AnonymBruker Skrevet 20. mars 2022 #1 Skrevet 20. mars 2022 Hei.q jeg er plaget med øret i ca 1 år nå. vurderer å besøke legen, eller finnes en annen lege jeg kan besøke? Vil tro om legen skal henvise så tar det månedsvis. Har søkt på nettet og det er ikke øresus,piping eller noe jeg kjenner igjen. Min plage er: av og til, når jeg legger med på siden så høres det ut som om huset eller taket faller på meg. Helt forferdelig høyt og akutt, kommer veldig plutselig. Dette er når jeg snur meg når jeg ligger, slik at høyre øre er oppe. Da høres som om huset faller ned på meg, men tror bare at et eller annet inni øret faller, siden det er så nærme trommehinne eller hva det er, så høres det så høyt ut? Dette var starten. Nå er det blitt så ille at jeg kan høre det ved brann bevegelse også, ikke bare når jeg ligger på siden. Dog er det liggingen som er verst, tør nesten ikke ligge på den siden mer, da det er så utrolig høyt. Hvem kan jeg ringe til for å få dette sjekket? Anonymkode: 7fdb1...493
AnonymBruker Skrevet 20. mars 2022 #2 Skrevet 20. mars 2022 Glemte å si at jeg aldri har hatt ørebetennelse. Og det gjør ikke vondt. Det er bare at jeg blir fryktelig skremt hver gang det skjer og det er altfor ofte. Så ofte at jeg ikke tør å ligge på siden mer. Anonymkode: 7fdb1...493
jabx Skrevet 20. mars 2022 #3 Skrevet 20. mars 2022 AnonymBruker skrev (44 minutter siden): Hei.q jeg er plaget med øret i ca 1 år nå. vurderer å besøke legen, eller finnes en annen lege jeg kan besøke? Vil tro om legen skal henvise så tar det månedsvis. Har søkt på nettet og det er ikke øresus,piping eller noe jeg kjenner igjen. Min plage er: av og til, når jeg legger med på siden så høres det ut som om huset eller taket faller på meg. Helt forferdelig høyt og akutt, kommer veldig plutselig. Dette er når jeg snur meg når jeg ligger, slik at høyre øre er oppe. Da høres som om huset faller ned på meg, men tror bare at et eller annet inni øret faller, siden det er så nærme trommehinne eller hva det er, så høres det så høyt ut? Dette var starten. Nå er det blitt så ille at jeg kan høre det ved brann bevegelse også, ikke bare når jeg ligger på siden. Dog er det liggingen som er verst, tør nesten ikke ligge på den siden mer, da det er så utrolig høyt. Hvem kan jeg ringe til for å få dette sjekket? Anonymkode: 7fdb1...493 Men så gå til legen da. Det er ikke så fryktelig vanskelig. Legen vil kunne undersøke deg, i motsetning til folk her på forumet.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå