AnonymBruker Skrevet 20. mars 2022 #1 Skrevet 20. mars 2022 Har blokket han på sosiale medier og telefon. Men ønsker å gi han et subtilt hint om at jeg er singel igjen. Har du noen tips? Anonymkode: 94025...b2d
AnonymBruker Skrevet 20. mars 2022 #2 Skrevet 20. mars 2022 Du har nok få valg da. Ringe i fylla er en klassiker som ikke kan undervurderes.. Anonymkode: 2a4e6...c4c 1
AnonymBruker Skrevet 20. mars 2022 #3 Skrevet 20. mars 2022 Hvorfor det? Skal du spise rester etter å ha kastet maten i søpla også? Skjerp deg. La mannen få fred. Han nyter sitt nye liv med ny dame. Du får finne deg en singel mann. Djises sånt opplegg tåler jeg ikke. Anonymkode: ce5b9...2ca
Miranda Bailey Skrevet 20. mars 2022 #4 Skrevet 20. mars 2022 AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Hvorfor det? Skal du spise rester etter å ha kastet maten i søpla også? Skjerp deg. La mannen få fred. Han nyter sitt nye liv med ny dame. Du får finne deg en singel mann. Djises sånt opplegg tåler jeg ikke. Anonymkode: ce5b9...2ca Hvor står det at han har dame? 😅
powerpuffen Skrevet 20. mars 2022 #5 Skrevet 20. mars 2022 Mitt beste råd: ikke gjør det. En eks er en eks av en grunn. Det er noe bedre i vente!
AnonymBruker Skrevet 20. mars 2022 #6 Skrevet 20. mars 2022 Jeg har heller ikke stor tro på å kontakte ekser. Det er en grunn til at dere ikke er sammen lenger, og selv om man prøver igjen, så har det lett for å skjære seg. Finn deg heller en ny kjæreste som du kanskje passer bedre sammen med. Anonymkode: e7ddb...461
AnonymBruker Skrevet 20. mars 2022 #7 Skrevet 20. mars 2022 Min eks stopper meg hvis han ser meg langs veien. Alltid hyggelig og alltid for å si at han fortsatt er glad i meg selv om jeg er gift. Anonymkode: f6ac2...1d8
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå