som absolutt ville ha melk til middagen, ikke noe problem. Ingen barnemeny, men hun ga mindraporsjon av voksenmeny og de tok ikke betalt for hennes mat eller drikke. Maten var meget god, men også merkelig å spise kjøtt til en slags pannekake og ikke noe mer. Nytt, spennende, underlig og godt!

Er det Selam ved Korskirken du mener?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Sagt det før, og sier det igjen: Naboen kan anbefales på det varmeste, samme gjelder bayeren deres. :hjerte: Naboen!

Dette kan jeg bare underskrive på det varmeste - fantastisk mat der :hjerte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Selv om den ikke har hatt en pangåpning akkurat anbefaler jeg den på toppen av Xibition, Era den heter? Kjempegod og fantasifull mat, koselig og fint lokale og ikke så dyrt med tanke på hvor god maten er. Fikk forresten knallkritikker av Dagbladets matpoliti for ikke så lenge siden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Selv om den ikke har hatt en pangåpning akkurat anbefaler jeg den på toppen av Xibition, Era den heter? Kjempegod og fantasifull mat, koselig og fint lokale og ikke så dyrt med tanke på hvor god maten er. Fikk forresten knallkritikker av Dagbladets matpoliti for ikke så lenge siden.

Jeg synes det er tragisk å spise på toppen av Xibition, de har jo aldri kunder! :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes det er tragisk å spise på toppen av Xibition, de har jo aldri kunder!  :sjenert:

Jeg er egentlig litt enig med deg der. Har bare spist der en gang, og maten var egentlig helt ok den. Men det var veldig lite folk der - og hvertfall med tanke på at lokalet er ganske stort så var det ikke spesielt koselig.

Men sånn ellers gir jeg Naboen min stemme. Kjempegod mat, gode porsjoner og ikke altfor avskrekkende priser. BoHa liker jeg også godt! Og så liker jeg Stragiotti ganske godt også. Deilig italiensk mat!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Så har de en nydelig Cæsarsalat med kylling på Cafe Jonsvoll, men det er jo ikke akkurat en restaurant da. Mongolian Barbeque Restaurant har også god mat.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...