Gå til innhold

Nytt hus, hvor mange bad?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

To bad definitivt! Vi fikk akkurat satt inn do og vask på vaskerommet, ble litt vel lite med kun en do. Skulle gjerne satt inn en dusj og😂

Anonymkode: 10132...6ff

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Leo skrev (8 timer siden):

Jeg ville ha laget et "ordentlig" bad med grei størrelse og så heller satt inn toalett og dusjkabinett på vaskerommet som kan brukes ved behov. Når det er sagt så ville jeg heller ikke ha bygd med ett soverom som er så lite som 6 - 7 kvadratmeter. Så små rom er et mareritt å møblere og når skap og seng er på plass blir rengjøring etc. tungvint. Vi har et slikt her i huset og det har endt opp som klesskap. 

Helt enig! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her har vi 1 toalettrom og 1 adskilt bad. Vaskerommet er i et eget rom. Drømmen hadde vært et eget bad i hver etasje. Vi bor på cirka 100 kvm.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Vi har 100 kvm hus med et bad og separat vaskerom. Det du kan se på er muligheten for direkte inngang fra garasje til vaskerommet, for det er helt fantastisk! Vi ønsker oss veldig ett separat toalett i tillegg. 

Ville ikke laget ensuite bad til hovedsoverommet, siden det "låser" badet til det rommet og føles mindre fleksibelt.

Du kan jo lage et lite bad med liten gulvflate med dusj og toalett? Og et større hovedbad? 

Anonymkode: b78a3...ec3

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Jeg synes det fungerer greit med ; ett større bad knyttet til hovedsoverom, som bare er vårt. Et lite bad som ligger litt adskilt, til gjester som overnatter. Et toalettrom for gjester og andre som er innom. Og separat vaskerom, har aldri likt å ha vaskerom og bad i ett, da det alltid henger en del klær utover, ligger et sett treningsklær på gulvet, og slikt. 

Anonymkode: 1b50d...d52

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Ville ikke laget ensuite bad til hovedsoverommet, siden det "låser" badet til det rommet og føles mindre fleksibelt.

Du kan jo lage et lite bad med liten gulvflate med dusj og toalett? Og et større hovedbad? 

Anonymkode: b78a3...ec3

Nei, det blir ikke et bad som legges til hovedsoverommet, men er i samme etasje. 

Anonymkode: 68e6f...f86

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (17 timer siden):

Virker ikke som du har lest HI heller, du leste den første skrivefeilen med 10 bad og valgte å kverulere ut fra det, i stedet for å se at TS i samme innlegg nevner to bad flere ganger. 

Anonymkode: 62e93...f28

Hjelpes.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 1 år senere...

Nå har jeg akkurat lyttet inn! Det ble et bad på 5 kvm i hovedetasjen, her er det to soverom. I underetasjen har jeg et bad på 7 kvm (baderomsdel) + 4 kvm vaskerom innenfor. Dersom jeg ønsker kan jeg dele av med en dør, men per nå er det bare semi-avdelt. Elsker det, har plass til tovutbrettbare tørkestativ samtidig. Dersom jeg har besøk eller vil ligge i badekaret kan jeg flytte klestørk til  boden som er like ved inngangen. Det er også fullt mulig å bytte ut badekar med dusj ved behov. 

Anonymkode: 9277f...d11

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...