AnonymBruker Skrevet 20. mars 2022 #1 Skrevet 20. mars 2022 Ok skal prøve å gjøre dette så kort som mulig. Jeg har "venn" som jeg har kjent siden jeg var 14 år. Vi har vært veldig nære og begge har uttrykt at vi liker hverandre. Men vi var aldri veldig seriøse.. Bare flørtete. Vi pratet sammen hver dag, delte alt av ting og tang med hverandre. Sorger og gleder. Problemet er at vi har en felles bekjent. Hun har vært forbanna og bitter på meg fordi jeg har vært så close med denne typen. Men jeg kjente han lenge før henne gjorde. Hun har meg blokkert på Facebook og instagram. Jeg har såvidt snakket med henne men alltid følt at hun har vært passiv aggressiv med meg. Jeg har aldri hatt et problem med henne men nok om det. Typen som det er prat om har alltid snakket litt ned om denne felles bekjente. At hun er litt psykisk syk og sjalu. Og han sa at hun var veldig sjalu på meg siden jeg var "han's"... I februar fortalte meg at han ikke prater med henne mye i det hele tatt. Og jeg var litt lettet egentlig. Men.... Nå fikk jeg en melding av han at de er ute sammen og har det veldig bra i kveld. Jeg ble litt satt ut men svarte "håper dere har det fint" ... Nå er ikke vi ekslusive eller bundet til hverandre på den måten men jeg føler meg veldig..... Brukt? Og jeg føler at dette har blitt en konkurranse. Noe som jeg misliker sterkt. Jeg føler denne felles bekjente alltid prøver å overgå meg med forskjellig ting. Hun skal liksom tilby ting og tang etter hun hørte at jeg gjorde noe fint for denne typen. Nå føler jeg meg faktisk bitter. Er jeg dum som føler det sånn? Jeg liker jo han veldig godt og føler meg veldig knust. Det er LENGE siden han spurte meg om vi skulle finne på noe sammen. Det siste året har vi bare holdt på på iMessage/snapchat. Han var veldig flørtete bare en uke siden... Men jeg føler denne felles bekjente er så manipulerende så det holder. Kanskje jeg får privatlivet mitt brettet ut av han? Kanskje han viser henne meldinger fra meg? Jeg er så frustrert. Dette ble et grusomt innlegg så beklager på forhånd. Litt brisen og veldig frustrert. Dårlig kombo. Anyways, håper på respons. Anonymkode: c35d5...396
AnonymBruker Skrevet 20. mars 2022 #2 Skrevet 20. mars 2022 Litt tillegg: Jeg kunne fint vært bare venner med han men ikke når han holder på med denne felles bekjente. Det ville vært veldig unaturlig for meg. TS Anonymkode: c35d5...396
AnonymBruker Skrevet 20. mars 2022 #3 Skrevet 20. mars 2022 Ville bare ha kuttet ham ut. Hvis han var interessert i deg ville han ikke holdt på sånn. Bare glem dem. Anonymkode: 6b1b7...b70 3
AnonymBruker Skrevet 20. mars 2022 #4 Skrevet 20. mars 2022 Det høres egentlig ganske barnslig ut, som om dere er tre jenter, i et dramaforhold. Fyren ønsker seg sikkert noe seksuelt, eller romantisk, og siden du ikke har lagt beslag på ham, så kan du heller ikke bestemme hvem han omgås. Du bør finne ut av dine egne følelser og ønsker, før du har noe mer med denne mannen å gjøre. Anonymkode: fcdc8...530
AnonymBruker Skrevet 20. mars 2022 #5 Skrevet 20. mars 2022 8 hours ago, AnonymBruker said: Ville bare ha kuttet ham ut. Hvis han var interessert i deg ville han ikke holdt på sånn. Bare glem dem. Anonymkode: 6b1b7...b70 Sant. Men det er veldig trist siden vi har vært gode venner siden i over 10 år. Men det er nok bare å glemme han 😕 Anonymkode: c35d5...396
