AnonymBruker Skrevet 20. mars 2022 #1 Skrevet 20. mars 2022 For snart et år siden begynte jeg plutselig å få helt syke pms bryster, de ble både hovne og ekstremt vonde 10-14 dager før mens. Fikk plutselig kviser og ja.. Litt hormonelle forandringer.. Forrige mens ble ikke puppene ømme før 5 dager før ankomst, og denne gangen er de ikke ordentlig ømme en gang. kun litt svie/brennende følelse- Og egentlig mest i det ene. Kanskje det har stabilisert seg?! Kom til å tenke på disse sprøytene vi alle skulle ta, kan det ha blitt så ekstra ille pga dem? Eller er det vanlig at det hormonelle endrer seg i flere måneder av gangen? Så pussig greier.. Anonymkode: b452e...f40
AnonymBruker Skrevet 20. mars 2022 #2 Skrevet 20. mars 2022 Ingen med liknende erfaring? Anonymkode: b452e...f40
AnonymBruker Skrevet 21. mars 2022 #3 Skrevet 21. mars 2022 Kvinner lider i stillhet. I allefall hvis det handler om disse sprøytene vi tok. Ingen har lyst til å bli kansellert. Anonymkode: 04194...327
AnonymBruker Skrevet 23. mars 2022 #4 Skrevet 23. mars 2022 AnonymBruker skrev (På 21.3.2022 den 8.46): Kvinner lider i stillhet. I allefall hvis det handler om disse sprøytene vi tok. Ingen har lyst til å bli kansellert. Anonymkode: 04194...327 Hva mener du med at ingen har lyst å bli kanserellert? Er det ikke lov å mistenke at dette kan være bivirkning av vaksinen til tross for at hormonforstyrrelser er en kjemt bivirkning? Når dette er sagt, så opplever jeg det samme TS. Særlig siste 6 månedene. Sterke PMS plager generelt. Og puppene er så ømme/vonde at jeg mistenker svangerskap hver måned🙈 Var ikke sånn før. Anonymkode: 941df...cb1
AnonymBruker Skrevet 23. mars 2022 #5 Skrevet 23. mars 2022 AnonymBruker skrev (1 time siden): Hva mener du med at ingen har lyst å bli kanserellert? Er det ikke lov å mistenke at dette kan være bivirkning av vaksinen til tross for at hormonforstyrrelser er en kjemt bivirkning? Når dette er sagt, så opplever jeg det samme TS. Særlig siste 6 månedene. Sterke PMS plager generelt. Og puppene er så ømme/vonde at jeg mistenker svangerskap hver måned🙈 Var ikke sånn før. Anonymkode: 941df...cb1 Jeg kjenner jenter som lider i stillhet fordi de er redde for å bli oppfatta som om de er kritisk til injeksjonene. Du skal ikke si mye negativt før du blir oppfatta som konspirasjonsteoretiker og opplever at venninnene kansellerer deg. Anonymkode: 04194...327
AnonymBruker Skrevet 23. mars 2022 #6 Skrevet 23. mars 2022 Jeg er ikke negativ til injeksjonene, men det er intr å høre om det er flere som opplever det samme. Men ja, skal ikke si mye galt før det blir slettet. Anonymkode: b452e...f40
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå