Gå til innhold

Svært diskret måte å kontakte eksen?

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Har blokket han på sosiale medier og telefon. Men ønsker å gi han et subtilt hint om at jeg er singel igjen. Har du noen tips? 

Anonymkode: 94025...b2d

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Du har nok få valg da. Ringe i fylla er en klassiker som ikke kan undervurderes..

Anonymkode: 2a4e6...c4c

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Hvorfor det? Skal du spise rester etter å ha kastet maten i søpla også? Skjerp deg. La mannen få fred. Han nyter sitt nye liv med ny dame. Du får finne deg en singel mann. Djises sånt opplegg tåler jeg ikke.

Anonymkode: ce5b9...2ca

Skrevet
AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

Hvorfor det? Skal du spise rester etter å ha kastet maten i søpla også? Skjerp deg. La mannen få fred. Han nyter sitt nye liv med ny dame. Du får finne deg en singel mann. Djises sånt opplegg tåler jeg ikke.

Anonymkode: ce5b9...2ca

Hvor står det at han har dame? 😅

Skrevet

Mitt beste råd: ikke gjør det. En eks er en eks av en grunn. Det er noe bedre i vente!

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har heller ikke stor tro på å kontakte ekser. Det er en grunn til at dere ikke er sammen lenger, og selv om man prøver igjen, så har det lett for å skjære seg.

Finn deg heller en ny kjæreste som du kanskje passer bedre sammen med.

Anonymkode: e7ddb...461

AnonymBruker
Skrevet

Min eks stopper meg hvis han ser meg langs veien. Alltid hyggelig og alltid for å si at han fortsatt er glad i meg selv om jeg er gift. 

Anonymkode: f6ac2...1d8

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...