Gå til innhold

Hormonelle forandringer

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

For snart et år siden begynte jeg plutselig å få helt syke pms bryster, de ble både hovne og ekstremt vonde 10-14 dager før mens. Fikk plutselig kviser og ja.. Litt hormonelle forandringer.. 

Forrige mens ble ikke puppene ømme før 5 dager før ankomst, og denne gangen er de ikke ordentlig ømme en gang. 
kun litt svie/brennende følelse- Og egentlig mest i det ene. Kanskje det har stabilisert seg?! 
Kom til å tenke på disse sprøytene vi alle skulle ta, kan det ha blitt så ekstra ille pga dem? Eller er det vanlig at det hormonelle endrer seg i flere måneder av gangen? 
Så pussig greier..

Anonymkode: b452e...f40

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Ingen med liknende erfaring? 

AnonymBruker
Skrevet

Kvinner lider i stillhet. I allefall hvis det handler om disse sprøytene vi tok. Ingen har lyst til å bli kansellert. 

Anonymkode: 04194...327

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 21.3.2022 den 8.46):

Kvinner lider i stillhet. I allefall hvis det handler om disse sprøytene vi tok. Ingen har lyst til å bli kansellert. 

Hva mener du med at ingen har lyst å bli kanserellert? Er det ikke lov å mistenke at dette kan være bivirkning av vaksinen til tross for at hormonforstyrrelser er en kjemt bivirkning?

Når dette er sagt, så opplever jeg det samme TS. Særlig siste 6 månedene. Sterke PMS plager generelt. Og puppene er så ømme/vonde at jeg mistenker svangerskap hver måned🙈 Var ikke sånn før.

Anonymkode: 941df...cb1

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Hva mener du med at ingen har lyst å bli kanserellert? Er det ikke lov å mistenke at dette kan være bivirkning av vaksinen til tross for at hormonforstyrrelser er en kjemt bivirkning?

Når dette er sagt, så opplever jeg det samme TS. Særlig siste 6 månedene. Sterke PMS plager generelt. Og puppene er så ømme/vonde at jeg mistenker svangerskap hver måned🙈 Var ikke sånn før.

Anonymkode: 941df...cb1

Jeg kjenner jenter som lider i stillhet fordi de er redde for å bli oppfatta som om de er kritisk til injeksjonene. Du skal ikke si mye negativt før du blir oppfatta som konspirasjonsteoretiker og opplever at venninnene kansellerer deg. 

AnonymBruker
Skrevet

Jeg er ikke negativ til injeksjonene, men det er intr å høre om det er flere som opplever det samme. Men ja, skal ikke si mye galt før det blir slettet. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...