AnonymBruker Skrevet 20. mars 2022 #6 Skrevet 20. mars 2022 Dere har vært litt flørtende på nett det siste året, men ikke in real life, kanskje han faktisk ønsker seg noe mer? Du synes det er helt greit bare være venner også, kanskje han har skjønt det? Det er så enkelt som at om du faktisk er interessert i han, så får du gjøre noe med saken. Det holder ikke å bare sitte å flørte på nett, og så bli bitter og sjalu fordi han går ut med andre. Du sier det er lenge siden han ha deg med ut for å finne på noe, men når ba du han med på noe? Avviser han deg når du tar initiativ til å finne på ting? Anonymkode: 5d1af...806 3
AnonymBruker Skrevet 20. mars 2022 #7 Skrevet 20. mars 2022 42 minutter siden, AnonymBruker said: Det høres egentlig ganske barnslig ut, som om dere er tre jenter, i et dramaforhold. Fyren ønsker seg sikkert noe seksuelt, eller romantisk, og siden du ikke har lagt beslag på ham, så kan du heller ikke bestemme hvem han omgås. Du bør finne ut av dine egne følelser og ønsker, før du har noe mer med denne mannen å gjøre. Anonymkode: fcdc8...530 Helt klart barnslig. Det er sikkert. Nei, jeg kan ikke bestemme hvem han omgås men det betyr vel ikke at han kan "lure" meg på den måten. Og hvis han har tatt et valg så syntes jeg at han kunne vært mye mer tydelig. Da er det over og ut for meg. Anonymkode: c35d5...396
AnonymBruker Skrevet 20. mars 2022 #8 Skrevet 20. mars 2022 3 minutter siden, AnonymBruker said: Dere har vært litt flørtende på nett det siste året, men ikke in real life, kanskje han faktisk ønsker seg noe mer? Du synes det er helt greit bare være venner også, kanskje han har skjønt det? Det er så enkelt som at om du faktisk er interessert i han, så får du gjøre noe med saken. Det holder ikke å bare sitte å flørte på nett, og så bli bitter og sjalu fordi han går ut med andre. Du sier det er lenge siden han ha deg med ut for å finne på noe, men når ba du han med på noe? Avviser han deg når du tar initiativ til å finne på ting? Anonymkode: 5d1af...806 Jeg syntes det var helt greit å være venner i starten men ikke etter den felles bekjente begynte å snu verden på hode for å ta han fra meg. Bare det å sende bilder til meg at de er ute og har det kjempe fint i går kveld var jo veldig provoserende. Er jeg virkelig dum som faktisk føler meg litt sur, bitter og sjalu? Anonymkode: c35d5...396
AnonymBruker Skrevet 20. mars 2022 #9 Skrevet 20. mars 2022 AnonymBruker skrev (6 timer siden): Jeg syntes det var helt greit å være venner i starten men ikke etter den felles bekjente begynte å snu verden på hode for å ta han fra meg. Bare det å sende bilder til meg at de er ute og har det kjempe fint i går kveld var jo veldig provoserende. Er jeg virkelig dum som faktisk føler meg litt sur, bitter og sjalu? Anonymkode: c35d5...396 Hvis du vil ha forhold så må du være tydelig og ærlig. Han tror nok at dere bare er venner. Og da er han fri til å flørte å finne andre jenter. Anonymkode: 1a215...2a9 1
AnonymBruker Skrevet 20. mars 2022 #10 Skrevet 20. mars 2022 17 minutter siden, AnonymBruker said: Hvis du vil ha forhold så må du være tydelig og ærlig. Han tror nok at dere bare er venner. Og da er han fri til å flørte å finne andre jenter. Anonymkode: 1a215...2a9 Enig at jeg burde vært mer tydelig og ærlig. Men han har jo flørtet med meg i mange år. Blir litt forvirret egentlig. Han fortalte meg akkurat at de bare var ute sammen og at de bare er venner. Ikke noe mer enn det. Likevel er jeg veldig usikker på hele opplegget. Takk for svar da Anonymkode: c35d5...396
AnonymBruker Skrevet 20. mars 2022 #11 Skrevet 20. mars 2022 AnonymBruker skrev (6 timer siden): Er jeg virkelig dum som faktisk føler meg litt sur, bitter og sjalu? Ja. Menn har stort sett ikke sånne følelser sine venner i mellom, og sender heller ikke bilder til kvinnelige venner, for å gjøre dem sjalu, slik giftige venninner gjør. Du takler ikke vennskap, og du vil ikke ha forhold, så du bør kutte kontakten. Anonymkode: fcdc8...530
AnonymBruker Skrevet 20. mars 2022 #12 Skrevet 20. mars 2022 AnonymBruker skrev (11 minutter siden): Enig at jeg burde vært mer tydelig og ærlig. Var du det nå da? Anonymkode: fcdc8...530 1
ClausSaus Skrevet 20. mars 2022 #13 Skrevet 20. mars 2022 (endret) AnonymBruker skrev (19 timer siden): Ok skal prøve å gjøre dette så kort som mulig. Jeg har "venn" som jeg har kjent siden jeg var 14 år. Vi har vært veldig nære og begge har uttrykt at vi liker hverandre. Men vi var aldri veldig seriøse.. Bare flørtete. Vi pratet sammen hver dag, delte alt av ting og tang med hverandre. Sorger og gleder. Problemet er at vi har en felles bekjent. Hun har vært forbanna og bitter på meg fordi jeg har vært så close med denne typen. Men jeg kjente han lenge før henne gjorde. Hun har meg blokkert på Facebook og instagram. Jeg har såvidt snakket med henne men alltid følt at hun har vært passiv aggressiv med meg. Jeg har aldri hatt et problem med henne men nok om det. Typen som det er prat om har alltid snakket litt ned om denne felles bekjente. At hun er litt psykisk syk og sjalu. Og han sa at hun var veldig sjalu på meg siden jeg var "han's"... I februar fortalte meg at han ikke prater med henne mye i det hele tatt. Og jeg var litt lettet egentlig. Men.... Nå fikk jeg en melding av han at de er ute sammen og har det veldig bra i kveld. Jeg ble litt satt ut men svarte "håper dere har det fint" ... Nå er ikke vi ekslusive eller bundet til hverandre på den måten men jeg føler meg veldig..... Brukt? Og jeg føler at dette har blitt en konkurranse. Noe som jeg misliker sterkt. Jeg føler denne felles bekjente alltid prøver å overgå meg med forskjellig ting. Hun skal liksom tilby ting og tang etter hun hørte at jeg gjorde noe fint for denne typen. Nå føler jeg meg faktisk bitter. Er jeg dum som føler det sånn? Jeg liker jo han veldig godt og føler meg veldig knust. Det er LENGE siden han spurte meg om vi skulle finne på noe sammen. Det siste året har vi bare holdt på på iMessage/snapchat. Han var veldig flørtete bare en uke siden... Men jeg føler denne felles bekjente er så manipulerende så det holder. Kanskje jeg får privatlivet mitt brettet ut av han? Kanskje han viser henne meldinger fra meg? Jeg er så frustrert. Dette ble et grusomt innlegg så beklager på forhånd. Litt brisen og veldig frustrert. Dårlig kombo. Anyways, håper på respons. Anonymkode: c35d5...396 Umulig å svare på uten mer info om hva slags relasjon du har med ham. Slik du beskriver det høres jo dette ut som en ren kompis du bare har hatt en helt uskyldig litt flørtete tone med. I så fall er det jo helt batshit crazy av deg å forvente at han skal ligge unna andre damer, eller forsåvidt at han ikke skal vie tid til andre damer. Men er dette alt? Eller har "vennskapet" deres i realiteten inkludert ganske mye mer? Og har det i så fall stukket forventninger under, selv om dere rent formelt sett kanskje teknisk sett ikke er sammen? Endret 20. mars 2022 av ClausSaus
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå